Peterbilt 387/587 i Kenworth T 2000/T 700

Opisy i zdjęcia amerykańskich trucków i fotoreportaż z mojej podróży dookoła Stanów Zjednoczonych. Zapraszam, miejsca sporo. :-D
Awatar użytkownika
Szulc t660
Przyjaciel forum
Posty: 76
Rejestracja: 13-10-08, 23:50
Lokalizacja: Polska

Re: Peterbilt 387/587 i Kenworth T 2000/T 700

Post autor: Szulc t660 » 29-03-10, 20:36

Wiktor widać ze spojrzałeś tylko na maskę i od razu stwierdziłeś ze to T660 ale spójrz na resztę kabiny jest od T2000 przed chwila znalazłem informacje ze to nowy model Kenworth T700 !!!! Zresztą maska rożni się trochę od tej w T660 a tutaj zamieszczam kolejny link ze zdjęciem:

http://www.flickr.com/photos/highway-ha ... 280785631/
Ostatnio zmieniony 29-03-10, 20:42 przez Szulc t660, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Huka
Przyjaciel forum
Posty: 153
Rejestracja: 24-10-07, 22:29
Lokalizacja: Białystok

Re: Peterbilt 387/587 i Kenworth T 2000/T 700

Post autor: Huka » 29-03-10, 21:29

Dla rozwiania wątpliwości podaje linki z oficjalnej strony kenwortha:
T700
T700
Jak widać jest to nowy model kenwortha, który pewnie zastąpi T2000 choć wygląda jak T2000 ze światłami od T660 8-)

Awatar użytkownika
Szulc t660
Przyjaciel forum
Posty: 76
Rejestracja: 13-10-08, 23:50
Lokalizacja: Polska

Re: Peterbilt 387/587 i Kenworth T 2000/T 700

Post autor: Szulc t660 » 29-03-10, 23:02

Bardzo podoba mi się ten nowy model :-) ale Kenworth ma już dużo trucków o takiej samej masce T170, T270, T370, T440, T470 no i T660 a teraz dołącza jeszcze T700.

cezary170
Przyjaciel forum
Posty: 71
Rejestracja: 23-01-09, 19:45
Lokalizacja: Łętownia
Kontakt:

Re: Peterbilt 387/587 i Kenworth T 2000/T 700

Post autor: cezary170 » 30-03-10, 19:25

Ja sie chyba rozbecze kenwortha t2000 juz nie robią...
Ostatnio zmieniony 31-03-10, 06:26 przez cezary170, łącznie zmieniany 1 raz.
<a href="www.mpc.netserwer.pl">|MPC | Gadżety | Nowości Technologiczne|</a>

Awatar użytkownika
Szulc t660
Przyjaciel forum
Posty: 76
Rejestracja: 13-10-08, 23:50
Lokalizacja: Polska

Re: Peterbilt 387/587 i Kenworth T 2000/T 700

Post autor: Szulc t660 » 02-04-10, 15:35

No niestety cezary170 wygląda na to ze Kenworth T2000 już nie będzie produkowany. Mam też prośbę do Hioba lub któregoś z moderatorów by zmienili nazwę tematu na Kenworth T700/Peterbilt 587 ponieważ tak jak wcześniej był temat Kenworth T2000/ Peterbilt 387 ja pomyślałem ze będą tu fotki nowych modeli które pojawiły się w tym roku. A teraz kilka linków do fotek nowego Peterbilta 587 który zastąpi 387.

http://www.timstrucks.com/MATS_10_207.jpg

http://i571.photobucket.com/albums/ss15 ... C_0141.jpg

http://i571.photobucket.com/albums/ss15 ... 0139-1.jpg

jak widać tak jak w Kenworthcie to i Peterbilcie zmieniono maskę a resztę zostawiono jeżeli chodzi o silniki i wnętrze jeszcze nic nie wiem na temat nowych modeli koncernu Paccar.
Ostatnio zmieniony 02-04-10, 15:48 przez Szulc t660, łącznie zmieniany 2 razy.

cezary170
Przyjaciel forum
Posty: 71
Rejestracja: 23-01-09, 19:45
Lokalizacja: Łętownia
Kontakt:

Re: Peterbilt 387/587 i Kenworth T 2000/T 700

Post autor: cezary170 » 02-04-10, 19:21

Moze nowa moda w USA a moze lepsze rozmiesczenie części jest dzięki owym maskom skoro juz druga firma zmienia maskę...
<a href="www.mpc.netserwer.pl">|MPC | Gadżety | Nowości Technologiczne|</a>

Wiktor
Przyjaciel forum
Posty: 409
Rejestracja: 29-01-08, 21:46
Lokalizacja: Ziemia

Re: Peterbilt 387/587 i Kenworth T 2000/T 700

Post autor: Wiktor » 03-04-10, 10:48

No cóż to co jest bardziej "kanciaste" jest mnie aerodynamiczny czyli wytwarza więcej oporu czyli automatycznie zużywa więcej paliwa. Więc jest to oszczędność :)

Awatar użytkownika
hiob
Administrator
Posty: 11193
Rejestracja: 24-10-07, 22:28
Lokalizacja: Północna Karolina, USA
Kontakt:

Re: Peterbilt 387/587 i Kenworth T 2000/T 700

Post autor: hiob » 05-04-10, 03:49

cezary170, to nie jest druga firma, bo firma jest ta sama, Paccar.

Dzięki za temat, Szulc t660, nawet nie wiedziałem, że się szykuje zmiana modeli. Pewnie wkrótce będzie ich sporo na drogach, to zrobię fotki. Ze zdjęć wygląda, że Peterbilt zmieniony nieznacznie, maska Kenwortha zmienia go bardziej radykalnie, ale na pierwszy rzut oka, od przedniej szyby do tyłu auta niezmienione wcale. Czyli podobny facelifting do tego, jaki zrobiło Volvo kilka lat temu.

Niewielkie koszty, poprawiona aerodynamika i odświeżony wygląd, czyli pewnie wszystko, na co można było liczyć w kryzysie. Paccar i tak sobie dobrze radzi, nie tylko na amerykańskim rynku, ale i w Europie, gdzie jest jedyną amerykańską firmą, która w jakimś stopniu robi to, co Volvo i Mercedes robią tutaj. Czyli wykupuje podupadające firmy i stawia je na nogi.
Ostatnio zmieniony 05-04-10, 03:49 przez hiob, łącznie zmieniany 1 raz.
Popatrzcie, jaką miłością obdarzył nas Ojciec: zostaliśmy nazwani dziećmi Bożymi: i rzeczywiście nimi jesteśmy. (1 J 3,1a)

prot
Przyjaciel forum
Posty: 212
Rejestracja: 06-04-10, 09:01
Lokalizacja: Polska

Re: Peterbilt 387/587 i Kenworth T 2000/T 700

Post autor: prot » 30-04-10, 17:57

hiob pisze:Niewielkie koszty, poprawiona aerodynamika i odświeżony wygląd, czyli pewnie wszystko, na co można było liczyć w kryzysie.
Pomimo tzw. kryzysu zrówno KW T700 jak i Pete 587 zostaną wyposażone w nowy silnik Paccar MX 12.9 litra i zakresie mocy 380-485 KM i momencie obrotowym 2400 Nm (tj. nieco wyższym niż "hiobowy" Cummins ISX 500KM).

Drugim silnikiem będzie Cummins ISX15, którego najmocnejsza wersja będzie osiagała 600KM. Co jest niezłym wyczynem zważywszy na coraz to wyższe normy ekologiczne. Po wprowadzeniu norm eko 2007 silniki te zostały nieco okradzione z mocy... ale jak teraz widac konstruktorzy poradzili sobie wspaniale z normą 2010 i znowu moce >500KM nie są czymś abstrakcyjnym.


Żeby nie było zbyt słodko warto napomknąć, że silnik Paccar MX (ten słabyszy) chrzest bojowy przeszedł on już w europejskim DAF-ie XF105. Z jakim skutkiem? O tym można poczytać na forach użytkowników ciężarówek, "uszy więdną" jak się to czyta, a XF105 notują największe spadki wartości spośród aut używanych.

Obawiam się, że "słynnemu" silnikowi Volvo D16 na rynku amerykańskim wyrósł godny konkurent w postaci Paccar MX? :-P

Tartaruga
Przyjaciel forum
Posty: 91
Rejestracja: 14-02-10, 16:16
Lokalizacja: Górny Śląsk

Re: Peterbilt 387/587 i Kenworth T 2000/T 700

Post autor: Tartaruga » 30-04-10, 19:37

Prot, na wadze ciężkiej chwalą sobie Paccara ze względu na niskie spalanie.
Lubię tematy związane z ciężarówkami, ale nie chcę zostać kierowcą zawodowym.

prot
Przyjaciel forum
Posty: 212
Rejestracja: 06-04-10, 09:01
Lokalizacja: Polska

Re: Peterbilt 387/587 i Kenworth T 2000/T 700

Post autor: prot » 30-04-10, 20:02

Tartaruga, Paccary XF105 miały problem ze zużyciem oleju o czym można np. tutaj poczytać -> http://etransport.pl/forum71259.0.html

Oczywiście można taki silnik naprawić, ale to są dosyć znaczne koszta (zwłaszcza jesli jest już po gwarancji).

Bartek
Przyjaciel forum
Posty: 54
Rejestracja: 11-09-09, 12:59
Lokalizacja: Poland

Re: Peterbilt 387/587 i Kenworth T 2000/T 700

Post autor: Bartek » 03-08-10, 13:43

widzieliście może nowe zdjęcia kolegi PolskaJazda na Wadze Ciężkiej ? normalnie szok http://www.wagaciezka.com/viewtopic.php ... &sk=t&sd=a

Anaheim
Przyjaciel forum
Posty: 728
Rejestracja: 24-10-07, 22:24
Lokalizacja: SBL

Re: Peterbilt 387/587 i Kenworth T 2000/T 700

Post autor: Anaheim » 03-08-10, 14:11

MA sie aparat to sie zdjecia robi. Zadnen problem :]

Awatar użytkownika
MAVERICK27
Przyjaciel forum
Posty: 291
Rejestracja: 22-06-09, 21:24
Lokalizacja: PL/IE

Re: Peterbilt 387/587 i Kenworth T 2000/T 700

Post autor: MAVERICK27 » 25-08-10, 04:41

Odświeżamy temat o tych dwóch ciekawych maszynach :)


KW T2000 i Freightliner

Obrazek


T2000
Obrazek

Jako że każdy już chyba wychwyci różnice między T2000 i 387 nie będę opisywał każdego z osobna ;-)
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony 26-08-10, 12:23 przez MAVERICK27, łącznie zmieniany 2 razy.
Może jednak kiedyś wyruszę w trasę...:-(

Awatar użytkownika
Szulc t660
Przyjaciel forum
Posty: 76
Rejestracja: 13-10-08, 23:50
Lokalizacja: Polska

Re: Peterbilt 387/587 i Kenworth T 2000/T 700

Post autor: Szulc t660 » 25-08-10, 11:37

MAVERICK27 połowa tych maszyn to Peterbilt 386 a nie 387 a dla nich jest osobny temat :)
Ostatnio zmieniony 25-08-10, 11:38 przez Szulc t660, łącznie zmieniany 2 razy.

ODPOWIEDZ