Ty to jest jakby plomba czy coś w tym styluJarekk pisze:Fajny i ciekawy system zabezpieczenia otwierania naczepy 8-) wygląda solidnie,czy ta kłodka ma jakieś zabezpieczenie,osłonkę przed błotem itp.,itd? http://www3.picturepush.com/photo/a/494 ... C01435.jpg
TOUR DE USA! Zapraszam w drogę.
Re: TOUR DE USA! Zapraszam w drogę.
Re: TOUR DE USA! Zapraszam w drogę.
to nie jest plomba, (plomba jest po to aby odbiorca wiedział że nikt przed nim nie otwierał naczepy) :-P
a to jest zabezpieczenie ładunku przed nieproszonymi gośćmi z lepkimi łapkami,
jednym słowem dobra kłódka
dająca Hiobowi spokojniejszy sen :mrgreen:
a to jest zabezpieczenie ładunku przed nieproszonymi gośćmi z lepkimi łapkami,
jednym słowem dobra kłódka
dająca Hiobowi spokojniejszy sen :mrgreen:
- Szulc t660
- Przyjaciel forum
- Posty: 76
- Rejestracja: 13-10-08, 23:50
- Lokalizacja: Polska
Re: TOUR DE USA! Zapraszam w drogę.
Bardzo podoba mi sie te nowe Coronado http://picturepush.com/public/5059181 :-P piękny widoczek http://picturepush.com/public/5059177
- hiob
- Administrator
- Posty: 11192
- Rejestracja: 24-10-07, 22:28
- Lokalizacja: Północna Karolina, USA
- Kontakt:
Re: TOUR DE USA! Zapraszam w drogę.
Hmm... Może to plantacja igieł sosnowych? Może rzeczywiście te drzewka się traktuje chemicznie, by zgubiły wszystkie igły, które potem się sprzedaje, by wysypywać pod krzewami na naszym osiedluBibuła pisze:Zdjęcia fajne a co do sosenek to wyglądają jakby był potraktowane jakimś środkiem chemicznym na chwasty.
Popatrzcie, jaką miłością obdarzył nas Ojciec: zostaliśmy nazwani dziećmi Bożymi: i rzeczywiście nimi jesteśmy. (1 J 3,1a)
-
- Przyjaciel forum
- Posty: 43
- Rejestracja: 24-10-07, 22:30
- Lokalizacja: Włodawa
Re: TOUR DE USA! Zapraszam w drogę.
Jak by kogoś interesował zakup takiej kłódki to dodaje link, mi osobiście od sierpnia przyda się do ''chłodni''
http://www.abloy.com.pl/
http://www.abloy.com.pl/
Ostatnio zmieniony 14-02-11, 07:51 przez Konradcz13, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Przyjaciel forum
- Posty: 1189
- Rejestracja: 09-03-10, 19:43
- Lokalizacja: Polska
Re: TOUR DE USA! Zapraszam w drogę.
Hiobie, czyżby z czasem zmieniały się nieco Twoje zainteresowania?
http://picturepush.com/public/5060717
http://picturepush.com/public/5060703
Czyżby jakieś marzenia?
Pozdrawiam
http://picturepush.com/public/5060717
http://picturepush.com/public/5060703
Czyżby jakieś marzenia?
Pozdrawiam
Re: TOUR DE USA! Zapraszam w drogę.
skoli, On chyba pompuje ten worek, aby w czasie jazdy palety się nie przesuwały.
Re: TOUR DE USA! Zapraszam w drogę.
Marzenia? Ja w to watpie bo Hiob ma duzy piekny dom w bardzo ladnej okolicyskrzydlaty pisze:Hiobie, czyżby z czasem zmieniały się nieco Twoje zainteresowania?
http://picturepush.com/public/5060717
http://picturepush.com/public/5060703
Czyżby jakieś marzenia?
Pozdrawiam
Domy na zdjeciach sa ponad stuletnie i pewnie dlatego Hiob robi im zdjecia
Re: TOUR DE USA! Zapraszam w drogę.
skoli jak widzisz między dwoma paletami jest sporo miejsca, więc przy jeździe zachodzi ryzyko przesunięcia się palety i zniszczenia ładunku. Do tego, można takich worków używać przy delikatnym towarze.
Anaheim ale marzeniem w USA jest posiadanie białego domku, z białym płotem i psem jak to się zwykło usłyszeć w filmach A że Hiob jeszcze takiego domku nie ma, to może chociaż to będzie inspiracją :mrgreen:
Anaheim ale marzeniem w USA jest posiadanie białego domku, z białym płotem i psem jak to się zwykło usłyszeć w filmach A że Hiob jeszcze takiego domku nie ma, to może chociaż to będzie inspiracją :mrgreen:
He taught me how to watch, to fight and pray
Re: TOUR DE USA! Zapraszam w drogę.
Bigoos pisze:skoli jak widzisz między dwoma paletami jest sporo miejsca, więc przy jeździe zachodzi ryzyko przesunięcia się palety i zniszczenia ładunku. Do tego, można takich worków używać przy delikatnym towarze.
Quentil pisze:skoli, On chyba pompuje ten worek, aby w czasie jazdy palety się nie przesuwały.
Rzeczywiście macie racje.
Przywykłem do euro-palet które są bardziej ustawne i nie wymagają takich cyrków
- hiob
- Administrator
- Posty: 11192
- Rejestracja: 24-10-07, 22:28
- Lokalizacja: Północna Karolina, USA
- Kontakt:
Re: TOUR DE USA! Zapraszam w drogę.
Eee tam... Przecież zdjęcia architektury zamieszczam na forum od lat. Wydawało mi się, że może Was zainteresują te domeczki.skrzydlaty pisze:Hiobie, czyżby z czasem zmieniały się nieco Twoje zainteresowania?
http://picturepush.com/public/5060717
http://picturepush.com/public/5060703
Czyżby jakieś marzenia?
Pozdrawiam
Amerykańskie palety są tak samo ustawne jak euro-palety. Jednak gdy wozimy ciężkie ładunki, nie możemy ustawiać palet tak, by wypełniały całą przestrzeń. Wioząc np. 20 palet, każda po 1000 kg i ustawiając je "w poprzek" zajęlibyśmy 35 stóp długości naczepy i osie ciągnika byłyby przeciążone, a osie naczepy niedociążone. Dlatego przy takich ładunkach czasem się ładuje pojedyncze palety, by zajęły około 48 stóp w naczepie. "Cyrki" nie wynikają z nieustawności palet, ale z przepisów dotyczących obciążenia osi w zestawie.skoli pisze: Przywykłem do euro-palet które są bardziej ustawne i nie wymagają takich cyrków
Popatrzcie, jaką miłością obdarzył nas Ojciec: zostaliśmy nazwani dziećmi Bożymi: i rzeczywiście nimi jesteśmy. (1 J 3,1a)
-
- Przyjaciel forum
- Posty: 43
- Rejestracja: 24-10-07, 22:30
- Lokalizacja: Włodawa
Re: TOUR DE USA! Zapraszam w drogę.
[quote=''hiob'']Amerykańskie palety są tak samo ustawne jak euro-palety. Jednak gdy wozimy ciężkie ładunki, nie możemy ustawiać palet tak, by wypełniały całą przestrzeń. Wioząc np. 20 palet, każda po 1000 kg i ustawiając je "w poprzek" zajęlibyśmy 35 stóp długości naczepy i osie ciągnika byłyby przeciążone, a osie naczepy niedociążone. [/quote]
Przecież w UE mamy krótsze naczepy a wozimy równie ciężkie ładunki i stawiamy palety w poprzek naczepy tak aby weszło ich więcej tylko że u nas stawia się na początku załadunki z przodu naczepy jedną lub dwie na środku jedna za drugą a dopiero dwie obok siebie i takie rozwiązanie uważam za dużo lepsze bezpieczniejsze i bardziej ergonomiczne.
Przecież w UE mamy krótsze naczepy a wozimy równie ciężkie ładunki i stawiamy palety w poprzek naczepy tak aby weszło ich więcej tylko że u nas stawia się na początku załadunki z przodu naczepy jedną lub dwie na środku jedna za drugą a dopiero dwie obok siebie i takie rozwiązanie uważam za dużo lepsze bezpieczniejsze i bardziej ergonomiczne.
Ostatnio zmieniony 19-02-11, 07:08 przez Konradcz13, łącznie zmieniany 3 razy.
Re: TOUR DE USA! Zapraszam w drogę.
Rozumiem Hiobie że chodzi o naciski. A jaka jest dopuszczalna masa całkowita w kg. takiego zestawu jak twój ?hiob pisze:Amerykańskie palety są tak samo ustawne jak euro-palety. Jednak gdy wozimy ciężkie ładunki, nie możemy ustawiać palet tak, by wypełniały całą przestrzeń. Wioząc np. 20 palet, każda po 1000 kg i ustawiając je "w poprzek" zajęlibyśmy 35 stóp długości naczepy i osie ciągnika byłyby przeciążone, a osie naczepy niedociążone. Dlatego przy takich ładunkach czasem się ładuje pojedyncze palety, by zajęły około 48 stóp w naczepie. "Cyrki" nie wynikają z nieustawności palet, ale z przepisów dotyczących obciążenia osi w zestawie.skoli pisze: Przywykłem do euro-palet które są bardziej ustawne i nie wymagają takich cyrków
Tu dopuszczalny ciężar całkowity wynosi 50 t
3+3(osie) i można byłoby 30 takich palet po 1000kg załadować.
Jednak oglądając twoje zdjęcia widzę że dużo nie ładujesz?
Re: TOUR DE USA! Zapraszam w drogę.
Lub cięższe. Właśnie, w UE są krótsze naczepy, wyższe dopuszczalne limity i niższa masa własna pustego zestawu. Tak więc cięższy towar częściej może być ładowany bliżej siebie niż w Stanach. Tu dopuszczalna masa całkowita dla najpopularniejszego typu zestawu wynosi 80 000 funtów (36 288 kg) i cięższe towary trzeba rozłożyć po większej naczepie tak, aby obciążenia osi były w normie.Konradcz13 pisze:Przecież w UE mamy krótsze naczepy a wozimy równie ciężkie ładunki (...)
Przykładowo (praktycznie najcięższy możliwie) ładunek o masie ok. 44 000 funtów (19 958 kg) trzeba zwykle "rozciągnąć" lub zmieścić na długości ok. 48'. W przeciwnym razie przód albo tył naczepy może być za ciężki. Jeżeli wspomniany ładunek składa się z 18 podobnych palet, to można je załadować w schemacie 1 paleta - 2 palety - 1 - 2 - itd. Można zacząć od dwóch palet w rzędzie. Jeżeli ładunek znajduje się na większej ilości palet, to rzędów z pojedynczymi paletami będzie mniej; jeżeli na mniejszej - to na odwrót.
Odnośnie poduszek powietrznych, to używa się ich do zabezpieczenia towaru bardziej przed przechyłami (łącznie z przewróceniem) niż przesunięciami. W przypadku wspomnianego ładunku Hioba, ma to zastosowanie ze względu na rodzaj towaru, a także na jego wysokość. Przesunięcie całej palety na boki, gdy są zaparte z przodu i z tyłu, przy normalnej jeździe raczej nie występuje. Ale oczywiście najlepiej jest zablokować z każdej strony, tak na wszelki wypadek.
Ostatnio zmieniony 20-02-11, 05:13 przez pgo, łącznie zmieniany 1 raz.