Obowiązkowa rejestracja kart sim na terenie Polski

Tutaj są wszystkie tematy, które nigdzie nie pasują. Jednak ciągle proszę nie zaczynać wątków w żaden sposób nie związanych z generalnymi założeniami tego forum.
MarasPL
Przyjaciel forum
Posty: 8
Rejestracja: 01-03-15, 04:04
Lokalizacja: Zielona Góra

Obowiązkowa rejestracja kart sim na terenie Polski

Post autor: MarasPL » 03-12-16, 13:58

Cześć, zakładam temat, ponieważ mam problem z siecią Play.
Od kilku lat posiadam kartę sim, w taryfie Play na kartę, 2 tygodnie temu nie wiadomo dlaczego straciłem rok ważności konta, darmowe rozmowy do Play i sms-y do wszystkich sieci za darmo, żadne kody nie działają, mimo że wyskakują komunikaty, że do 24 godzin zostanie przedłużone konto na rok, darmowe rozmowy itd.

W tej chwili obowiązują mnie takie stawki:
5-9 zł - 5 dni ważności konta - 65 dni połączenia przychodzące
10-24 zł - 10 dni ważności konta -70 dni połączenia przychodzące
25-49 zł - 30 dni ważności konta - 90 dni połączenia przychodzące
50-99 zł -100 dni ważności konta - 160 dni połączenia przychodzące
od 100 i wyżej 150 dni ważności konta - 210 dni połączenia przychodzące

Wiem , że weszła ustawa antyterrorystyczna i po 1 lutym 2017 niezarejestrowane karty zostaną dezaktywowane przez sieci, pytałem się nawet na fan-peagu Play na facebooku o problemie, ale żadnej pomocy z ich strony nie otrzymałem, jedynie, co napisali, to żebym zarejestrował numer, to dostanę bonusy.

Czy po zarejestrowaniu numeru odzyskam ważność konta na rok i darmowe rozmowy i sms-y, czy niestety będzie mnie dalej obowiązywać ta stawka, jak podałem powyżej, nie chciałbym mieć potem niespodzianek po rejestracji, i obowiązku aktywnej karty z brakiem ważności konta i darmowych rozmów.

Liczę na pomoc z waszej strony. :-)

mamamondfa

Post autor: mamamondfa » 04-12-16, 10:24

Chyba najlepiej będzie pójść do salonu Play :) niezarejestrowane karty my jeszcze w Erze weryfikowaliśmy poprzez sprawdzenie jakie było ostatnie doładowanie, na jaki nr wykonano ostatnie połączenie itp. Czasami dzieją się cuda z kartami i oni w systemie sporo błędów mogą naprawić, a co do Twoich pytań to bladego pojęcia nie mam, ale na infolinii napewno odpowiedzi na Twoje pytania Ci udzielą!
Pozdrawiam!

Dominik

Post autor: Dominik » 04-12-16, 10:51

Może promocja się skończyła, może kwota na karcie spadła poniżej jakiegoś pułapu.

Sama rejestracja pewnie nic nie ma do odzyskania straconych rzeczy.

Idź do salonu Play, zapytasz się co i jak, przy okazji zarejestrujesz kartę.

Awatar użytkownika
grzegorzw125
Przyjaciel forum
Posty: 339
Rejestracja: 06-05-12, 21:03
Lokalizacja: R-m
Kontakt:

Post autor: grzegorzw125 » 04-12-16, 18:42

Play ma ostatnio problemy ze sobą, ludzie się skarżą od dłuższego czasu że doładowania nie działają albo działają z opóźnieniem. http://www.spidersweb.pl/2016/10/play-p ... ietow.html

Najlepsze rozwiązanie już padło- iść do salonu, nic więcej chyba nie zrobisz, ewentualnie biuro obsługi klienta.
"Kto się w opiekę odda Panu Swemu,
A całym sercem szczerze ufa Jemu,
Śmiele rzec może: Mam obrońcę Boga,
Nie przyjdzie na mnie żadna straszna trwoga."

"talitha kum
mówię Ci chłopcze wstań
wcale nie umarłeś lecz śpisz
jeszcze życie wyjdzie Ci..."

Awatar użytkownika
Mazi
Przyjaciel forum
Posty: 130
Rejestracja: 04-12-14, 22:18
Lokalizacja: Zawiercie

Post autor: Mazi » 07-12-16, 11:08

Tu problem wynika sam, z siebie. Problemem jest masowe rejestrowanie kart przede wszystkim. A co do samych kart. Tak, czasami się dzieje z nimi. Powinni albo naprawić błąd, jeśli się nie uda, to dadzą nowy starter z tym samym numerem. Ewentualnie od razu wymienią ;) wiem, bo mi tak w salonie mówili
Jeżeli życie daje nam cytryny, zróbmy z nich lemoniadę ;)

ODPOWIEDZ