Strona 2 z 40

Re: Over the Top ....

: 20-11-11, 19:32
autor: Sam
Ja bym poprosił, żebyś dawał tak zdjęcia, żeby można było oglądać duże po kliknięciu.
I edytuj posty, zamiast pisać jeden pod drugim, jeśli tak wypadaja.

Re: Over the Top ....

: 20-11-11, 20:10
autor: bigguy
ok ... tylko najpierw musze sie nauczyc jak wklejac zdjecia i tym bardziej zeby mozna bylo na nie kliknac i powiekszyc ... jak co to prosze o podpowiedz to zedytuje poprzdnie posty.

Re: Over the Top ....

: 20-11-11, 20:59
autor: Kłodex
Bigguy no super a ten Fredek no cud miód malina sam bym chciał takim pomykać. Ale niestety jeszcze parę lat muszę poczekać zanim w ogóle będę mógł wsiąść za kółko...

Re: Over the Top ....

: 20-11-11, 23:24
autor: Kapsiu
Mój ulubiony truck, w ulubionym kolorze z ulubionym silnikiem! Błagam, nie przesiadaj się na jakiegoś Peterbilta czy Volvo VN!

Re: Over the Top ....

: 23-11-11, 16:56
autor: bigguy
A tak wygladaly jazdy po placyku manewrowym w szkole

Re: Over the Top ....

: 26-11-11, 20:16
autor: Gregor552
Mam pytanie: Jak za³atwi³e¶ sobie wize pracownicz± do stanów?

Re: Over the Top ....

: 27-11-11, 16:28
autor: bigguy
Gregor ja przyjechalem na wizie studenckiej J1 .... i potem zostalem. Po niespelna 2 latach zawarlem zwiazek malzenski z obywatelka USA wiec otrzymalem zielona karte. I w ten o to sposob stalem sie rezydentem. W tym momencie zaczynam proces ubiegania sie o obywatelstwo, ktore powinienem otrzymac w przeciagu kolejnych 6 miesiecy. Tak to w skrocie wyglada moja historia.

Re: Over the Top ....

: 27-11-11, 16:43
autor: nevesu
Sporo osób wyjeżdża albo właśnie jak kolega na J1, albo na wizę studencką ;-)

Re: Over the Top ....

: 27-11-11, 16:59
autor: bigguy
A tak w ogole pierwsze kroki stawiam pracujac dla Werner Enterprises. Narazie robie objazdowki po calych stanach. Od stycznia bede chcial jezdzic regionalnie, trzymajac sie pobliskich stanow sasiadujacyh z Illinois. Gdyz chce jezdzic systemem 5-7 dni w trasie 2 dni w domu. Na dluzsza mete moim celem jest kursowac na trasie Chicago - California. Na razie nie przewiduje pracowac dla Wernera dluzej niz 6 miesiecy, zeby zlapac troche doswiadczenia i potem chce przejsc do innej firmy na trasy typowo do Kaliforni.

Ogolnie firmy typu Werner sa niezle zeby zaczac jezdzic dla kogos kto dopiero co zrobil prawo jazdy CDL. Tego typu firmy jednak duzo nie placa, w zamian oferuja benefity jak ubezpeieczenia zdrowotne, plany emerytalny, zwracaja koszty zrobienia prawa jazdy. Jednak mnie na zadnych tego typu benefitach nie zalezy. Ja chce po prostu zarobic jak najwieksze pieniadze w jak najkrotszym czasie.

Re: Over the Top ....

: 27-11-11, 21:54
autor: hiob
bigguy pisze: Mam taki piecioletni plan zeby sie ustawic finansowo. Aktywnie inwestuje na rynku kapitalowym i na rynku nieruchomosci. W ciagu 5 lat powinienem miec wystarczajacy kapital inwestycyjny, ktory bedzie pracowal dla mnie i dzieki temu sam nie bede musial pracowac. ...
Gratuluję optymizmu i życzę powodzenia. ;-)
bigguy pisze:Tuz przed przekroczeniem granicy z Idaho widzialem ciezarowke Hioba. Dokladnie kilka minut przed stacja wagowa Montana-Idaho. Tak jestem na 90% pewny ze bylo to zielone Volva Hioba zaparkowane przy malej restauracyjce bo w ostaniej chwili dostrzeglem bialego orzelka na naczepie a poniewaz Hiob lecial ta trasa wiec pewnie spal bo bylo to gdzies miedzy 8-9 rano czasu lokalnego ...
A ja żałowałem, że nie mam Twojego telefonu, chciałem Ci zadzwonić, że mi się zepsuła ciężarówka. Tak, to było moje auto. Pierwszej nocy, w sobotę, spałem w samochodzie, kolejne trzy noce w hotelu na następnym zjeździe, tuż przed wagą.
bigguy pisze:ok ... tylko najpierw musze sie nauczyc jak wklejac zdjecia i tym bardziej zeby mozna bylo na nie kliknac i powiekszyc ... jak co to prosze o podpowiedz to zedytuje poprzdnie posty.
Zdjęcia trzeba wysłać na jakiś zewnętrzny serwer, jak korzystam z picturepush.com, a potem skopiować kod opisany "miniaturka na forum" i ten kod wkleić na forum.

Jeśli chodzi o edycję poprzednich postów, to nie ma takiej możliwości. Autor może edytować swoje posty jedynie przez godzinę po ich napisaniu. Zawsze jednak możesz ponownie zamieścić wszystkie dotychczasowe fotki w nowym poście.

Swoją drogą zdumiewające, że taka "tania" firma jak Werner ma auta z silnikami 600 KM. Szerze mówiąc aż trudno mi w to uwierzyć. Co mogłoby nimi motywować, by zamawiać takie silniki? Dla dużych firm standardem są silniki 420-470 KM, będące dobrym kompromisem między zużyciem paliwa, a oczekiwaniami kierowców.

Re: Over the Top ....

: 06-12-11, 17:51
autor: bigguy
Ok. Dzieki wskazowkom Hiobia udalo mi sie naprawic moje nieudolne wklejanie zdjec. Zatem wrzucam zdjecia jeszcze raz i teraz powinny dzialac juz prawidlowo.

ObrazekObrazekObrazekObrazek

Re: Over the Top ....

: 06-12-11, 18:16
autor: bigguy
No wiec zaliczylem kolejne trasy po Stanach przez ostatnie 5 dni

Indianapolis, IN - Boston, MS
Freeport, MA - Salt Lake City, UT
Salt Lake City, UT - Omaha, NE

Niestety moja kariera z Werner Enterprise byla krotka. Lacznie po 14 dniach na trasie dalem sobie spokoj, kiedy tylko sie przekonalem jak firma wykorzystuje kierowcow, a zwlaszcza nowych kierowcow jak ja. Tak jak Hiob napisal jest to "tania" firma.

Szukam dobrej firmy na terenach Chicago na wyjazdy do Californi. Jak ktos cos wie to bede wdzieczny za info. Wiem ze jest tu sporo firm zwlaszcza na poludniowych stronach Chicago w okolicach Joliet. Ale to wlasnie nie sztuka isc sobie gdziekolwiek na hybi utrafil. Tak wlasnie zrobilem z Werner Enterprises zeby sobie sprobowac co i jak. Teraz juz wiem dlatego szukam ostroznie, bo sie nie dam nikomu wykorzystywac. Moze jakies polskie firmy z ktorymi mozna wspolpracowac i nie beda robic z nowego kierowcy jakiegos "niedoswiadczonego frajera" jak wlasnie Werner.

Zgadzam sie z faktem ze jestem nowym kierowcom i nie mam doswiadczenia ale znam swoje mozliwosci i wiem ze jezdze dobrze i wiem ze dam sobie rade poruszajac sie po Stanach. Nie potrzebuje zeby ktos mnie uczyl czytania mapy na przyklad i planowania podrozy bo to jest lekka przesada. Mieszkam w USA 8 rok, mieszkalem w 5 roznych stanach i wiele tras zjezdzilem swoimi samochodami zarowno w dzien jak i w nocy i dobrze sie orientuje.

A co do ciezarowek to zaliczylem juz kilka tras i zrobilem ponad 6000 mil, wiec okolo 10000 km. Wiem ze jest to malo, ale w zupelnosci wystarczy jak dla mnie bo znam swoje umiejetnosci i nie potrzebuje zeby mnie ktos prowadzil za reke przez chocby 2-3 miesiace, dlatego szukam firmy ktora nie bedzie sie bala dac mi ciezarowke i powie "szerokiej drogi"

Re: Over the Top ....

: 06-12-11, 18:32
autor: bigguy
No i jeszcze raz zdjecia ze szkolki Wolf Driving School. Polska szkola, przyjemna atmosfera, polska obsluga oczywiscie wiec nie trzeba sie martwic o znajomosc jezyka jesli ktos dobrze nie umie napewno da sobie rade. Szkoda tylko ze trzeba wyrobic 160 godzin w szkole no ale takie sa narzucone regulacje prawne, tak jest wszedzie, wiec moze to zajac sporo czasu. Mnie zajelo to rowno 2 miesiace, a to glownie dlatego ze nie pracowalem wiec mialem czas zeby tam jezdzic i wyrabiac te godziny. Jak ktos pracuje i nie ma zabardzo czasu to zrobienie prawa jazdy moze zajac i 6 miesiecy tez. No ale taki life, trzeba przez to przejsc i juz nie ma innego wyjscia.


ObrazekObrazekObrazek

Re: Over the Top ....

: 06-12-11, 18:51
autor: bigguy
A teraz jechalem wlasnie taka dluga ciezarowka ...... ta niebieska w tle .... model Freightliner Century. Zdjecie zrobilem na truck stopie Sapp Bros w Omaha, Nebraska.

No i kolejny raz widzialem hioba w niedziele (4 grudnia) wlasnie w Nebrasce na I80. Hiob pomykal na zachod a ja jechalem na wschod. Az troche sie zdziwilem ze jest na I80 bo zreguly ostatnimi czasy Hiob lata przez polnocne stany do Seattle.


Obrazek

Re: Over the Top ....

: 06-12-11, 19:03
autor: Kapsiu
Z tego co się orientuje to firma West Wind Express z Chicago, w której to jeździ nasz drugi rodak z kamerką - Kamisado, gania właśnie na Kalifornie. W ogóle to tam chyba Polak jest szefem.

http://westwindexpress.com/