Nasze Maszyny.
- Poet of de Fall
- Przyjaciel forum
- Posty: 290
- Rejestracja: 26-07-12, 20:32
- Lokalizacja: Warsaw
Re: Nasze Maszyny.
Czy ten silnik wywodzi się ze znanej, starej konstrukcji Isuzu, czy to już coś nowego?
Re: Nasze Maszyny.
Oczywiście, że to konstrukcja IsuzuPoet of de Fall pisze:Czy ten silnik wywodzi się ze znanej, starej konstrukcji Isuzu, czy to już coś nowego?
Re: Nasze Maszyny.
Przed przeczytaniem poniższego posta zapoznaj się z treścią ulotki bądź skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą, gdyż każdy post niewłaściwie odebrany zagraża Twojemu samopoczuciu lub zdrowiu.
Ulotka: Przyjmować z poczuciem humoru
Ja nie mam z tym nic wspólnego ani nie zostałam zaproszona na oglądanie, nie wspominając o przejażdżce, czy podziwianiu biurko-łóżka. Przepraszam - biurko-ŁOOOOOŻA
więc się tak nie chwal, że masz taką fajną maszynę :-P
bo kto się chwali, ten się później żali...
że mu zabrali
Ulotka: Przyjmować z poczuciem humoru
Ja nie mam z tym nic wspólnego ani nie zostałam zaproszona na oglądanie, nie wspominając o przejażdżce, czy podziwianiu biurko-łóżka. Przepraszam - biurko-ŁOOOOOŻA
więc się tak nie chwal, że masz taką fajną maszynę :-P
bo kto się chwali, ten się później żali...
że mu zabrali
Moja Volvinka
Wygląda trochę zaniedbanie ale od tamtego jest czyściutka i nie wygląda tak źle jak na zdjęciach, zdjęcia robione rok temu.
http://www.fotosik.pl/zdjecie/f6bd012b385c4bf5
http://www.fotosik.pl/zdjecie/484a27dfbceacd75
http://www.fotosik.pl/zdjecie/00fa363302c366e1
http://www.fotosik.pl/zdjecie/9b7387797520bf0f
http://www.fotosik.pl/zdjecie/1873cb539f9b698b
http://www.fotosik.pl/zdjecie/f6bd012b385c4bf5
http://www.fotosik.pl/zdjecie/484a27dfbceacd75
http://www.fotosik.pl/zdjecie/00fa363302c366e1
http://www.fotosik.pl/zdjecie/9b7387797520bf0f
http://www.fotosik.pl/zdjecie/1873cb539f9b698b
Re: Nasze Maszyny.
Samochody posiadam dwa tzn. jednym jeździ żona (to taki nasz wspólny) a drugim ja (to taki, który tylko ja mogę obsługiwać bo strach dać komuś tym jeździć).
1. Toyota Yaris 2001
68 KM Silnik 1.0
Niebieska, wersja japońska
2. Fiat 126p Maluch Town 1999
24 KM Silnik 650 ELX
Niebieski.
Krótki filmik:
https://www.youtube.com/watch?v=n-qx00F81SM
Zamierzam zrobić pełniejszą relację ze stanu maluszka. Aktualnie przegląd przeszedł, wymieniona przekładnia ślimakowa, gaźnik czysty, nowy regulator napięcia, nowy pasek klinowy, naprawiony kabel do alternatora (stary się upalił), nowa linka ręcznego, cylinderki i szczęki hamulcowe.
1. Toyota Yaris 2001
68 KM Silnik 1.0
Niebieska, wersja japońska
2. Fiat 126p Maluch Town 1999
24 KM Silnik 650 ELX
Niebieski.
Krótki filmik:
https://www.youtube.com/watch?v=n-qx00F81SM
Zamierzam zrobić pełniejszą relację ze stanu maluszka. Aktualnie przegląd przeszedł, wymieniona przekładnia ślimakowa, gaźnik czysty, nowy regulator napięcia, nowy pasek klinowy, naprawiony kabel do alternatora (stary się upalił), nowa linka ręcznego, cylinderki i szczęki hamulcowe.
Re: Nasze Maszyny.
FIAT Uno 1,4
Moc 50,00 kW
Rok 1998
Wyposażenie najbogatsze w licznej rodzinie Uno.
Samochód kupiony w Polsce po bardzo dobrej blacharce.
Moc 50,00 kW
Rok 1998
Wyposażenie najbogatsze w licznej rodzinie Uno.
Samochód kupiony w Polsce po bardzo dobrej blacharce.
Ostatnio zmieniony 02-12-22, 14:26 przez gustav63, łącznie zmieniany 1 raz.
- piotr78
- Administrator
- Posty: 46
- Rejestracja: 07-12-13, 14:29
- Lokalizacja: Kraków Kurdwanów stary
- Kontakt:
Re: Nasze Maszyny.
Witam Mój FIAT Uno 0,9
Moc 29,00 kW
Rok Produkcji 2002
Samochód kupiony w Polskim Salonie
Moc 29,00 kW
Rok Produkcji 2002
Samochód kupiony w Polskim Salonie
Ostatnio zmieniony 31-10-16, 08:38 przez piotr78, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: Nasze Maszyny.
Witam ponownie!
Oj dawno już tutaj nie zaglądałem, a trochę się pozmieniało u mnie samochodowo.
Tak więc wcześniej było to:
No, ale Rex jaki by fajny nie był to jednak to jest 26-letnie auto, z 26-letnimi częściami, 26-letnim poziomem bezpieczeństwa, itp. i z roku na rok co raz mniej nadaje się jako auto do jazdy na co dzień, w słońce, deszcz, śnieg... Plus nie ukrywajmy - Tylne miejsca to są symboliczne, Hiob może potwierdzić, jako, że tam jechał ;)
Tak więc zapadła decyzja: Na niepogodę, większe potrzeby transportowe, czy w momencie, gdy włączy mi się "leń mode" i nie chce się smażyć w 30*C na czarnych skórzanych fotelach w aucie bez klimy potrzeba innego auta. Główne warunki były dwa: 4x4 i szybszy od CRX. Padło na:
Duży, komfortowy, stałe 4x4, świetne prowadzenie, plus LPG, żeby 14L/100 km PB98 tak nie bolało po kieszeni ;) Spełnia wszystkie stawiane wymogi.
Plan był następujący: Mam auto codzienne, na każde warunki więc w końcu mogę zrealizować moje plany co do CRXa... I tutaj naszła mnie refleksja - Czy chce brnąć w tuning przednionapędowego youngtimera, w dodatku w wersji, która jest dość rzadka (EE8), przy czym wiem, że pójdzie na to kupka pieniędzy, która wcale nie podniesie wartości auta, czy też lepiej zmienić auto?
I wtedy nagle w okolicy pojawiła się ona, w bardzo okazyjnej cenie:
Niska cena nie wzięła się z znikąd, ma sporo niedomagań, ale dla mnie to jest auto idealne: Nie polowałem na samochód "do lansu", tylko "do zabawy" - Co jak zresztą widać na załączonym zdjęciu i poniższym filmie zostało sprawdzone na Torze Jastrząb
https://www.youtube.com/watch?v=5fFjCKV76QE
W międzyczasie obrałem pewien kierunek zmian w Subaru: Ma być auto uniwersalne, do jazdy po asfalcie i po szutrach i błocie, tym bardziej, że dojazdy do pracy skracam sobie przez las i błoto. Stan obecny jest taki, na nowych oponach + dystansach zawieszenia zyskałem 5cm prześwitu. Zdjęcie nie oddaje stanu rzeczywistego, bo auto przez 99% czasu ma kolor brunatno-błotny ;)
Tak więc zmiany, zmiany, zmiany!
Oj dawno już tutaj nie zaglądałem, a trochę się pozmieniało u mnie samochodowo.
Tak więc wcześniej było to:
No, ale Rex jaki by fajny nie był to jednak to jest 26-letnie auto, z 26-letnimi częściami, 26-letnim poziomem bezpieczeństwa, itp. i z roku na rok co raz mniej nadaje się jako auto do jazdy na co dzień, w słońce, deszcz, śnieg... Plus nie ukrywajmy - Tylne miejsca to są symboliczne, Hiob może potwierdzić, jako, że tam jechał ;)
Tak więc zapadła decyzja: Na niepogodę, większe potrzeby transportowe, czy w momencie, gdy włączy mi się "leń mode" i nie chce się smażyć w 30*C na czarnych skórzanych fotelach w aucie bez klimy potrzeba innego auta. Główne warunki były dwa: 4x4 i szybszy od CRX. Padło na:
Duży, komfortowy, stałe 4x4, świetne prowadzenie, plus LPG, żeby 14L/100 km PB98 tak nie bolało po kieszeni ;) Spełnia wszystkie stawiane wymogi.
Plan był następujący: Mam auto codzienne, na każde warunki więc w końcu mogę zrealizować moje plany co do CRXa... I tutaj naszła mnie refleksja - Czy chce brnąć w tuning przednionapędowego youngtimera, w dodatku w wersji, która jest dość rzadka (EE8), przy czym wiem, że pójdzie na to kupka pieniędzy, która wcale nie podniesie wartości auta, czy też lepiej zmienić auto?
I wtedy nagle w okolicy pojawiła się ona, w bardzo okazyjnej cenie:
Niska cena nie wzięła się z znikąd, ma sporo niedomagań, ale dla mnie to jest auto idealne: Nie polowałem na samochód "do lansu", tylko "do zabawy" - Co jak zresztą widać na załączonym zdjęciu i poniższym filmie zostało sprawdzone na Torze Jastrząb
https://www.youtube.com/watch?v=5fFjCKV76QE
W międzyczasie obrałem pewien kierunek zmian w Subaru: Ma być auto uniwersalne, do jazdy po asfalcie i po szutrach i błocie, tym bardziej, że dojazdy do pracy skracam sobie przez las i błoto. Stan obecny jest taki, na nowych oponach + dystansach zawieszenia zyskałem 5cm prześwitu. Zdjęcie nie oddaje stanu rzeczywistego, bo auto przez 99% czasu ma kolor brunatno-błotny ;)
Tak więc zmiany, zmiany, zmiany!
Re: Nasze Maszyny.
Mercedes W221 350 2011 rocznik
Mercedes W123 230 1978 rocznik
Mercedes W114 230 1969 rocznik (aktualnie jest cały rozebrany)
I jeszcze 2 motocykle BMW k1200 i Cb650
Jak zrobię fotki to wstawię
Mercedes W123 230 1978 rocznik
Mercedes W114 230 1969 rocznik (aktualnie jest cały rozebrany)
I jeszcze 2 motocykle BMW k1200 i Cb650
Jak zrobię fotki to wstawię
- Poet of de Fall
- Przyjaciel forum
- Posty: 290
- Rejestracja: 26-07-12, 20:32
- Lokalizacja: Warsaw
Re: Nasze Maszyny.
Bardzo kontrowersyjne tezy. Chyba że za punkt odniesienia weźmiemy CR-Xa.Mibars pisze:Duży, komfortowy
Re: Nasze Maszyny.
Coś w tym jest... Może inaczej: Na moje potrzeby jest duży i aż nadto komfortowy. Niedawno wiozłem znajomego już na podwyższonym zawieszeniu i grubych oponach i skomentował, że zawieszenie twarde : :mrgreen: A w porównaniu do CRX i S2000 on "płynie" na wybojach. Przyznam, że WRX w porównaniu do CRX prowadzi się... Nudno. Połączenie mega trakcji, długiej skrzyni i turbo-dziury oznacza, że startuje się nim dość opornie, chyba, że startujemy z 4000 rpm, wtedy idzie jak dziki, ale dwa takie starty pod rząd i sprzęgło o sobie przypomina Przez turbo dość ślamazarnie reaguje na gaz (anti-laga nie ma), poniżej 3000 nie przyspiesza, powyżej 5000 czuć jak momentu jest co raz mniej, zupełnie nie czuć prędkości, na początku w kółko łapałem się na tym, że pędzę jak wariat, bo 150 w WRX czuć jak.... 80 w CRX Eska z drugiej strony ma taką cechę, że non-stop chce cię zabić :mrgreen: , chwila nieuwagi i lecisz bokiem, trzeba cały czas się pilnować i ograniczać dodawanie gazu i hamowanie w zakrętach. CRX pod tym względem jest dużo stabilniejszy, choć to może być wina tego, że mam na nim semi-slicki i trzyma się drogi jak przyklejony.Poet of de Fall pisze:Bardzo kontrowersyjne tezy. Chyba że za punkt odniesienia weźmiemy CR-Xa.Mibars pisze:Duży, komfortowy
Re: Nasze Maszyny.
Przedstawiam mojego Leafa. To jest Leaf, od którego wszystko się zaczęło - właśnie z jego powodu Hiob założył swoją hodowlę.
Rocznik 2012, produkcji jeszcze japońskiej (od 2013 są amerykańskie). Wersja SL. Ponad to co posiadają hiobowe, ma prawie wszystkie światła LEDowe - oprócz kierunkowskazów i długich (wnętrze, mijania, cofania są również LEDowe). Nawigacja GPS, alufelgi 16 cali. Na pokładzie znajduje się też super szybka ładowarka - do pełna w 30 minut, ale wymaga zasilacza 440V który nie jest zbyt często spotykany. Dodatkowo są przyciemnione wszystkie szyby oprócz przedniej. Obecny przebieg to 20 tys. mil.
Edit: mam jeszcze baterię słoneczną na dachu, która doładowuje 12V akumulator.
Nie jestem pewny, czy każdy Leaf tak ma, ale można programować ogrzewanie i klimatyzację w menu samochodu oraz poprzez aplikację na smartfonie/panel na stronie internetowej. Można tez zdalnie sprawdzać poziom naładowania akumulatorów. Jeżeli jest podłączony, można programować kiedy ma rozpocząć się ładowanie. O rywalizacji między użytkownikami kto mniej zużył prądu napiszę innym razem.
Technicznie też się trochę różni, niekoniecznie na korzyść - ładowarka jest za tylnymi siedzeniami, przez co nie ma tyle miejsca po złożeniu siedzeń (podobno dzięki temu jest lepiej wyważony, ale kto ich tam wie - dziwnie że zrobiliby krok w tył). Ładowarka w nowszych znajduje się nad silnikiem.
Rocznik 2012, produkcji jeszcze japońskiej (od 2013 są amerykańskie). Wersja SL. Ponad to co posiadają hiobowe, ma prawie wszystkie światła LEDowe - oprócz kierunkowskazów i długich (wnętrze, mijania, cofania są również LEDowe). Nawigacja GPS, alufelgi 16 cali. Na pokładzie znajduje się też super szybka ładowarka - do pełna w 30 minut, ale wymaga zasilacza 440V który nie jest zbyt często spotykany. Dodatkowo są przyciemnione wszystkie szyby oprócz przedniej. Obecny przebieg to 20 tys. mil.
Edit: mam jeszcze baterię słoneczną na dachu, która doładowuje 12V akumulator.
Nie jestem pewny, czy każdy Leaf tak ma, ale można programować ogrzewanie i klimatyzację w menu samochodu oraz poprzez aplikację na smartfonie/panel na stronie internetowej. Można tez zdalnie sprawdzać poziom naładowania akumulatorów. Jeżeli jest podłączony, można programować kiedy ma rozpocząć się ładowanie. O rywalizacji między użytkownikami kto mniej zużył prądu napiszę innym razem.
Technicznie też się trochę różni, niekoniecznie na korzyść - ładowarka jest za tylnymi siedzeniami, przez co nie ma tyle miejsca po złożeniu siedzeń (podobno dzięki temu jest lepiej wyważony, ale kto ich tam wie - dziwnie że zrobiliby krok w tył). Ładowarka w nowszych znajduje się nad silnikiem.
Ostatnio zmieniony 07-12-16, 12:14 przez olte, łącznie zmieniany 7 razy.
Re: Nasze Maszyny.
Dodam jeszcze jedno z moich poprzednich aut: Toyota Corolla S Plus 2015. Pojeździłem nią 3 miesiące, aż do momentu gdy spotkałem pijaną panią przejeżdzającą Hondą Civic na czerwonym. Uderzyłem ją w bok, ona następnie skosiła słup od sygnalizacji świetlnej - i uciekła.
Jeszcze filmik z placu z ubezpieczalni: https://youtu.be/JRGDuQ2XPvc
Jeszcze filmik z placu z ubezpieczalni: https://youtu.be/JRGDuQ2XPvc
- Poet of de Fall
- Przyjaciel forum
- Posty: 290
- Rejestracja: 26-07-12, 20:32
- Lokalizacja: Warsaw
Re: Nasze Maszyny.
Kupić Leafa i jeździć 5000 mil rocznie?olte pisze:Rocznik 2012 [...] Obecny przebieg to 20 tys. mil.