Peterbilt 387/587 i Kenworth T 2000/T 700
Re: Peterbilt 387/587 i Kenworth T 2000/T 700
Petrbilt którego spotykam od czasu do czasu w Czechach.Zazwyczaj ciągnie gabaryty Caterpillara spychacze lub koparki.Tu przywiózł forwardera do miejscowości Rybniste.
[img]http://[/img]
Ostatnio zmieniony 23-02-11, 11:34 przez Endriu, łącznie zmieniany 1 raz.
- MAVERICK27
- Przyjaciel forum
- Posty: 291
- Rejestracja: 22-06-09, 21:24
- Lokalizacja: PL/IE
Re: Peterbilt 387/587 i Kenworth T 2000/T 700
Może jednak kiedyś wyruszę w trasę...
- MAVERICK27
- Przyjaciel forum
- Posty: 291
- Rejestracja: 22-06-09, 21:24
- Lokalizacja: PL/IE
Re: Peterbilt 387/587 i Kenworth T 2000/T 700
Może jednak kiedyś wyruszę w trasę...
- MAVERICK27
- Przyjaciel forum
- Posty: 291
- Rejestracja: 22-06-09, 21:24
- Lokalizacja: PL/IE
- MAVERICK27
- Przyjaciel forum
- Posty: 291
- Rejestracja: 22-06-09, 21:24
- Lokalizacja: PL/IE
- hiob
- Administrator
- Posty: 11192
- Rejestracja: 24-10-07, 22:28
- Lokalizacja: Północna Karolina, USA
- Kontakt:
Re: Peterbilt 387/587 i Kenworth T 2000/T 700
Ta fotka mogła już być wcześniej, bo to zdjęcie odzyskane z Fotosika, ale warto powtórzyć, bo jest to bardzo ładnie zrobiona przeróbka Kenowtha T2000.
Popatrzcie, jaką miłością obdarzył nas Ojciec: zostaliśmy nazwani dziećmi Bożymi: i rzeczywiście nimi jesteśmy. (1 J 3,1a)
Re: Peterbilt 387/587 i Kenworth T 2000/T 700
Mam pytanie, jaka jest wysokości sleepera w T2000? nie chodzi mi o szerokość ale o wysokość od podłogi do sufitu, wiadomo, że będzie niższy niż w 387, bo w Keniu mamy na dachu spojler, a nie pełną kabinę jak w 387.
- hiob
- Administrator
- Posty: 11192
- Rejestracja: 24-10-07, 22:28
- Lokalizacja: Północna Karolina, USA
- Kontakt:
Re: Peterbilt 387/587 i Kenworth T 2000/T 700
Kapsiu, nie wiem. Na pewno jest tak wysoki, że normalny czlowiek nie dostanie do sufitu nawet wyciągniętą ręką, ale nie podam Ci w cm ile tam jest od podłogi do sufitu.
Popatrzcie, jaką miłością obdarzył nas Ojciec: zostaliśmy nazwani dziećmi Bożymi: i rzeczywiście nimi jesteśmy. (1 J 3,1a)
Re: Peterbilt 387/587 i Kenworth T 2000/T 700
Oglądam właśnie stronę Kenwortha http://www.kenworth.com/trucks/ i zauważyłem, że model T 700 nie jest już dostępny w sprzedaży i jego produkcja pewnie też została zakończona
- hiob
- Administrator
- Posty: 11192
- Rejestracja: 24-10-07, 22:28
- Lokalizacja: Północna Karolina, USA
- Kontakt:
Re: Peterbilt 387/587 i Kenworth T 2000/T 700
JJacek, to zwykle determinuj sam rynek. T2000, poprzednik T700, miał zastąpić Kenwortha T600/660, ale stare modele tak dobrze się sprzedawały, że utrzymano ich produkcję. T680 miał być czymś pośrednim między T660, a T700, ale w praktyce "pożarł" T700 i go zastąpi, a stary T660 ma się ciągle bardzo dobrze. Tym bardziej, że to praktycznie klon klasyka W900, więc dopóki będą nabywcy na klasyczne ciężarówki, dopóty będą oferowali też "mrówkojada".
Popatrzcie, jaką miłością obdarzył nas Ojciec: zostaliśmy nazwani dziećmi Bożymi: i rzeczywiście nimi jesteśmy. (1 J 3,1a)
Re: Peterbilt 387/587 i Kenworth T 2000/T 700
To prawda hiobie. Zgadzam się z toną w stu procentachhiob pisze:JJacek, to zwykle determinuj sam rynek. T2000, poprzednik T700, miał zastąpić Kenwortha T600/660, ale stare modele tak dobrze się sprzedawały, że utrzymano ich produkcję. T680 miał być czymś pośrednim między T660, a T700, ale w praktyce "pożarł" T700 i go zastąpi, a stary T660 ma się ciągle bardzo dobrze. Tym bardziej, że to praktycznie klon klasyka W900, więc dopóki będą nabywcy na klasyczne ciężarówki, dopóty będą oferowali też "mrówkojada".