Re: Nasze Maszyny.
: 30-08-16, 16:21
Czy ten silnik wywodzi się ze znanej, starej konstrukcji Isuzu, czy to już coś nowego?
Oczywiście, że to konstrukcja IsuzuPoet of de Fall pisze:Czy ten silnik wywodzi się ze znanej, starej konstrukcji Isuzu, czy to już coś nowego?
Bardzo kontrowersyjne tezy. Chyba że za punkt odniesienia weźmiemy CR-Xa.Mibars pisze:Duży, komfortowy
Coś w tym jest... Może inaczej: Na moje potrzeby jest duży i aż nadto komfortowy. Niedawno wiozłem znajomego już na podwyższonym zawieszeniu i grubych oponach i skomentował, że zawieszenie twarde : :mrgreen: A w porównaniu do CRX i S2000 on "płynie" na wybojach. Przyznam, że WRX w porównaniu do CRX prowadzi się... Nudno. Połączenie mega trakcji, długiej skrzyni i turbo-dziury oznacza, że startuje się nim dość opornie, chyba, że startujemy z 4000 rpm, wtedy idzie jak dziki, ale dwa takie starty pod rząd i sprzęgło o sobie przypomina Przez turbo dość ślamazarnie reaguje na gaz (anti-laga nie ma), poniżej 3000 nie przyspiesza, powyżej 5000 czuć jak momentu jest co raz mniej, zupełnie nie czuć prędkości, na początku w kółko łapałem się na tym, że pędzę jak wariat, bo 150 w WRX czuć jak.... 80 w CRX Eska z drugiej strony ma taką cechę, że non-stop chce cię zabić :mrgreen: , chwila nieuwagi i lecisz bokiem, trzeba cały czas się pilnować i ograniczać dodawanie gazu i hamowanie w zakrętach. CRX pod tym względem jest dużo stabilniejszy, choć to może być wina tego, że mam na nim semi-slicki i trzyma się drogi jak przyklejony.Poet of de Fall pisze:Bardzo kontrowersyjne tezy. Chyba że za punkt odniesienia weźmiemy CR-Xa.Mibars pisze:Duży, komfortowy
Kupić Leafa i jeździć 5000 mil rocznie?olte pisze:Rocznik 2012 [...] Obecny przebieg to 20 tys. mil.