Master Truck 2013

Tutaj są wszystkie tematy, które nigdzie nie pasują. Jednak ciągle proszę nie zaczynać wątków w żaden sposób nie związanych z generalnymi założeniami tego forum.
Badi
Przyjaciel forum
Posty: 48
Rejestracja: 21-10-11, 18:09

Master Truck 2013

Post autor: Badi » 17-06-13, 17:36

Witajcie
Ktos ma ochote odwiedzic to miejsce ?
Lotnisko na Polskiej nowej wsi - nazwa jest super :D
Odbedzie sie 19-21.07.2013

Bedzie ciekawie bo odwiedzi nowa wies sam Nolibab :)))

Wyruszam ze wsi Wroclaw, jak ktos chce sie podpiac to zapraszam.

Badi
Przyjaciel forum
Posty: 48
Rejestracja: 21-10-11, 18:09

Post autor: Badi » 19-06-13, 13:32

Zostaly juz tylko 3 miejsca w duzym komfortowym aucie
Jadac ze mna nie placisz za paliwo ani za bilet na MT

Badi
Przyjaciel forum
Posty: 48
Rejestracja: 21-10-11, 18:09

Post autor: Badi » 20-06-13, 18:19

Nieaktualne

Awatar użytkownika
juki525
Przyjaciel forum
Posty: 19
Rejestracja: 14-08-10, 19:21
Lokalizacja: POLSKA woj.Śląskie
Kontakt:

Post autor: juki525 » 24-06-13, 19:33

Nie tylko Nolibad,ale też Iwona Blecharczyk Trucking Girl ;-)
"Tylko ten kto kocha widzi co jest prawdziwe w człowieku"
"Oczy są po to by patrzeć dusza jest po to by pragnąć"
"Jeśli czegoś w życiu pragniesz sięgnij po to"
"SZCZĘŚCIE-autentyczne jedynie tylko wtedy gdy się nim dzielisz"

price
Przyjaciel forum
Posty: 104
Rejestracja: 27-02-12, 20:21
Lokalizacja: Polska

Post autor: price » 25-06-13, 22:54

I jeszcze wiele innych osób, które wrzucają filmy o ciężarówkach na YouTube.

Badi
Przyjaciel forum
Posty: 48
Rejestracja: 21-10-11, 18:09

Post autor: Badi » 26-06-13, 13:25

Tak, Nolibab bedzie, Iwonka bedzie, KDtruck moze tez bedzie (czekam na odp. od Krzycha)
No i cala masa innych wspanialych ludzi, z ktorymi mozna pogadac jak kolega z kolega i nikt tam nie "gwiazdorzy"

Mozna tak pojechac z namiotem, jesli tam juz nie bedzie miejsc to jest nie daleko miejscowosc Turawa, jest tez jeziorko i tam mozna sie rozbic (korzystalem wiele razy, jest ok)

Anaheim
Przyjaciel forum
Posty: 728
Rejestracja: 24-10-07, 22:24
Lokalizacja: SBL

Post autor: Anaheim » 26-06-13, 17:10

NA parkingu też można koczować z namiotami, bardzo dużo ich było rok temu! ;)
Faith Divides Us - Death Unites Us

Awatar użytkownika
macieks79
Przyjaciel forum
Posty: 107
Rejestracja: 29-01-09, 15:09
Lokalizacja: Brzeg

Post autor: macieks79 » 29-06-13, 09:14

Badi pisze:Tak, Nolibab bedzie, Iwonka bedzie, KDtruck moze tez bedzie (czekam na odp. od Krzycha)
No i cala masa innych wspanialych ludzi, z ktorymi mozna pogadac jak kolega z kolega i nikt tam nie "gwiazdorzy"

Mozna tak pojechac z namiotem, jesli tam juz nie bedzie miejsc to jest nie daleko miejscowosc Turawa, jest tez jeziorko i tam mozna sie rozbic (korzystalem wiele razy, jest ok)
KD Truck raczej nie będzie, pisał na forum albo w jednym ze swoich filmów powiedział że nie będzie...
Diesel kopci, diesel czadzi, diesel nigdy cię nie zdradzi!
Polo: jak dorosnę, będę Passatem! :)

Badi
Przyjaciel forum
Posty: 48
Rejestracja: 21-10-11, 18:09

Post autor: Badi » 30-06-13, 14:31

Tak KD nie bedzie, ale bedzie Iwona, dzielna dziewczyna podbijajaca internet :D
prawie 350 tys wyswietlen w tydzien. Druga pensja z YT :)

Awatar użytkownika
macieks79
Przyjaciel forum
Posty: 107
Rejestracja: 29-01-09, 15:09
Lokalizacja: Brzeg

Post autor: macieks79 » 30-06-13, 23:32

Ja chciałbym być, zobaczyć Iwonę, Rafała i innych, ale prawdopodobnie 20 jadę na Słowację na tydzień więc raczej mnie to ominie... :-/
Diesel kopci, diesel czadzi, diesel nigdy cię nie zdradzi!
Polo: jak dorosnę, będę Passatem! :)

Badi
Przyjaciel forum
Posty: 48
Rejestracja: 21-10-11, 18:09

Post autor: Badi » 01-07-13, 23:45

Slowacja nie zajac :)
Moze uda mi sie przyjechac MANem TGS, wiec zapraszam serdecznie :)

Awatar użytkownika
juki525
Przyjaciel forum
Posty: 19
Rejestracja: 14-08-10, 19:21
Lokalizacja: POLSKA woj.Śląskie
Kontakt:

Post autor: juki525 » 18-07-13, 13:12

KD Truck będzie na MT 2013 jest info na jego kanale yt
"Tylko ten kto kocha widzi co jest prawdziwe w człowieku"
"Oczy są po to by patrzeć dusza jest po to by pragnąć"
"Jeśli czegoś w życiu pragniesz sięgnij po to"
"SZCZĘŚCIE-autentyczne jedynie tylko wtedy gdy się nim dzielisz"

ODPOWIEDZ