International
- hiob
- Administrator
- Posty: 11192
- Rejestracja: 24-10-07, 22:28
- Lokalizacja: Północna Karolina, USA
- Kontakt:
International
Do rozpoczęcia tego tematu sprowokował mnie nowy model ProStar, ale będą tu wszystkie ciężarówki tej marki. Na początek jednak kilka zdjęć ProStara, którego zobaczyłem w dealera gdzieś a Maine.
Generalnie, moim zdaniem, wygląda OK jak na ciężarówkę "dla ludu", porównywalną z Freightlinerem Century Class/Columbia, czy Volvo VN 670, ale pewne szczegóły spitolili. Na przykład ta kratka w zderzaku, czy prostokątne światła przeciwmgielne schowane za otworami w zderzaku w kształcie łezki. Ale takie szczegóły widać tylko z bardzo bliska, a ogólne wrażenie roni to auto bardzo korzystne. Rzeczywiście duży postęp w porównaniu do modelu 9400.
Jeszcze parę fotek:
Generalnie, moim zdaniem, wygląda OK jak na ciężarówkę "dla ludu", porównywalną z Freightlinerem Century Class/Columbia, czy Volvo VN 670, ale pewne szczegóły spitolili. Na przykład ta kratka w zderzaku, czy prostokątne światła przeciwmgielne schowane za otworami w zderzaku w kształcie łezki. Ale takie szczegóły widać tylko z bardzo bliska, a ogólne wrażenie roni to auto bardzo korzystne. Rzeczywiście duży postęp w porównaniu do modelu 9400.
Jeszcze parę fotek:
Popatrzcie, jaką miłością obdarzył nas Ojciec: zostaliśmy nazwani dziećmi Bożymi: i rzeczywiście nimi jesteśmy. (1 J 3,1a)
- hiob
- Administrator
- Posty: 11192
- Rejestracja: 24-10-07, 22:28
- Lokalizacja: Północna Karolina, USA
- Kontakt:
Re: International
Popatrzcie, jaką miłością obdarzył nas Ojciec: zostaliśmy nazwani dziećmi Bożymi: i rzeczywiście nimi jesteśmy. (1 J 3,1a)
Re: International
Ładnie się prezentuje ten International pro star na oficjalnej stronie producenta można poczytać trochę o nim i obejrzeć parę zdjęć w galerii.....Jestem ciekaw czy będzie równie funkcjonalny co Volvo
-
- Przyjaciel forum
- Posty: 45
- Rejestracja: 24-10-07, 22:36
- Lokalizacja: Radomsko, woj.Łódzkie, Polska
Re: International
Hiob widziałem na stronach że w USA są dosyć popularne te nieduże wywrotki takie jak ten INternational tyle że dzisiaj chyba najwięcej takich robi Chevy
Re: International
Moze w rzeczywistości ten International ProStar wygląda lepiej niz na zdjęciach.Zdecydowanie starsze modele internationala bardziej mi sie podobają.Te okrągłe zegary w tym ProStarze troszke przestarzale wyglądają,a przecież wygląd zewnetrzny nie nawiazuje do klasyków,to tylko moja opinia.
- hiob
- Administrator
- Posty: 11192
- Rejestracja: 24-10-07, 22:28
- Lokalizacja: Północna Karolina, USA
- Kontakt:
Re: International
A więc kilka zdjęć Internationala Eagle 9900:lukas113m pisze:... Zdecydowanie starsze modele internationala bardziej mi sie podobają...
Popatrzcie, jaką miłością obdarzył nas Ojciec: zostaliśmy nazwani dziećmi Bożymi: i rzeczywiście nimi jesteśmy. (1 J 3,1a)
Re: International
Świetne zdjęcia Hiob.Jak Dorwiesz gdzieś Internationala 9300,tego z kwadratowymi światłami jedno nad drugim to prosze o fotki.A i jak będzie możliwosć to zdjęcia wnętrza tez mile widziane.Myśle ze było by fajnie jak by tu jakieś CabOvery były z pod tej marki.Pozdrawiam
- hiob
- Administrator
- Posty: 11192
- Rejestracja: 24-10-07, 22:28
- Lokalizacja: Północna Karolina, USA
- Kontakt:
Re: International
Jasne, jak go gdzieś dorwę, obfotografuję dokładnie. Na razie zdjęcia cabovera zamieszczone już w opisie podróży dookoła USA i jakieś stare półciężarówki tej firmy rdzewiejąca na poboczach:lukas113m pisze:Świetne zdjęcia Hiob.Jak Dorwiesz gdzieś Internationala 9300,tego z kwadratowymi światłami jedno nad drugim to prosze o fotki.A i jak będzie możliwosć to zdjęcia wnętrza tez mile widziane.Myśle ze było by fajnie jak by tu jakieś CabOvery były z pod tej marki.Pozdrawiam
Popatrzcie, jaką miłością obdarzył nas Ojciec: zostaliśmy nazwani dziećmi Bożymi: i rzeczywiście nimi jesteśmy. (1 J 3,1a)
-
- Przyjaciel forum
- Posty: 45
- Rejestracja: 24-10-07, 22:36
- Lokalizacja: Radomsko, woj.Łódzkie, Polska
Re: International
Do niedawna taki International tyle że 2 osiowy + jednoosiowa amerykańska naczepa, co jakiś czas śmigał do spermarrketu obok mojego domu, niestety ostatnio widziałem tą naczepę ciągniętą przez jakieś renault, mam tylko nadzieję że nieskończył już żywota i go jeszcze zobaczę.
Ze dwa razy widziałem tez identycznego tzn 3 osie i kolor podobny u mnie w mieście ale to dobre 1,5 roku temu
Ze dwa razy widziałem tez identycznego tzn 3 osie i kolor podobny u mnie w mieście ale to dobre 1,5 roku temu
- hiob
- Administrator
- Posty: 11192
- Rejestracja: 24-10-07, 22:28
- Lokalizacja: Północna Karolina, USA
- Kontakt:
Re: International
A teraz dla odmiany coś lżejszego. Poniżej mój stary post z innego forum:
"International przed laty produkował półciężarówki typu pick-up pod nazwą International Harvester Scout. Teraz wrócili do tego pomysłu, dzięki kontraktowi z armią. Opracowując dla niej wojskowy pojazd, konkurenta HUMVEE, znanego w cywilnej wersji jako Hummer, International stworzył rodzinę pojazdów XT.
CXT to ciężarówka z podwójną kabiną i podwójnymi kołami z tyłu, mająca "balkonik" zapożyczony z Forda. Napęd na 4 koła, dużo chromów i prawie 3 metry wysokości. Cena: 125 tys $
RXT trochę bardziej przypomina pick-upa. Niższy, z aerodynamicznymi osłonami po bokach, napęd tylko na tylną oś, ale ciągle imponujący wygląd jak na pojazd do osobistego, personalnego użytku. Ten można nabyć, wg ogłoszeń w www.truckpaper.com już za 85 tysięcy $.
RXT hauler różni się tym, że zamiast "balkoniku" ma siodło i służy do holowania łodzi, kampera, czy naczepy do przewozu koni.
MXT to odpowiedź Internationala na Hammera. Napęd na 4 koła, silniki do 300KM, ponadwymiarowe koła i dwie wersje: Cywilna i wojskowa.
Mnie to auto też się podoba, zwłaszcza MXT. CXT i RXT są to zwykłe ciężarówki przerobione tak, by przypominały coś w rodzaju pick-upa. MXT rzeczywiście przypomina Hammera, ale moim zdaniem bardzie H1 niż H2. Albo jest czymś pośrednim między jednym, a drugim. Militarna wersja dużo bardziej "cywilizowana", niż militarny HUMVEE i chyba nawet lepiej wygląda, niż cywilny MXT. Zdjęcia moje, ze strony Internationala, www.nav-international.com i z www.truckpaper.com."
"International przed laty produkował półciężarówki typu pick-up pod nazwą International Harvester Scout. Teraz wrócili do tego pomysłu, dzięki kontraktowi z armią. Opracowując dla niej wojskowy pojazd, konkurenta HUMVEE, znanego w cywilnej wersji jako Hummer, International stworzył rodzinę pojazdów XT.
CXT to ciężarówka z podwójną kabiną i podwójnymi kołami z tyłu, mająca "balkonik" zapożyczony z Forda. Napęd na 4 koła, dużo chromów i prawie 3 metry wysokości. Cena: 125 tys $
RXT trochę bardziej przypomina pick-upa. Niższy, z aerodynamicznymi osłonami po bokach, napęd tylko na tylną oś, ale ciągle imponujący wygląd jak na pojazd do osobistego, personalnego użytku. Ten można nabyć, wg ogłoszeń w www.truckpaper.com już za 85 tysięcy $.
RXT hauler różni się tym, że zamiast "balkoniku" ma siodło i służy do holowania łodzi, kampera, czy naczepy do przewozu koni.
MXT to odpowiedź Internationala na Hammera. Napęd na 4 koła, silniki do 300KM, ponadwymiarowe koła i dwie wersje: Cywilna i wojskowa.
Mnie to auto też się podoba, zwłaszcza MXT. CXT i RXT są to zwykłe ciężarówki przerobione tak, by przypominały coś w rodzaju pick-upa. MXT rzeczywiście przypomina Hammera, ale moim zdaniem bardzie H1 niż H2. Albo jest czymś pośrednim między jednym, a drugim. Militarna wersja dużo bardziej "cywilizowana", niż militarny HUMVEE i chyba nawet lepiej wygląda, niż cywilny MXT. Zdjęcia moje, ze strony Internationala, www.nav-international.com i z www.truckpaper.com."
Popatrzcie, jaką miłością obdarzył nas Ojciec: zostaliśmy nazwani dziećmi Bożymi: i rzeczywiście nimi jesteśmy. (1 J 3,1a)
Re: International
Hiob co do tych ostatnich zdjęć to nie wiem czy widziałeś nowego Urala 6464 można się pośmiać
-
- Przyjaciel forum
- Posty: 45
- Rejestracja: 24-10-07, 22:36
- Lokalizacja: Radomsko, woj.Łódzkie, Polska
Re: International
ten Int dla mnie to niezły badziew, sorry jeśli czyjeś uczucia uraziłem alr takie jest moje zdanie do Hummera 1 czy Mmmwv
- hiob
- Administrator
- Posty: 11192
- Rejestracja: 24-10-07, 22:28
- Lokalizacja: Północna Karolina, USA
- Kontakt:
Re: International
Popatrzcie, jaką miłością obdarzył nas Ojciec: zostaliśmy nazwani dziećmi Bożymi: i rzeczywiście nimi jesteśmy. (1 J 3,1a)
- hiob
- Administrator
- Posty: 11192
- Rejestracja: 24-10-07, 22:28
- Lokalizacja: Północna Karolina, USA
- Kontakt:
Re: International
Wreszcie spotkałem jednego. International Eagle 9370, prawdopodobnie mający koło dwudziestu lat:lukas113m pisze:...Jak Dorwiesz gdzieś Internationala 9300,tego z kwadratowymi światłami jedno nad drugim to prosze o fotki...
Popatrzcie, jaką miłością obdarzył nas Ojciec: zostaliśmy nazwani dziećmi Bożymi: i rzeczywiście nimi jesteśmy. (1 J 3,1a)
Re: International
Ja bym dal mu najwyzej 10 lat Ładnie utrzymany, choc zderzak powyginany, ale wiadomo jak to jest.
Jeżeli chcesz mieć model ciężarówki w skali 1:24, każda firma i malowanie, zgłoś się do mnie, atrakcyjne ceny