Peterbilt 387/587 i Kenworth T 2000/T 700
- MAVERICK27
- Przyjaciel forum
- Posty: 291
- Rejestracja: 22-06-09, 21:24
- Lokalizacja: PL/IE
Re: Peterbilt 387/587 i Kenworth T 2000/T 700
Faktycznie Szulc ale wtopa! Poproszę Hioba żeby to poprawił, ja nie mam takich uprawnień . Przepraszam Wszystkich. Muszę się dokładniej poprzyglądać. Jak już pisałem moja znajomość Amerykańskich trucków jest słaba, ale postaram się to nadrobić zapałem .
Ostatnio zmieniony 25-08-10, 15:53 przez MAVERICK27, łącznie zmieniany 1 raz.
Może jednak kiedyś wyruszę w trasę...
- MAVERICK27
- Przyjaciel forum
- Posty: 291
- Rejestracja: 22-06-09, 21:24
- Lokalizacja: PL/IE
Re: Peterbilt 387/587 i Kenworth T 2000/T 700
Może jednak kiedyś wyruszę w trasę...
- hiob
- Administrator
- Posty: 11193
- Rejestracja: 24-10-07, 22:28
- Lokalizacja: Północna Karolina, USA
- Kontakt:
Re: Peterbilt 387/587 i Kenworth T 2000/T 700
E tam, hiob by coś poprawiał... Lepiej dać Maverickowi uprawnienia, niech się sam męczy. Za chwilę będziesz najlepszym na forum specem od amerykańskich trucków.MAVERICK27 pisze:Faktycznie Szulc ale wtopa! Poproszę Hioba żeby to poprawił, ja nie mam takich uprawnień . Przepraszam Wszystkich. Muszę się dokładniej poprzyglądać. Jak już pisałem moja znajomość Amerykańskich trucków jest słaba, ale postaram się to nadrobić zapałem .
387 ma jednoczęściową, giętą szybę i wspólny, jednolity dach nad kabiną i sleeperem. Ma też szerszą kabinę, tworzącą wraz ze sleeperem niemal jedną płaszczyznę. I kominy zawsze ma z tyłu, za sleeperem.
386, mimo, że się nazywa "unisleeper", to jednak ciągle widać, że kabina i sypialnia tworzą jakby dwa osobne obiekty. Kabina jest znacznie węższa, rozszerza się za oknem kierowcy. Dach wyraźnie jest osobny dla kabiny, osobny dla sleepera. Połączony, ale nie tworzy takiej jednej calości, jak w 387. Przednia szyba jest dzielona i robiona z prostej tafli szkła. Kominy rur wydechowych mogą być także z tyłu, jak w 387, ale czasem bywają z boku, jak 386.
...I dzięki za Twoją pracę.
Ostatnio zmieniony 26-08-10, 07:27 przez hiob, łącznie zmieniany 1 raz.
Popatrzcie, jaką miłością obdarzył nas Ojciec: zostaliśmy nazwani dziećmi Bożymi: i rzeczywiście nimi jesteśmy. (1 J 3,1a)
- MAVERICK27
- Przyjaciel forum
- Posty: 291
- Rejestracja: 22-06-09, 21:24
- Lokalizacja: PL/IE
Re: Peterbilt 387/587 i Kenworth T 2000/T 700
Dzięki za uprawnienia :mrgreen:
Efekt kolejnych poszukiwań poniżej.
T2000 i wóz strażacki
"Wodny" T2000
Efekt kolejnych poszukiwań poniżej.
T2000 i wóz strażacki
"Wodny" T2000
Ostatnio zmieniony 27-08-10, 13:59 przez MAVERICK27, łącznie zmieniany 1 raz.
Może jednak kiedyś wyruszę w trasę...
- MAVERICK27
- Przyjaciel forum
- Posty: 291
- Rejestracja: 22-06-09, 21:24
- Lokalizacja: PL/IE
Re: Peterbilt 387/587 i Kenworth T 2000/T 700
Ostatnio zmieniony 04-09-10, 03:52 przez MAVERICK27, łącznie zmieniany 2 razy.
Może jednak kiedyś wyruszę w trasę...
- hiob
- Administrator
- Posty: 11193
- Rejestracja: 24-10-07, 22:28
- Lokalizacja: Północna Karolina, USA
- Kontakt:
Re: Peterbilt 387/587 i Kenworth T 2000/T 700
Dziś zobaczyłem pierwszy raz na drodze T700. Nowy, czyściutki, nie wyglądał źle. Chyba lepiej, niż T2000, który się już opatrzył. Ale T660 wygląda, moim zdaniem, lepiej. Wyprzedziłem go, potem zatrzymałem się na parkingu, żeby go złapać jak będzie przejeżdżał. Nie udało mi się go złapać na parkingu, ale dobre i te kilka fotek. Jest też film:
<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/xylHW0BvpGc?fs ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/xylHW0BvpGc?fs=1&hl=en_US" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>
<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/xylHW0BvpGc?fs ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/xylHW0BvpGc?fs=1&hl=en_US" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>
Popatrzcie, jaką miłością obdarzył nas Ojciec: zostaliśmy nazwani dziećmi Bożymi: i rzeczywiście nimi jesteśmy. (1 J 3,1a)
Re: Peterbilt 387/587 i Kenworth T 2000/T 700
Biorąc pod uwagę "kryzysowe realia" w jakich przyszło debiutować T700 to i tak bardzo szybko pojawiły się na drogach. Tym bardziej, że produkcja ruszyła dopiero pod koniec lipca.hiob pisze:Dziś zobaczyłem pierwszy raz na drodze T700.
Moim zdaniem wygląda najlepiej z amerykańskich (aerodynamicznych) ciężarówek. Jeszcze Peterbilt 587 zapowiada się ciekawie, ale póki co jeszcze nie są sprzedawane.hiob pisze:Nowy, czyściutki, nie wyglądał źle. Chyba lepiej, niż T2000, który się już opatrzył.
A wracając do KW T2000 to wraz z Freightliner Columbia mogłyby walczyć o miano najmniej atrakcyjnego wizualnie trucka świata. No ale jak wiadomo, nie o wygląd tu chodzi, a o komfort pracy.
A tutaj taka mała ciekawostka jaką Kenworth przedstawił na Great American Truck Show w Dallas (Texas). Małym kosztem można nieco zmienić wygląd nieco przyciężko wyglądającej kabiny T700:
[center][/center]
źródło: http://www.roadtransport.com/blogs/big- ... ver-c.html
Generalnie jeśli miałbym kupować w tej chwili ciągnik siodłowy to najprawdopodobniej byłby to właśnie KW T700. Oto kilka powodów:
- najszersza kabina spośród US trucków (T700 to chyba pierwszy truck który ma taką samą szerokość szoferki i sleepera a jak wiadomo do dodatkowe centymetry przestrzeni życiowej),
- bardzo wysoki dach (coś co mi się podoba w Volvo - dodatkowe miejsce na schowki i półeczki),
- hamulce tarczowe (bardzo duży plus - zwłaszcza, że prędkości z jakimi mogą śmigać trucki w USA są bardzo duże, poza tym są tańsze w eksploatacji i lżejsze niż bębny),
- reflektory ksenonowe dostępne w opcji (pierwszy był chyba T660).
ps. coś czuję w kościach, że za jakiś czas będziemy jeździć Kenworthem
- hiob
- Administrator
- Posty: 11193
- Rejestracja: 24-10-07, 22:28
- Lokalizacja: Północna Karolina, USA
- Kontakt:
Re: Peterbilt 387/587 i Kenworth T 2000/T 700
Czyli to nie jest ta sama kabina co w T2000? Jest szersza? Bo ze zdjęć wygląda jakby to był po prostu T2000 z maską ustylizowaną ma maskę z T660...prot pisze:
T700 to chyba pierwszy truck który ma taką samą szerokość szoferki i sleepera ...
Popatrzcie, jaką miłością obdarzył nas Ojciec: zostaliśmy nazwani dziećmi Bożymi: i rzeczywiście nimi jesteśmy. (1 J 3,1a)
Re: Peterbilt 387/587 i Kenworth T 2000/T 700
No to palnąłem niezłą gafę! Gdzie ja miałem oczy.?hiob pisze:ze zdjęć wygląda jakby to był po prostu T2000 z maską ustylizowaną ma maskę z T660...
Rzeczywiście, przyglądnąłem się teraz T2000 i tylko dach różni się nieznacznie od T700.
Byłem święcie przekonany, że KW poszedł pełną parą i wbrew rozsądkowi księgowych zaprojektował zupełnie nową kabinę w czasach "kryzysu".
ps. Przepraszam wszystkich, których wprowadziłem w błąd. Hiobie dzięki za wyprowadzenie z błędu.
- hiob
- Administrator
- Posty: 11193
- Rejestracja: 24-10-07, 22:28
- Lokalizacja: Północna Karolina, USA
- Kontakt:
Re: Peterbilt 387/587 i Kenworth T 2000/T 700
prot, ja sam niewiele wiem na temat tego auta, jedynie na podstawie fotek wydaje mi się, że to tylko "face-lifting" T2000. Nie wiem czy wnętrze, deska rozdzielcza i rozkład sleepera są zmienione. Trzeba będzie się wybrać do dealera i pooglądać go z bliska. :mrgreen:
Popatrzcie, jaką miłością obdarzył nas Ojciec: zostaliśmy nazwani dziećmi Bożymi: i rzeczywiście nimi jesteśmy. (1 J 3,1a)
- hiob
- Administrator
- Posty: 11193
- Rejestracja: 24-10-07, 22:28
- Lokalizacja: Północna Karolina, USA
- Kontakt:
Re: Peterbilt 387/587 i Kenworth T 2000/T 700
Mój drugi i trzeci Kenworth T700. Jak takie firmy ja Stevens Transport już je otrzymują, to za chwilę będzie ich pełno na drogach. Nawiasem mówiąc Marek Michel z Nowej Huty, legendarny motocyklista, który WSK-ą 125 objechał świat jeździ w Stevensie...
Popatrzcie, jaką miłością obdarzył nas Ojciec: zostaliśmy nazwani dziećmi Bożymi: i rzeczywiście nimi jesteśmy. (1 J 3,1a)
Re: Peterbilt 387/587 i Kenworth T 2000/T 700
Nawet mi się podoba
A jakie przygody z nim związane? - uciekająca panna młoda? :mrgreen:
A jakie przygody z nim związane? - uciekająca panna młoda? :mrgreen:
Diesel kopci, diesel czadzi, diesel nigdy cię nie zdradzi!
Polo: jak dorosnę, będę Passatem!
Polo: jak dorosnę, będę Passatem!
- hiob
- Administrator
- Posty: 11193
- Rejestracja: 24-10-07, 22:28
- Lokalizacja: Północna Karolina, USA
- Kontakt:
Re: Peterbilt 387/587 i Kenworth T 2000/T 700
Jakbyś zgadł! Kierowcą rzeczywiście była dziewczyna i chyba trochę się mnie wystraszyła. Najpierw, po wyprzedzeniu, zatrzymałem się na poboczu, by sfotografować jak jedzie, potem, gdy zjechała do truckstopu, pojechałem za nią. Zapytałem, czy mogę zrobić zdjęcia, odpowiedziała opryskliwie, że absolutnie nie i uciekła do sleepera. Więc zrobiłem zdjęcia bez jej zgody, ale prze to także jej fotek nie ma. :-P :mrgreen:macieks79 pisze:Nawet mi się podoba
A jakie przygody z nim związane? - uciekająca panna młoda? :mrgreen:
Popatrzcie, jaką miłością obdarzył nas Ojciec: zostaliśmy nazwani dziećmi Bożymi: i rzeczywiście nimi jesteśmy. (1 J 3,1a)
Re: Peterbilt 387/587 i Kenworth T 2000/T 700
Zgadza się, gdyż sam Stevens Transport złożył zamówienie u Kenworth'a na 500 sztuk modelu T700.hiob pisze:Jak takie firmy ja Stevens Transport już je otrzymują, to za chwilę będzie ich pełno na drogach.
Co ciekawe, będą one wyposażone w silniki Cummins ISX spełniające normę ekologiczną EPA2010 , która odpowiada europejskiej Euro 6, o mocy zaledwie 400KM. Ciekawe czy "dzięki" nowym obostrzeniom znowu wzrośnie spalanie...
Ciekawe Stevens nie odważył się zamówić KW T700 z silnikami Paccar MX znanymi chociażby z europejskich DAF-ów XF105.
Ludzie w tej Ameryce strasznie nieufni jacyś...hiob pisze:Kierowcą rzeczywiście była dziewczyna i chyba trochę się mnie wystraszyła.
Karmią ich tymi filmami o zabójcach od małego i później czują się jakby otaczali ich dookoła mordercy seryjni... a tymczasem w takiej Polsce zabójców seryjnych jak na lekarstwo, za to "dostać w uśmiech" za byle co łatwiej niż w tej "niebezpieczniej" Ameryce :mrgreen:
Mówiąc poważnie - kolejny przykład na to jak TV zmienia całe społeczeństwa.
edit2:
A sam Kenworth na zdjęcia wygląda naprawdę bardzo ciekawie zwłaszcza zdjęcie z autostrady z pięknym jesiennym krajobrazem Nowej Anglii w tle.
Ostatnio zmieniony 04-10-10, 14:55 przez prot, łącznie zmieniany 2 razy.
- hiob
- Administrator
- Posty: 11193
- Rejestracja: 24-10-07, 22:28
- Lokalizacja: Północna Karolina, USA
- Kontakt:
Re: Peterbilt 387/587 i Kenworth T 2000/T 700
Popatrzcie, jaką miłością obdarzył nas Ojciec: zostaliśmy nazwani dziećmi Bożymi: i rzeczywiście nimi jesteśmy. (1 J 3,1a)