rower temat zaczął jarecki_s i niegrzecznie było by nam go zakończyć. Zresztą przeczytaj co napisałNa tym proponuję zakończyć ponieważ te nasze rozmowy są nijak podobne do pytań do Hioba.
Zwróć uwagę podyskutować o europejskich realiach / podyskutować czysto teoretycznie. Ja natomiast zaproponowałem zamieszczanie zdjęć wnętrz europejskich ciężarówek exstra przerobionych a więc zaaranżowanych co sam napisałeś parę postów wcześniej.jarecki_s pisze:Witam. Dział nazywa sie "pytania do Hioba" a ja chcialbym podyskutować o europejskich realiach. Temat myśle że ciekawy, jeżeli jest w złym miejscu to prosze go przenieśc.
Chciałbym podyskutować czysto teoretycznie na temat czy w Europie możliwe jest posiadanie czegoś większego niż 2 leżanki czyli dużego sleepera w cieżarówce, nie tracąc przy tym ładowności 34 europalet.
rower pisze:Gdyby każdy producent wydłużył kabinę swojego pojazdu o 20-30cm było by dużo więcej możliwości aranżacji kabiny.
A teraz piszesz
A może nie ma schowany pod dywanikiem a zamontowany tak że warto by to podpatrzeć bo to poprawia jego warunki pracy. Skoro nie możemy mieć sleepera to może choć exsrtra zaaranżowane wnętrze w naszych "budach"rower pisze:Nie! Nie przesadzajmy. Jak rozmawialiśmy o tym czy w Europie możliwe jest mieć długi sleeper to nie kończmy na tym czy ktoś ma jakiś ekspres do kawy schowany pod dywanikiem albo wycieraczki które są wewnątrz pojazdu.
http://picturepush.com/public/3639952
Tu podaję przykład w jaki sposób zamontowałem kompa, niby nic ale jekże funkcjonalne. W czasie jazdy mogę śledzić wskazanie nawigacji bo podstawa przekręca się w stronę kierowcy. Na postoju wraca do pozycji jw nie przeszkadza w niczym a pozwala korzystać z kompa by zajrzeć np na Forum. Hiob widział osobiscie więc może potwierdzić że nie zagraca wnętrza a patent podpatrzony właśnie u kolegi po fachu.