Są już statystyki sprzedaży za cały
2016 rok i dla porównania zestawię go z rokiem 2010, żeby zobaczyć co się przez ostatnie 6 lat zmieniło:
Class 8, czyli auta powyżej 15 ton
"
Class 7" to auta w przedziale 22-33 tys funtów (12-15 ton) i
Class 6, auta od 9 do 12 ton (19 501 - 26 000 funtów):
Class 3,4 i 5, czyli pojazdy o całkowitej masie od 10 000 do 19 500 funtów (4,5 tony do 9 ton) to już zwykle po prostu duże pickupy i tu dominują RAM i Ford:
Jak widać, największym przegranym w ostatnich sześciu latach jest International. Na rynku największych ciężarówek z drugiego miejsca spadł na czwarte, a w kategoriach ciężarówek średnich dał się zdecydowanie wyprzedzić Freightlinerowi. Sześć lat temu Freightliner miał jeszcze stary model w tej klasie aut, gdy International wszedł na rynek z nowym pojazdem, ale po zaprezentowaniu przez Daimlera nowych pojazdów "Business Class" odzyskali przodownictwo. Także w klasie małych ciężarówek Daimler zdominował sytuację dzięki udanym modelom RAMów.