Over the Top ....
Re: Over the Top ....
Wiec pojawia sie plan na to zeby kupic wlasna ciezarowke i przejsc calkowicie na niezaleznego kierowce .... zona od jakiegos czasu mi o tym mowi, narazie bedziemy sie starali dowiedziec najwiecej jak tylko mozemy na ten temat zanim ewentualnie podejmiemy ostateczna decyzje ..... trzebaby bylo odlozyc troche pieniedzy na to i pewnie okolo przynajmniej 6 miesiecy za nim sie wprowadzi plan w zycie ..... zeby ewentualnie na wiosne przyszlego roku zaczac na wlasna reke .....
Re: Over the Top ....
No bigguy, widzę, że chcesz zostać niezależnym! Bardzo dobrze, czekam na dalsze wiadomości w tej sprawie.
Dajemy radę
Re: Over the Top ....
bigguy, Trzymam kciuk aby Twój pomysł zrealizował się jak najszybciej i abyś jeszcze w tym roku stał się niezależnym A potem, po nastu latach jazdy przejdziesz do USXpress tak jak Hiob
:D
:D
He taught me how to watch, to fight and pray
Re: Over the Top ....
Ja też trzymam kciuki żebyś zrealizował en plan w najbliższym czasie. Jak byś chciał możesz pomyśleć ;p o transmisji tak jak to robi Hiob, czy też Crook
Jestem ubogim człowiekiem, Moim skarbem są ręce gotowe Do pracy z Tobą I czyste serce.
-
- Przyjaciel forum
- Posty: 1189
- Rejestracja: 09-03-10, 19:43
- Lokalizacja: Polska
Re: Over the Top ....
A co z twoimi planami? Da się pogodzić inwestowanie we własną ciężarówkę z odkładaniem kapitału, jak wyżej?bigguy pisze:Mam taki piecioletni plan zeby sie ustawic finansowo. Aktywnie inwestuje na rynku kapitalowym i na rynku nieruchomosci. W ciagu 5 lat powinienem miec wystarczajacy kapital inwestycyjny, ktory bedzie pracowal dla mnie i dzieki temu sam nie bede musial pracowac.
Ostatnio zmieniony 18-07-12, 16:18 przez skrzydlaty, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Over the Top ....
Narazie daje rade i robie wszystko co moge zeby posunac sie do przodu jak najszybciej. Przy inwestowaniu jak i wielu innych rzeczach trzeba byc cierpliwym. Mam nadzieje ze przejscie na ownera umoziliwiloby mi nieco przyspieszenie tempa. Kapital inwestycyjny systematycznie zwiekszam, ile zwiekszylem w kolejnym roku bede wiedzial dokladnie kiedy zrobie podsumowanie swojego roku fiskalnego, ktory konczy sie 31 pazdziernika. Dla przykladu na koniec poprzedniego roku kapital inwestycyjny zwiekszylem o 83% a pozytywny cash flow o 586% ..... przy wczesniejszym zalozeniu zwiekszenia kapitalu o 100% a cash flow o 500% wiec plan wykonalem sukcesywnie w zasadzie z niewielkimi bledami ...... zobaczymy jak wyjdzie na koniec tego roku fiskalnego, dodam ze szacunek jest zwiekszyc kapital inwestycyjny o kolejne 100% a cash flow o 300% ....skrzydlaty pisze:A co z twoimi planami? Da się pogodzić inwestowanie we własną ciężarówkę z odkładaniem kapitału, jak wyżej?bigguy pisze:Mam taki piecioletni plan zeby sie ustawic finansowo. Aktywnie inwestuje na rynku kapitalowym i na rynku nieruchomosci. W ciagu 5 lat powinienem miec wystarczajacy kapital inwestycyjny, ktory bedzie pracowal dla mnie i dzieki temu sam nie bede musial pracowac.
Re: Over the Top ....
Wlasnie wrocilem z Oklahomy wczoraj z mala awaria klimatyzacji, wiec ostatnia noc spedzilem wlasnie w takim motelu jak ponizej American Inn & Suites w Pauls Valley OK, jakies 50 mil na poludnie od Oklahoma City. Dobrze ze udostepniali parking dla truckow pod motelem bo z tym jest wlasnie najwiekszy problem, nie do kazdego motelu mozna sie wbic bo nie zawsze jest gdzie zaparkowac z takimi gabarytami ...
Re: Over the Top ....
To tak wyglądają Truck Stopy, zawsze byłem ciekawy jak ten sklep wygląda i co tam jest ;d A ten Zielony Peterbilt piękna rzecz ;d Czekam na więcej zdjęć i relacji strasy. Może bigguy pomyślisz o transmisjach z trasy co ty na to, i filmikach ? :>
Jestem ubogim człowiekiem, Moim skarbem są ręce gotowe Do pracy z Tobą I czyste serce.
Re: Over the Top ....
O tym miasteczku było głośno w kwietniu ub.r. Wszystko za sprawą katastrofalnego w skutkach (ponad 160 zabitych) tornada o sile EF5 gdzie prędkość wiatru sięgała nawet ponad 400 km/h http://en.wikipedia.org/wiki/2011_Joplin_tornadobigguy pisze:postoj na Truck Stopie w Joplin, Missouri.
bigguy, mam do Ciebie pytanie w związku z tym, że jeździłeś głównie na trasie Chicago-Kalifornia.
Jak wiadomo, są do wyboru dwie drogi:
- północą (na zachód I-80 do SLC, UT i później na płd-zach I-15 przez Las Vegas do płd Kalifornii),
- południem (I-55 do St. Louis, MO następnie I-44 do Oklahoma City, OK i później I-40 do Barstow, CA do I-15)
Którędy Ci się lepiej jeździło: "górą" czy "dołem"?
I czy jeżdżąc na tym kierunku można było samemu sobie wybierać drogę czy była narzucana przez pracodawcę?
Re: Over the Top ....
prot mnie sie lepiej podobala jazda dolem przez Arizone wygodniejsza zwlaszcza w zimie i nie taka nudna jak gora .... nie lubie jezdzic przez Wyioming i nie znosze port of entry w Cheyenne .... koles jeden mnie tez tam nie lubi wiec narazie tam nie jezdze moze za jakis czas wroce na Californie i mam nadzieje ze juz nie beda pamietac mnie zbytnio tam
najlepiej podoba mi sie trasa gora ale nie przez Wyioming tylko nizej do Denver i potem przez gory I-70 Colorado i do I-15 na Las Vegas .... ale tedy tylko sobie mozna latac latem bo zima jest tragedia
a dolem znalazlem sobie tez inna trase ... lecimy do Saint Louis a potem I-70 na Kansas City, kontynujemy I-70 na Denver a potem odbijamy US-156 na poludnie do Great Blend, KA dalej stad US-56 po skosie przez Kansas na Dodge City, potem dalej przecinamy Oklahome orzez Boise City i wylatujemy na I-25 troche na polnoc od Santa Fe w Nowym Meksyku i stad juz zjezdzamy na Albuegurgue do I-40 i dalej na West ..... mniej stacji wagowych i unikamy oplat za autostrady na Oklahoma turnpike ... jak wroce na Californie to calkiem mozliwe ze bede tedy jezdzil dosc czesto chyba ze zima bedzie platac figle w Kansas na drogach stanowych US .... podoba mi sie ta trasa ,,, spokojniejsza jest
najlepiej podoba mi sie trasa gora ale nie przez Wyioming tylko nizej do Denver i potem przez gory I-70 Colorado i do I-15 na Las Vegas .... ale tedy tylko sobie mozna latac latem bo zima jest tragedia
a dolem znalazlem sobie tez inna trase ... lecimy do Saint Louis a potem I-70 na Kansas City, kontynujemy I-70 na Denver a potem odbijamy US-156 na poludnie do Great Blend, KA dalej stad US-56 po skosie przez Kansas na Dodge City, potem dalej przecinamy Oklahome orzez Boise City i wylatujemy na I-25 troche na polnoc od Santa Fe w Nowym Meksyku i stad juz zjezdzamy na Albuegurgue do I-40 i dalej na West ..... mniej stacji wagowych i unikamy oplat za autostrady na Oklahoma turnpike ... jak wroce na Californie to calkiem mozliwe ze bede tedy jezdzil dosc czesto chyba ze zima bedzie platac figle w Kansas na drogach stanowych US .... podoba mi sie ta trasa ,,, spokojniejsza jest
Re: Over the Top ....
To co tam nabroiłeś, ze Cię tak nie lubią? :-P
Ostatnio zmieniony 29-07-12, 10:37 przez Ladefons, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Over the Top ....
widze ze wsrod polskich firm transportowych zrodzilo sie niezle oszustwo w celu oczywiscie wykorzystania kierowcow ......
otoz : kierowca over the road czyli taki krotko mowiac co wyjezdza na daleka trase powinien pobierac ladunek z bazy swojej a po powrocie przyciaga ladunek na baze rowniez i jedzie do domu.
jezeli przed wyjazdem nie ma dla mnie ladunku na bazie i mam wyjechac z bazy i zrobic dodatkowego stopa zeby pobrac ladunek lokalnie to jestem na statusie kierowcy lokalnego i mam za to dodatkowo placone ..... rowniez po powrocie jesli nie zjezdzam na baze tylko jade lokalnie sie rozladowac i dopiero potem wracam na baze to zrobilem dodatkowego stopa i jestem na statusie lokalnym i chce miec za to placone ...... Polacy widac wykorzystuja kierowcow i za te dodatkowe stopy lokalne nie tylko nie chca placic ale dodatkowo jeszcze obciazac tlumaczac sie tym ze przeciez teraz musza zaplacic kierowcom lokalnym za rozwiezienie tych ladunkow ....... co za OSZUSTWO ,,,,, hehe ,,,,, ja nie wiem ze widac wielu kierowcow na to sie godzi ......... w firmie GTI mialobyc inaczej, teraz sie okazuje ze jest inaczej wiec juz jest awantura i bede odchodzil z firmy ....... 1 miesiac dalem im szanse ..... nie robie zadnych lokalnych stopow bez wynagrodzenia za to jak inni kierowcy sa glupi to niech sie daja wykorzystywac ....
widze ze polskie firmy tak robia ..... teraz pojawia sie pytanie czy tylko polskie czy inne tez ? a moze powoli fama sie rozchdzi i wszystkie firmy beda w ten sposob obciazac kierowcow OTR zeby placic lokalnym ..... w takim razie powodzenia firmy transportowe, ja nie bede jezdzil na takich warunkach i koniec ..... ogolnie jest niedobor kierowcow na rynku i zapowiada sie jeszcze wiekszy niedobor w niedalekiej przyszlosci i teraz dodatkowa kosa w plecy ...... hehe no to powodzenia !
otoz : kierowca over the road czyli taki krotko mowiac co wyjezdza na daleka trase powinien pobierac ladunek z bazy swojej a po powrocie przyciaga ladunek na baze rowniez i jedzie do domu.
jezeli przed wyjazdem nie ma dla mnie ladunku na bazie i mam wyjechac z bazy i zrobic dodatkowego stopa zeby pobrac ladunek lokalnie to jestem na statusie kierowcy lokalnego i mam za to dodatkowo placone ..... rowniez po powrocie jesli nie zjezdzam na baze tylko jade lokalnie sie rozladowac i dopiero potem wracam na baze to zrobilem dodatkowego stopa i jestem na statusie lokalnym i chce miec za to placone ...... Polacy widac wykorzystuja kierowcow i za te dodatkowe stopy lokalne nie tylko nie chca placic ale dodatkowo jeszcze obciazac tlumaczac sie tym ze przeciez teraz musza zaplacic kierowcom lokalnym za rozwiezienie tych ladunkow ....... co za OSZUSTWO ,,,,, hehe ,,,,, ja nie wiem ze widac wielu kierowcow na to sie godzi ......... w firmie GTI mialobyc inaczej, teraz sie okazuje ze jest inaczej wiec juz jest awantura i bede odchodzil z firmy ....... 1 miesiac dalem im szanse ..... nie robie zadnych lokalnych stopow bez wynagrodzenia za to jak inni kierowcy sa glupi to niech sie daja wykorzystywac ....
widze ze polskie firmy tak robia ..... teraz pojawia sie pytanie czy tylko polskie czy inne tez ? a moze powoli fama sie rozchdzi i wszystkie firmy beda w ten sposob obciazac kierowcow OTR zeby placic lokalnym ..... w takim razie powodzenia firmy transportowe, ja nie bede jezdzil na takich warunkach i koniec ..... ogolnie jest niedobor kierowcow na rynku i zapowiada sie jeszcze wiekszy niedobor w niedalekiej przyszlosci i teraz dodatkowa kosa w plecy ...... hehe no to powodzenia !