Peterbilt 387/587 i Kenworth T 2000/T 700
- Szulc t660
- Przyjaciel forum
- Posty: 76
- Rejestracja: 13-10-08, 23:50
- Lokalizacja: Polska
Re: Peterbilt 387/587 i Kenworth T 2000/T 700
Wiktor widać ze spojrzałeś tylko na maskę i od razu stwierdziłeś ze to T660 ale spójrz na resztę kabiny jest od T2000 przed chwila znalazłem informacje ze to nowy model Kenworth T700 !!!! Zresztą maska rożni się trochę od tej w T660 a tutaj zamieszczam kolejny link ze zdjęciem:
http://www.flickr.com/photos/highway-ha ... 280785631/
http://www.flickr.com/photos/highway-ha ... 280785631/
Ostatnio zmieniony 29-03-10, 20:42 przez Szulc t660, łącznie zmieniany 1 raz.
- Szulc t660
- Przyjaciel forum
- Posty: 76
- Rejestracja: 13-10-08, 23:50
- Lokalizacja: Polska
Re: Peterbilt 387/587 i Kenworth T 2000/T 700
Bardzo podoba mi się ten nowy model ale Kenworth ma już dużo trucków o takiej samej masce T170, T270, T370, T440, T470 no i T660 a teraz dołącza jeszcze T700.
Re: Peterbilt 387/587 i Kenworth T 2000/T 700
Ja sie chyba rozbecze kenwortha t2000 juz nie robią...
Ostatnio zmieniony 31-03-10, 06:26 przez cezary170, łącznie zmieniany 1 raz.
<a href="www.mpc.netserwer.pl">|MPC | Gadżety | Nowości Technologiczne|</a>
- Szulc t660
- Przyjaciel forum
- Posty: 76
- Rejestracja: 13-10-08, 23:50
- Lokalizacja: Polska
Re: Peterbilt 387/587 i Kenworth T 2000/T 700
No niestety cezary170 wygląda na to ze Kenworth T2000 już nie będzie produkowany. Mam też prośbę do Hioba lub któregoś z moderatorów by zmienili nazwę tematu na Kenworth T700/Peterbilt 587 ponieważ tak jak wcześniej był temat Kenworth T2000/ Peterbilt 387 ja pomyślałem ze będą tu fotki nowych modeli które pojawiły się w tym roku. A teraz kilka linków do fotek nowego Peterbilta 587 który zastąpi 387.
http://www.timstrucks.com/MATS_10_207.jpg
http://i571.photobucket.com/albums/ss15 ... C_0141.jpg
http://i571.photobucket.com/albums/ss15 ... 0139-1.jpg
jak widać tak jak w Kenworthcie to i Peterbilcie zmieniono maskę a resztę zostawiono jeżeli chodzi o silniki i wnętrze jeszcze nic nie wiem na temat nowych modeli koncernu Paccar.
http://www.timstrucks.com/MATS_10_207.jpg
http://i571.photobucket.com/albums/ss15 ... C_0141.jpg
http://i571.photobucket.com/albums/ss15 ... 0139-1.jpg
jak widać tak jak w Kenworthcie to i Peterbilcie zmieniono maskę a resztę zostawiono jeżeli chodzi o silniki i wnętrze jeszcze nic nie wiem na temat nowych modeli koncernu Paccar.
Ostatnio zmieniony 02-04-10, 15:48 przez Szulc t660, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: Peterbilt 387/587 i Kenworth T 2000/T 700
Moze nowa moda w USA a moze lepsze rozmiesczenie części jest dzięki owym maskom skoro juz druga firma zmienia maskę...
<a href="www.mpc.netserwer.pl">|MPC | Gadżety | Nowości Technologiczne|</a>
Re: Peterbilt 387/587 i Kenworth T 2000/T 700
No cóż to co jest bardziej "kanciaste" jest mnie aerodynamiczny czyli wytwarza więcej oporu czyli automatycznie zużywa więcej paliwa. Więc jest to oszczędność
- hiob
- Administrator
- Posty: 11193
- Rejestracja: 24-10-07, 22:28
- Lokalizacja: Północna Karolina, USA
- Kontakt:
Re: Peterbilt 387/587 i Kenworth T 2000/T 700
cezary170, to nie jest druga firma, bo firma jest ta sama, Paccar.
Dzięki za temat, Szulc t660, nawet nie wiedziałem, że się szykuje zmiana modeli. Pewnie wkrótce będzie ich sporo na drogach, to zrobię fotki. Ze zdjęć wygląda, że Peterbilt zmieniony nieznacznie, maska Kenwortha zmienia go bardziej radykalnie, ale na pierwszy rzut oka, od przedniej szyby do tyłu auta niezmienione wcale. Czyli podobny facelifting do tego, jaki zrobiło Volvo kilka lat temu.
Niewielkie koszty, poprawiona aerodynamika i odświeżony wygląd, czyli pewnie wszystko, na co można było liczyć w kryzysie. Paccar i tak sobie dobrze radzi, nie tylko na amerykańskim rynku, ale i w Europie, gdzie jest jedyną amerykańską firmą, która w jakimś stopniu robi to, co Volvo i Mercedes robią tutaj. Czyli wykupuje podupadające firmy i stawia je na nogi.
Dzięki za temat, Szulc t660, nawet nie wiedziałem, że się szykuje zmiana modeli. Pewnie wkrótce będzie ich sporo na drogach, to zrobię fotki. Ze zdjęć wygląda, że Peterbilt zmieniony nieznacznie, maska Kenwortha zmienia go bardziej radykalnie, ale na pierwszy rzut oka, od przedniej szyby do tyłu auta niezmienione wcale. Czyli podobny facelifting do tego, jaki zrobiło Volvo kilka lat temu.
Niewielkie koszty, poprawiona aerodynamika i odświeżony wygląd, czyli pewnie wszystko, na co można było liczyć w kryzysie. Paccar i tak sobie dobrze radzi, nie tylko na amerykańskim rynku, ale i w Europie, gdzie jest jedyną amerykańską firmą, która w jakimś stopniu robi to, co Volvo i Mercedes robią tutaj. Czyli wykupuje podupadające firmy i stawia je na nogi.
Ostatnio zmieniony 05-04-10, 03:49 przez hiob, łącznie zmieniany 1 raz.
Popatrzcie, jaką miłością obdarzył nas Ojciec: zostaliśmy nazwani dziećmi Bożymi: i rzeczywiście nimi jesteśmy. (1 J 3,1a)
Re: Peterbilt 387/587 i Kenworth T 2000/T 700
Pomimo tzw. kryzysu zrówno KW T700 jak i Pete 587 zostaną wyposażone w nowy silnik Paccar MX 12.9 litra i zakresie mocy 380-485 KM i momencie obrotowym 2400 Nm (tj. nieco wyższym niż "hiobowy" Cummins ISX 500KM).hiob pisze:Niewielkie koszty, poprawiona aerodynamika i odświeżony wygląd, czyli pewnie wszystko, na co można było liczyć w kryzysie.
Drugim silnikiem będzie Cummins ISX15, którego najmocnejsza wersja będzie osiagała 600KM. Co jest niezłym wyczynem zważywszy na coraz to wyższe normy ekologiczne. Po wprowadzeniu norm eko 2007 silniki te zostały nieco okradzione z mocy... ale jak teraz widac konstruktorzy poradzili sobie wspaniale z normą 2010 i znowu moce >500KM nie są czymś abstrakcyjnym.
Żeby nie było zbyt słodko warto napomknąć, że silnik Paccar MX (ten słabyszy) chrzest bojowy przeszedł on już w europejskim DAF-ie XF105. Z jakim skutkiem? O tym można poczytać na forach użytkowników ciężarówek, "uszy więdną" jak się to czyta, a XF105 notują największe spadki wartości spośród aut używanych.
Obawiam się, że "słynnemu" silnikowi Volvo D16 na rynku amerykańskim wyrósł godny konkurent w postaci Paccar MX? :-P
Re: Peterbilt 387/587 i Kenworth T 2000/T 700
Prot, na wadze ciężkiej chwalą sobie Paccara ze względu na niskie spalanie.
Lubię tematy związane z ciężarówkami, ale nie chcę zostać kierowcą zawodowym.
Re: Peterbilt 387/587 i Kenworth T 2000/T 700
Tartaruga, Paccary XF105 miały problem ze zużyciem oleju o czym można np. tutaj poczytać -> http://etransport.pl/forum71259.0.html
Oczywiście można taki silnik naprawić, ale to są dosyć znaczne koszta (zwłaszcza jesli jest już po gwarancji).
Oczywiście można taki silnik naprawić, ale to są dosyć znaczne koszta (zwłaszcza jesli jest już po gwarancji).
Re: Peterbilt 387/587 i Kenworth T 2000/T 700
widzieliście może nowe zdjęcia kolegi PolskaJazda na Wadze Ciężkiej ? normalnie szok http://www.wagaciezka.com/viewtopic.php ... &sk=t&sd=a
Re: Peterbilt 387/587 i Kenworth T 2000/T 700
MA sie aparat to sie zdjecia robi. Zadnen problem :]
- MAVERICK27
- Przyjaciel forum
- Posty: 291
- Rejestracja: 22-06-09, 21:24
- Lokalizacja: PL/IE
Re: Peterbilt 387/587 i Kenworth T 2000/T 700
Odświeżamy temat o tych dwóch ciekawych maszynach
KW T2000 i Freightliner
T2000
Jako że każdy już chyba wychwyci różnice między T2000 i 387 nie będę opisywał każdego z osobna
KW T2000 i Freightliner
T2000
Jako że każdy już chyba wychwyci różnice między T2000 i 387 nie będę opisywał każdego z osobna
Ostatnio zmieniony 26-08-10, 12:23 przez MAVERICK27, łącznie zmieniany 2 razy.
Może jednak kiedyś wyruszę w trasę...
- Szulc t660
- Przyjaciel forum
- Posty: 76
- Rejestracja: 13-10-08, 23:50
- Lokalizacja: Polska
Re: Peterbilt 387/587 i Kenworth T 2000/T 700
MAVERICK27 połowa tych maszyn to Peterbilt 386 a nie 387 a dla nich jest osobny temat
Ostatnio zmieniony 25-08-10, 11:38 przez Szulc t660, łącznie zmieniany 2 razy.