hiob pisze:
Ja sobie tylko tak z Ciebie pozwoliłem pożartować. :mrgreen: Mam nadzieję, że nnie masz mi tego za złe. :-P
Nie, nie mam. Wyścig był pasjonujący, szkoda mi Fernando oraz Kovalainena
mam nadzieje że z tego wyjdzie
NOWY "NOS" - KOPIA FERRARI
BMW Sauber i prawdopodobnie jeszcze jeden zespół, mają zamiar wprowadzenia rozwiązania wzorowanego na innowacyjnym nosie z otworami, przez które przepływa powietrze, użytego przez Ferrari po raz pierwszy podczas GP Hiszpanii, a testowanego podczas ostatnich testów w Barcelonie.
Wczoraj, zespół z Maranello poinformował, że owe wspomniane rozwiązanie może nie być użyte we wszystkich wyścigach tego sezonu. Natomiast dyrektor techniczny w zespole BMW Sauber, Willy Rampf potwierdził, że jego ekipa dysponuje już prototypem takiego nosa i sprawdzi go w tunelu aerodynamicznym w najbliższym czasie.
Co więcej, Rampf sądzi, a wręcz jest pewien, że innowacyjne rozwiązanie Ferrari może być użyte jeszcze przez inne zespoły:
"Jestem prawie pewien, że ten nos mógłby współpracować również z innymi bolidami ze stawki."
BMW i ZMIANA NAZWY?
Niemiecki producent samochodów nie zamierza w najbliższej przyszłości zmieniać oficjalnej nazwy mieszczącego się w Szwajcarii zespołu Formuły 1. Zaprzecza tym samym plotkom jakoby BMW chciało usunąć człon ‘Sauber’, który odziedziczyło po poprzednim właścicielu ekipy.
Ponieważ tempo wyścigowe BMW Sauber stale rośnie, a zespół może już zacząć myśleć o walce o mistrzostwo, pojawiły się głosy, że BMW będzie chciało mieć własną nazwę teamu. W rzeczywistości wielu ekspertów określa już zespół z Hinwil jako ‘BMW’, co skłoniło szwajcarską gazetę Motorsport Aktuell aby zapytać Mario Theissena, czy oficjalna nazwa także powinna zostać zmieniona.
“Jestem całkiem spokojny o tą sprawę." – powiedział Niemiec.
Theissen wyjaśnił, że BMW opowiadało się za oficjalną nazwą ‘BMW-Sauber’ pod koniec 2005 roku, żeby uhonorować szefa wykupionego przez nich zespołu – Petera Saubera.
“Jak do tej pory nie było to brane pod uwagę. Jeżeli ten punkt widzenia miałby się zmienić, to będzie to z powodów marketingowych." – dodał.
Niemiec wyjaśnił, że w przeciwieństwie do ING Renault czy Vodafone McLaren, BMW jest niechętne sprzedawaniu praw do nazwy zespołu korporacyjnym sponsorom.
"Dotychczas mieliśmy jasny cel, aby marka BMW była na pierwszym planie" – powiedział, dodając że powiększanie przestrzeni reklamowych na samochodach zespołu zostało ograniczone z tego samego powodu.
→źródło f1ultra.pl
Polecam także wywiad z Kubicą. Co i jak?
Wywiad