Over the Top ....
Re: Over the Top ....
Daj znać jak będziesz wrzucał filmiki na YT z przyjemnością pooglądamy ;)
Re: Over the Top ....
West Wind calkowicie przegial palke .... wyobrazcie sobie ze zaczeli obciazac kierowcow 25 dolarow za to ze kierowca pobiera ladunek z jardy West Windu ..... ja dostaje telefon od dispatchera ze jest taki i taki ladunek ktory idzie tu i tu z zapytaniem czy chce jechac. Ladunek jest przyciagniety na baze. Ja sie godze na wyjazd wiec sie pakuje i jade na baze, wjezdzam na baze, przekladam swoje rzeczy do trucka podczepiam naczepam i place za to 25 dolarow ........ moja odpowiedz jest jedna a jest to nic innego jak wszystkim dobrze znany "srodkowy palec" ..... Jesli inni kierowcy sa na tyle glupi i sie na to godza to ich sprawa
West Wind dziala jak banki, zmieniaja zasady gry w trakcie grania, moje zasady sie tez zmieniaja ..... teraz zadam od West Windu 75 dolarow za service call ,,,, czyli za to ze w ogole sie godze na to ze zabiore ten ladunek w miejsce przeznaczenia i przyjade na baze ..... 20 dolarow na godzine za kazda godzine siedzenia kiedy mi sie truck zepsuje na trasie co niestety sie zdarza caly czas bo firma zatrudnia mechanikow ktorzy nie maja pojecia o naprawach, oczywiscie zatrudnia ich nielegalnie bo moze im placic psie pieniadze wtedy i wykorzystywac a to odbija sie na kierowcach i bezpieczenstwie jazdy .....
Chca wojny .... to beda ja mieli ..... przestrzegam wszystkich przed West Windem chyba ze ktos chce dokladac do interesu i podejmowac ryzyko utraty zycia to w takim razie zapraszam ....... 5125 W. Lake St. Chicago, IL 60644
West Wind dziala jak banki, zmieniaja zasady gry w trakcie grania, moje zasady sie tez zmieniaja ..... teraz zadam od West Windu 75 dolarow za service call ,,,, czyli za to ze w ogole sie godze na to ze zabiore ten ladunek w miejsce przeznaczenia i przyjade na baze ..... 20 dolarow na godzine za kazda godzine siedzenia kiedy mi sie truck zepsuje na trasie co niestety sie zdarza caly czas bo firma zatrudnia mechanikow ktorzy nie maja pojecia o naprawach, oczywiscie zatrudnia ich nielegalnie bo moze im placic psie pieniadze wtedy i wykorzystywac a to odbija sie na kierowcach i bezpieczenstwie jazdy .....
Chca wojny .... to beda ja mieli ..... przestrzegam wszystkich przed West Windem chyba ze ktos chce dokladac do interesu i podejmowac ryzyko utraty zycia to w takim razie zapraszam ....... 5125 W. Lake St. Chicago, IL 60644
Re: Over the Top ....
podczas zaladunku w Cleveland, owy ladunek szedl w okolice Baltimore. Tak ja pisalem wczesniej o zmianach na wschodnie wybrzeze i to byl moj wlasnie pierwszy oficjalny kurs ...
Teraz jechalem takim wlasnie bialym KW T2000, czarnego ktos wzial na trase kiedy mialem dzien wolny. To kolejna przyczyna dla ktorej mowie dowidzenia firmie, nie mam stalego trucka to pojde tam gdzie dostane. Mieli mi dac stala ciezarowke, myslalem ze czarny Ken mial wlasnie byc takim stalym truckiem, nie dotrzymali slowa ...... nie wiem jak West Wind zamierza dalej trwac w biznese, no ale to nie moja sprawa ..... duzo kierowcow odchodzi z firmy. Niedawno odwiedzilem firme pana Kucharskiego JKC i tez sie dowedzialem ze wlasnie 3 kierowcow przyszlo z West Wind do JKC .....
Teraz jechalem takim wlasnie bialym KW T2000, czarnego ktos wzial na trase kiedy mialem dzien wolny. To kolejna przyczyna dla ktorej mowie dowidzenia firmie, nie mam stalego trucka to pojde tam gdzie dostane. Mieli mi dac stala ciezarowke, myslalem ze czarny Ken mial wlasnie byc takim stalym truckiem, nie dotrzymali slowa ...... nie wiem jak West Wind zamierza dalej trwac w biznese, no ale to nie moja sprawa ..... duzo kierowcow odchodzi z firmy. Niedawno odwiedzilem firme pana Kucharskiego JKC i tez sie dowedzialem ze wlasnie 3 kierowcow przyszlo z West Wind do JKC .....
Ostatnio zmieniony 23-06-12, 01:33 przez bigguy, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Over the Top ....
Życzę Ci powodzenia w nowej pracy Oby tam było lepiej.
Widać że strasznie zdenerwowany jesteś, zwłaszcza na West Wind. Postaraj się zrozumieć, że ich priorytetem jest jak większości dużych firm, zarabianie kasy, a nie przejmowanie się który kierowca czym pojedzie. Ponieważ nie jeździsz swoim truckiem (a wierzę że kiedyś będziesz) nie pozostaje Ci nic innego jak się z tym pogodzić.
Ponieważ nie jestem z USA, czy możesz mi proszę wytłumaczyć co oznacza że West Wind życzy sobie 25 dolarów za pobieranie towaru ? Sam fakt że kierowca zgodził się przyjąć towar, ma opłacić kwotą 25 zielonych ? Dla mnie to kompletnie niezrozumiałe...
Service Call - też ślicznie proszę o wytłumaczenie co to jest nie jestem truckerem
No i ponownie - powodzenia w nowej firmie.
Widać że strasznie zdenerwowany jesteś, zwłaszcza na West Wind. Postaraj się zrozumieć, że ich priorytetem jest jak większości dużych firm, zarabianie kasy, a nie przejmowanie się który kierowca czym pojedzie. Ponieważ nie jeździsz swoim truckiem (a wierzę że kiedyś będziesz) nie pozostaje Ci nic innego jak się z tym pogodzić.
Ponieważ nie jestem z USA, czy możesz mi proszę wytłumaczyć co oznacza że West Wind życzy sobie 25 dolarów za pobieranie towaru ? Sam fakt że kierowca zgodził się przyjąć towar, ma opłacić kwotą 25 zielonych ? Dla mnie to kompletnie niezrozumiałe...
Service Call - też ślicznie proszę o wytłumaczenie co to jest nie jestem truckerem
No i ponownie - powodzenia w nowej firmie.
- hiob
- Administrator
- Posty: 11192
- Rejestracja: 24-10-07, 22:28
- Lokalizacja: Północna Karolina, USA
- Kontakt:
Re: Over the Top ....
bigguy, strasznie jesteś nerwowy. Sam chcesz zmienić świat? :mrgreen: Ale na szczęście Chicago jest takim miejscem, gdzie jest bardzo dużo ładunków, a niewielu stosunkowo chętnych do ich wożenia, więc pewne wymagania kierowca może mieć. Pamiętaj jednak, że po kilkukrotnej zmianie pracy w krótkim okresie czasu praktycznie kierowca staje się "niezatrudnialny" w lepszych firmach.
Mam nadzieję, że ta nowa firma to wreszcie będzie "to", choć i West Wind nie brzmiał źle. Miał swoje wady, jak te sypiące się sprzęty i przerzucanie kierowców z jednego trucka na inny (jedno z drugim się zresztą wiąże), ale pisałeś kiedyś:
Życzę Ci powodzenia. W Chicago jest wiele firm, jest w czym wybierać. Mam kolegów w Polmaxie, są bardzo zadowoleni. Ale podchodź też realistycznie do tej pracy. Na truckerce nie dorobisz się milionów. Nie te czasy. Dobre czasy dla truckerów skończyły się 35 lat temu.
Mam nadzieję, że ta nowa firma to wreszcie będzie "to", choć i West Wind nie brzmiał źle. Miał swoje wady, jak te sypiące się sprzęty i przerzucanie kierowców z jednego trucka na inny (jedno z drugim się zresztą wiąże), ale pisałeś kiedyś:
Jeżeli to prawda, to znaczy, że zarabiałeś tam 60 tysięcy dolarów netto... Więc na czym polega problem? Czy te 25 dolarów, które trzeba zapłacić za zabranie towaru załadowanego przez kogoś innego, to jakiś znaczący wydatek? Mnie np. firma National Freight obciążała kwotą 100 dolarów za zabranie załadowanej naczepy i było to 27 lat temu. Ale ja nie zarabiałem tam 60 tys netto.bigguy pisze: potem w biurze jak sie dostanie czeka na 1720 USD za poprzedni kurs to sie zapomina o staniu w korkach na Cicero Av. i z zadowoleniem wraca do domu ..... 3 takie czeki w miesiacu i juz w ogole jestem caly happy ..... i az zona lepsze obiady gotuje ..... hehe
Życzę Ci powodzenia. W Chicago jest wiele firm, jest w czym wybierać. Mam kolegów w Polmaxie, są bardzo zadowoleni. Ale podchodź też realistycznie do tej pracy. Na truckerce nie dorobisz się milionów. Nie te czasy. Dobre czasy dla truckerów skończyły się 35 lat temu.
Popatrzcie, jaką miłością obdarzył nas Ojciec: zostaliśmy nazwani dziećmi Bożymi: i rzeczywiście nimi jesteśmy. (1 J 3,1a)
Re: Over the Top ....
Hiobie masz zupelna racje ..... jednak mnie tu nie chodzi o 25 dolarow jedynie, chodzi o zasady ..... kiedy sie przyjmowalem do pracy firma nie obciazala kierowcow za to, jesli zmienili zasady gry to powinni miec informacje wywieszona na tablicy ogloszen o nadchodzacych zmianach z takim i takim dniem .... wtedy kazdy kierowca ma wybor albo sie na to godzi albo moze odejsc .... nie moze byc czegos takiego ze nagle dostaje czeka a na nim sa dodatkowe obciazenia wziete z powietrza .... ja po prostu chce uczciwie pracowac i uczciwie byc traktowany ..... dla mnie to jest oszustwo .... jesli firma pociagnie mi 25 dolarow za kazdy kurs a robie ich 3 w miesiacu to jest lacznie 75 dolarow i jesli sciagna taka kwote miesiecznie ze 100 kierowcow ktorzy dla nich jezdza to daje im dodatkowy przychod w wysokosci 7500 miesiecznie ..... a przez 12 miesiecy to bedzie 90 tysiecy dolarow ..... i to wszystko kosztem kierowcow ktorzy ciezko na to pracuja ..... jesli sa kierowcy ktorzy sie na to godza to jest ich decyzja, ja sie na to nie godze ..... jesli sie zgodze na to, to firma zaraz wymysli dodatkowe niespodzianki za ktore bedzie obciazac kierowcow .....
wiem ze swiata nie zmienie po prostu staram sie chronic swoje zarobki przed oszustami, mam nadzieje ze w nowej firmie bedzie inaczej, przynajmniej narazie wydaja sie bardzo sympatycznymi ludzmi .... jak beda mnie odpowiednio traktowac to ja tez dam z siebie 110 procent .... z tego co wiem maja znacznie lepsze ciezarowki no i stawka 45 centow za mile ...... czego w West Windzie nigdy bym nie dostal, i wtej nowej firmie bede jezdzil od poniedzialku do piatku
stawki West Wind .... 35 cpm - zachodnie wybrzeze
36 cpm - Teksas/Florida
42 cpm - wschodnie wybrzeze
i ostatnio obnizone do 32 cpm - wyjazdy do Salt Lake City
west wind nie jest realistyczny z tym co sie dzieje na rynku, mam nadzieje ze wiecej kierowcow bedzia mialo na tyle odwagi zeby nie da sie oszukiwac ....
wiem ze swiata nie zmienie po prostu staram sie chronic swoje zarobki przed oszustami, mam nadzieje ze w nowej firmie bedzie inaczej, przynajmniej narazie wydaja sie bardzo sympatycznymi ludzmi .... jak beda mnie odpowiednio traktowac to ja tez dam z siebie 110 procent .... z tego co wiem maja znacznie lepsze ciezarowki no i stawka 45 centow za mile ...... czego w West Windzie nigdy bym nie dostal, i wtej nowej firmie bede jezdzil od poniedzialku do piatku
stawki West Wind .... 35 cpm - zachodnie wybrzeze
36 cpm - Teksas/Florida
42 cpm - wschodnie wybrzeze
i ostatnio obnizone do 32 cpm - wyjazdy do Salt Lake City
west wind nie jest realistyczny z tym co sie dzieje na rynku, mam nadzieje ze wiecej kierowcow bedzia mialo na tyle odwagi zeby nie da sie oszukiwac ....
Re: Over the Top ....
no i jutro wyjezdzam w trase do Virginii z nowa firma GTI .... po prawie 10 dniach wolnego pora wracac do pracy ...
- hiob
- Administrator
- Posty: 11192
- Rejestracja: 24-10-07, 22:28
- Lokalizacja: Północna Karolina, USA
- Kontakt:
Re: Over the Top ....
To Gordon Trucking Inc? Czy jakaś inna GTI?bigguy pisze:no i jutro wyjezdzam w trase do Virginii z nowa firma GTI ....
Popatrzcie, jaką miłością obdarzył nas Ojciec: zostaliśmy nazwani dziećmi Bożymi: i rzeczywiście nimi jesteśmy. (1 J 3,1a)
Re: Over the Top ....
Dlaczego akurat +/- 35 lat temu Hiobie ? Mozesz to rozwinac?hiob pisze: Dobre czasy dla truckerów skończyły się 35 lat temu.
- hiob
- Administrator
- Posty: 11192
- Rejestracja: 24-10-07, 22:28
- Lokalizacja: Północna Karolina, USA
- Kontakt:
Re: Over the Top ....
Ronald Reagan zrobił w USA małą rewolucję. Uwolnił wolny rynek w wielu dziedzinach, między innymi w transporcie. Zniósł wiele biurokratycznych ograniczeń, dzięki czemu nowe firmy mogły konkurować z tymi, które miały podzielone obszary wpływów między siebie. Spowodowało to duże zalety w skali kraju, bo obniżyło znacznie koszty transportu, a to w takim kraju jak USA jest bardzo ważne, ale kierowcy na tym sporo stracili.Big Nasty pisze: Dlaczego akurat +/- 35 lat temu Hiobie ? Mozesz to rozwinac?
Gdy zacząłem wozić lotnicze ładunki około 1990 roku, za dolara na milę, co było wtedy bardzo dobrą stawką, mój boss, były kierowca dziwił się jak my wiążemy koniec z końcem, bo jak on był kierowcą w latach siedemdziesiątych, woził towary za dwa dolary na milę. I to w czasach, gdy dolar naprawdę był coś wart.
Popatrzcie, jaką miłością obdarzył nas Ojciec: zostaliśmy nazwani dziećmi Bożymi: i rzeczywiście nimi jesteśmy. (1 J 3,1a)
Re: Over the Top ....
to nie Gordon ..... firma sie nazywa Golebiowski Transport Inc.
Re: Over the Top ....
Na truck stopie w Port Huron, MI .... byla fajna trawka z boku wiec mozna bylo troche potrenowac rozciaganie i pomachac nogami, potem po przeciwnej stronie ulicy duzy sklep spozywczy Mejier gdzie mozna bylo dobrze zjesc ....
na zdjeciu z prawej podstawka pod zaladunek w dosc ciasnym miejscu. Jeden kierowca podstawial sie z mojej prawej strony i walczyl przez dobre pol godziny, musial sie wcisnac pomiedzy naczepe i slup dokladnie na odleglosc dwoch palcy bo bylo az tak ciasno .... potem poszedlem z nim pogadac i pogratulowalem mu trudnego manewru, okazalo sie ze jezdzi od 1992 roku, wiec jesli po 20 latach doswiadczenia to byl trudny dla niego manewr wiec ja w ogole bym nie podchodzil do tego i jesli juz bym sie mial tam podstawiac to poprosilbym o innego docka, na szczesie dali mi latwiejszego docka tak jak widac na zdjeciu jedynie podjazd z kata 90 stopniu i z mojej lewej strony duzo miejsca bo tam nic nie ma jedynie ten slup ktory jest z drugiej strony za ciezarowka i po prostu go nie widac na zdjeciu .....
na zdjeciu z prawej podstawka pod zaladunek w dosc ciasnym miejscu. Jeden kierowca podstawial sie z mojej prawej strony i walczyl przez dobre pol godziny, musial sie wcisnac pomiedzy naczepe i slup dokladnie na odleglosc dwoch palcy bo bylo az tak ciasno .... potem poszedlem z nim pogadac i pogratulowalem mu trudnego manewru, okazalo sie ze jezdzi od 1992 roku, wiec jesli po 20 latach doswiadczenia to byl trudny dla niego manewr wiec ja w ogole bym nie podchodzil do tego i jesli juz bym sie mial tam podstawiac to poprosilbym o innego docka, na szczesie dali mi latwiejszego docka tak jak widac na zdjeciu jedynie podjazd z kata 90 stopniu i z mojej lewej strony duzo miejsca bo tam nic nie ma jedynie ten slup ktory jest z drugiej strony za ciezarowka i po prostu go nie widac na zdjeciu .....
Re: Over the Top ....
No fajne fotki bigguy. Widzę, że teraz Volvem pomykasz VN
A ten kierman, to skoro gość miał20 lat doświadczenia i trudno mu było to faktycznie musiało być trudno
Pozdrawiam
A ten kierman, to skoro gość miał20 lat doświadczenia i trudno mu było to faktycznie musiało być trudno
Pozdrawiam
Dajemy radę