Peterbilt 387/587 i Kenworth T 2000/T 700

Opisy i zdjęcia amerykańskich trucków i fotoreportaż z mojej podróży dookoła Stanów Zjednoczonych. Zapraszam, miejsca sporo. :-D
Endriu
Przyjaciel forum
Posty: 65
Rejestracja: 28-12-07, 20:22
Lokalizacja: Kasina Wielka
Kontakt:

Re: Peterbilt 387/587 i Kenworth T 2000/T 700

Post autor: Endriu » 23-02-11, 11:17

Obrazek

Petrbilt którego spotykam od czasu do czasu w Czechach.Zazwyczaj ciągnie gabaryty Caterpillara spychacze lub koparki.Tu przywiózł forwardera do miejscowości Rybniste. :-D











[img]http://[/img]
Ostatnio zmieniony 23-02-11, 11:34 przez Endriu, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
MAVERICK27
Przyjaciel forum
Posty: 291
Rejestracja: 22-06-09, 21:24
Lokalizacja: PL/IE

Re: Peterbilt 387/587 i Kenworth T 2000/T 700

Post autor: MAVERICK27 » 07-03-11, 13:56

Kw T700... Pt 387...T2000...

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek ObrazekObrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Może jednak kiedyś wyruszę w trasę...:-(

Awatar użytkownika
MAVERICK27
Przyjaciel forum
Posty: 291
Rejestracja: 22-06-09, 21:24
Lokalizacja: PL/IE

Re: Peterbilt 387/587 i Kenworth T 2000/T 700

Post autor: MAVERICK27 » 28-03-11, 22:25

T700
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

387 I T2000
Obrazek Obrazek

387
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Może jednak kiedyś wyruszę w trasę...:-(

Awatar użytkownika
MAVERICK27
Przyjaciel forum
Posty: 291
Rejestracja: 22-06-09, 21:24
Lokalizacja: PL/IE

Re: Peterbilt 387/587 i Kenworth T 2000/T 700

Post autor: MAVERICK27 » 03-04-11, 00:00

T700
Obrazek Obrazek

T2000
Obrazek
Może jednak kiedyś wyruszę w trasę...:-(

Awatar użytkownika
MAVERICK27
Przyjaciel forum
Posty: 291
Rejestracja: 22-06-09, 21:24
Lokalizacja: PL/IE

Re: Peterbilt 387/587 i Kenworth T 2000/T 700

Post autor: MAVERICK27 » 06-04-11, 14:50

T700
Obrazek

387

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

T2000

Obrazek Obrazek
Może jednak kiedyś wyruszę w trasę...:-(

Awatar użytkownika
hiob
Administrator
Posty: 11191
Rejestracja: 24-10-07, 22:28
Lokalizacja: Północna Karolina, USA
Kontakt:

Re: Peterbilt 387/587 i Kenworth T 2000/T 700

Post autor: hiob » 07-03-12, 14:55

Ta fotka mogła już być wcześniej, bo to zdjęcie odzyskane z Fotosika, ale warto powtórzyć, bo jest to bardzo ładnie zrobiona przeróbka Kenowtha T2000.

Obrazek
Popatrzcie, jaką miłością obdarzył nas Ojciec: zostaliśmy nazwani dziećmi Bożymi: i rzeczywiście nimi jesteśmy. (1 J 3,1a)

Awatar użytkownika
Kapsiu
Przyjaciel forum
Posty: 79
Rejestracja: 03-02-10, 20:32
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Re: Peterbilt 387/587 i Kenworth T 2000/T 700

Post autor: Kapsiu » 02-04-13, 15:41

Mam pytanie, jaka jest wysokości sleepera w T2000? nie chodzi mi o szerokość ale o wysokość od podłogi do sufitu, wiadomo, że będzie niższy niż w 387, bo w Keniu mamy na dachu spojler, a nie pełną kabinę jak w 387.

Awatar użytkownika
hiob
Administrator
Posty: 11191
Rejestracja: 24-10-07, 22:28
Lokalizacja: Północna Karolina, USA
Kontakt:

Re: Peterbilt 387/587 i Kenworth T 2000/T 700

Post autor: hiob » 03-04-13, 05:50

Kapsiu, nie wiem. Na pewno jest tak wysoki, że normalny czlowiek nie dostanie do sufitu nawet wyciągniętą ręką, ale nie podam Ci w cm ile tam jest od podłogi do sufitu.
Popatrzcie, jaką miłością obdarzył nas Ojciec: zostaliśmy nazwani dziećmi Bożymi: i rzeczywiście nimi jesteśmy. (1 J 3,1a)

JJacek
Administrator
Posty: 353
Rejestracja: 17-05-11, 17:46
Lokalizacja: Polska, Mazowieckie

Re: Peterbilt 387/587 i Kenworth T 2000/T 700

Post autor: JJacek » 12-03-15, 19:55

Oglądam właśnie stronę Kenwortha http://www.kenworth.com/trucks/ i zauważyłem, że model T 700 nie jest już dostępny w sprzedaży i jego produkcja pewnie też została zakończona :-)

Awatar użytkownika
hiob
Administrator
Posty: 11191
Rejestracja: 24-10-07, 22:28
Lokalizacja: Północna Karolina, USA
Kontakt:

Re: Peterbilt 387/587 i Kenworth T 2000/T 700

Post autor: hiob » 23-03-15, 12:44

JJacek, to zwykle determinuj sam rynek. T2000, poprzednik T700, miał zastąpić Kenwortha T600/660, ale stare modele tak dobrze się sprzedawały, że utrzymano ich produkcję. T680 miał być czymś pośrednim między T660, a T700, ale w praktyce "pożarł" T700 i go zastąpi, a stary T660 ma się ciągle bardzo dobrze. Tym bardziej, że to praktycznie klon klasyka W900, więc dopóki będą nabywcy na klasyczne ciężarówki, dopóty będą oferowali też "mrówkojada".
Popatrzcie, jaką miłością obdarzył nas Ojciec: zostaliśmy nazwani dziećmi Bożymi: i rzeczywiście nimi jesteśmy. (1 J 3,1a)

JJacek
Administrator
Posty: 353
Rejestracja: 17-05-11, 17:46
Lokalizacja: Polska, Mazowieckie

Re: Peterbilt 387/587 i Kenworth T 2000/T 700

Post autor: JJacek » 23-03-15, 17:51

hiob pisze:JJacek, to zwykle determinuj sam rynek. T2000, poprzednik T700, miał zastąpić Kenwortha T600/660, ale stare modele tak dobrze się sprzedawały, że utrzymano ich produkcję. T680 miał być czymś pośrednim między T660, a T700, ale w praktyce "pożarł" T700 i go zastąpi, a stary T660 ma się ciągle bardzo dobrze. Tym bardziej, że to praktycznie klon klasyka W900, więc dopóki będą nabywcy na klasyczne ciężarówki, dopóty będą oferowali też "mrówkojada".
To prawda hiobie. :) Zgadzam się z toną w stu procentach :)

ODPOWIEDZ