Oldtimery z Europy
- Lukasz1985r
- Przyjaciel forum
- Posty: 365
- Rejestracja: 24-11-07, 00:27
- Lokalizacja: Białystok PL
- Kontakt:
Re: Oldtimery z Europy
To na pewno jest jakaś replika. Chociaż znam repliki, które same w sobie są już zabytkami:)
- Lukasz1985r
- Przyjaciel forum
- Posty: 365
- Rejestracja: 24-11-07, 00:27
- Lokalizacja: Białystok PL
- Kontakt:
Re: Oldtimery z Europy
Ostatnio zmieniony 04-08-08, 03:54 przez Lukasz1985r, łącznie zmieniany 1 raz.
- Lukasz1985r
- Przyjaciel forum
- Posty: 365
- Rejestracja: 24-11-07, 00:27
- Lokalizacja: Białystok PL
- Kontakt:
Re: Oldtimery z Europy
Foteczki bardzo ciekawe ta Syrena 105 ma piękne kolory takie jak lubie właśnie w tego typu autach .Fiacik także udany dzisiaj widziałem takiego ale 500 .Pozdrawiam
- Lukasz1985r
- Przyjaciel forum
- Posty: 365
- Rejestracja: 24-11-07, 00:27
- Lokalizacja: Białystok PL
- Kontakt:
- hiob
- Administrator
- Posty: 11192
- Rejestracja: 24-10-07, 22:28
- Lokalizacja: Północna Karolina, USA
- Kontakt:
Re: Oldtimery z Europy
Ursusa C45 to ja jeszcze pamiętam, jak wcale nie był zabytkiem. Bemo, jak będziesz mial chwile czasu, wrzuć go też to tematu ciągników rolniczych.
Nie wspominam już nawet o Wołdze i Ładzie, które jeszcze niedawno były marzeniem wielu. Zwłaszcza Łada ze swym silnikiem z wałkiem rozrządu w głowicy i sprężynami śrubowymi zamiast piórowego resora (jak we Fiacie) uchodziła za nowoczesny i pożądany samochód.
Choć z drugiej strony jak byliśmy w Związku Radzieckim w 1976. roku, to każdy, kto wlazł pod szwagrowego 125P (a właziło wielu, naprawdę! Zobaczyć w tamtych czasach taki "egzotyczny" (dla naszych braci zza Buga) samochód to była nieczęsta okazja. ), a więc każdy, kto zobaczył te resory, od razu chwalił, że to "horoszaja maszyna". :-P Oni długo się nie mogli przekonać do nowoczesności. Ził miał pióra, Wołga miała pióra, więc czemu Żiguli miało sprężyny? Komu te pióra przeszkadzały? :mrgreen:
Nie wspominam już nawet o Wołdze i Ładzie, które jeszcze niedawno były marzeniem wielu. Zwłaszcza Łada ze swym silnikiem z wałkiem rozrządu w głowicy i sprężynami śrubowymi zamiast piórowego resora (jak we Fiacie) uchodziła za nowoczesny i pożądany samochód.
Choć z drugiej strony jak byliśmy w Związku Radzieckim w 1976. roku, to każdy, kto wlazł pod szwagrowego 125P (a właziło wielu, naprawdę! Zobaczyć w tamtych czasach taki "egzotyczny" (dla naszych braci zza Buga) samochód to była nieczęsta okazja. ), a więc każdy, kto zobaczył te resory, od razu chwalił, że to "horoszaja maszyna". :-P Oni długo się nie mogli przekonać do nowoczesności. Ził miał pióra, Wołga miała pióra, więc czemu Żiguli miało sprężyny? Komu te pióra przeszkadzały? :mrgreen:
Popatrzcie, jaką miłością obdarzył nas Ojciec: zostaliśmy nazwani dziećmi Bożymi: i rzeczywiście nimi jesteśmy. (1 J 3,1a)
- Lukasz1985r
- Przyjaciel forum
- Posty: 365
- Rejestracja: 24-11-07, 00:27
- Lokalizacja: Białystok PL
- Kontakt:
Re: Oldtimery z Europy
BMW 318i ( e30 ) mojego kolegi . Rok produkcji 1989 pojemność silnika 1.8 . Auto mało awaryjne i bardzo solidnie wykonane , jak każde BMW . Krótka historia e30 - http://pl.wikipedia.org/wiki/BMW_E30
i kilka fotek
I na koniec BMW 316i e30 w wersji TURING z 1990 roku
i kilka fotek
I na koniec BMW 316i e30 w wersji TURING z 1990 roku
- hiob
- Administrator
- Posty: 11192
- Rejestracja: 24-10-07, 22:28
- Lokalizacja: Północna Karolina, USA
- Kontakt:
Re: Oldtimery z Europy
Piękne fotki. Marzenie wielu osób. Bis miał inny silnik, położony płasko i miał "klapę" z tyłu. Dzięki temu miał znacznie większy bagażnik. Można było zabrać ze sobą dwie aktówki zamiast jednej. :mrgreen: Co prawda w przednim bagażniku w BISie była nagrzewnica (bo Bis był chłodzony wodą), która zabierała połowę miejsca baga znika, ale tylny miał 110 dm³, co z przednimi 55-ma litrami dawało razem 165. 65% więcej, nuż "normalny maluch". A po wyjęciu półki tylnej i złożeniu oparcia kanapy pojemność ta wzrastała do 480 dm³. A to już więcej nawet, niż w 125P.Lukasz1985r pisze:Fiat 126 bis z Anglii
"Belgijka" to było moje marzenie. Do dziś zdumiewają proporcje tego auta i fakt, że ma przedni napęd. Wtedy niemal wszystkie auta miały napęd na tył i były znacznie wyższe. Nawiasem mówiąc ja zawsze znałem to auto jako "BL11", ale używane także były inne nazwy, jak Traction Avant, 11CV, czy 15CVBemo pisze:...
Citroen B11
No, to nie całkiem jeszcze oldtimer... Choć i 126 BIS nie jest taki stary. Produkowali je w latach 87-91, więc jest równolatkiem BMW, albo nawet młodszy.Lukasz1985r pisze:BMW 318i ( e30 ) mojego kolegi . Rok produkcji 1989 ...
Popatrzcie, jaką miłością obdarzył nas Ojciec: zostaliśmy nazwani dziećmi Bożymi: i rzeczywiście nimi jesteśmy. (1 J 3,1a)
- Lukasz1985r
- Przyjaciel forum
- Posty: 365
- Rejestracja: 24-11-07, 00:27
- Lokalizacja: Białystok PL
- Kontakt:
- Lukasz1985r
- Przyjaciel forum
- Posty: 365
- Rejestracja: 24-11-07, 00:27
- Lokalizacja: Białystok PL
- Kontakt:
Re: Oldtimery z Europy
Mój tata miał kiedyś Garbuska Był zadowolony z niego, ale musiał go sprzedać. Kevin czy ten "Garbi" miał kierownice po prawej stronie?