Cześć, zakładam temat, ponieważ mam problem z siecią Play.
Od kilku lat posiadam kartę sim, w taryfie Play na kartę, 2 tygodnie temu nie wiadomo dlaczego straciłem rok ważności konta, darmowe rozmowy do Play i sms-y do wszystkich sieci za darmo, żadne kody nie działają, mimo że wyskakują komunikaty, że do 24 godzin zostanie przedłużone konto na rok, darmowe rozmowy itd.
W tej chwili obowiązują mnie takie stawki:
5-9 zł - 5 dni ważności konta - 65 dni połączenia przychodzące
10-24 zł - 10 dni ważności konta -70 dni połączenia przychodzące
25-49 zł - 30 dni ważności konta - 90 dni połączenia przychodzące
50-99 zł -100 dni ważności konta - 160 dni połączenia przychodzące
od 100 i wyżej 150 dni ważności konta - 210 dni połączenia przychodzące
Wiem , że weszła ustawa antyterrorystyczna i po 1 lutym 2017 niezarejestrowane karty zostaną dezaktywowane przez sieci, pytałem się nawet na fan-peagu Play na facebooku o problemie, ale żadnej pomocy z ich strony nie otrzymałem, jedynie, co napisali, to żebym zarejestrował numer, to dostanę bonusy.
Czy po zarejestrowaniu numeru odzyskam ważność konta na rok i darmowe rozmowy i sms-y, czy niestety będzie mnie dalej obowiązywać ta stawka, jak podałem powyżej, nie chciałbym mieć potem niespodzianek po rejestracji, i obowiązku aktywnej karty z brakiem ważności konta i darmowych rozmów.
Liczę na pomoc z waszej strony.
Obowiązkowa rejestracja kart sim na terenie Polski
Chyba najlepiej będzie pójść do salonu Play niezarejestrowane karty my jeszcze w Erze weryfikowaliśmy poprzez sprawdzenie jakie było ostatnie doładowanie, na jaki nr wykonano ostatnie połączenie itp. Czasami dzieją się cuda z kartami i oni w systemie sporo błędów mogą naprawić, a co do Twoich pytań to bladego pojęcia nie mam, ale na infolinii napewno odpowiedzi na Twoje pytania Ci udzielą!
Pozdrawiam!
Pozdrawiam!
- grzegorzw125
- Przyjaciel forum
- Posty: 339
- Rejestracja: 06-05-12, 21:03
- Lokalizacja: R-m
- Kontakt:
Play ma ostatnio problemy ze sobą, ludzie się skarżą od dłuższego czasu że doładowania nie działają albo działają z opóźnieniem. http://www.spidersweb.pl/2016/10/play-p ... ietow.html
Najlepsze rozwiązanie już padło- iść do salonu, nic więcej chyba nie zrobisz, ewentualnie biuro obsługi klienta.
Najlepsze rozwiązanie już padło- iść do salonu, nic więcej chyba nie zrobisz, ewentualnie biuro obsługi klienta.
"Kto się w opiekę odda Panu Swemu,
A całym sercem szczerze ufa Jemu,
Śmiele rzec może: Mam obrońcę Boga,
Nie przyjdzie na mnie żadna straszna trwoga."
"talitha kum
mówię Ci chłopcze wstań
wcale nie umarłeś lecz śpisz
jeszcze życie wyjdzie Ci..."
A całym sercem szczerze ufa Jemu,
Śmiele rzec może: Mam obrońcę Boga,
Nie przyjdzie na mnie żadna straszna trwoga."
"talitha kum
mówię Ci chłopcze wstań
wcale nie umarłeś lecz śpisz
jeszcze życie wyjdzie Ci..."
Tu problem wynika sam, z siebie. Problemem jest masowe rejestrowanie kart przede wszystkim. A co do samych kart. Tak, czasami się dzieje z nimi. Powinni albo naprawić błąd, jeśli się nie uda, to dadzą nowy starter z tym samym numerem. Ewentualnie od razu wymienią ;) wiem, bo mi tak w salonie mówili
Jeżeli życie daje nam cytryny, zróbmy z nich lemoniadę ;)