Świadectwo Rafała

Moderator: Marek MRB

Awatar użytkownika
hiob
Administrator
Kontakt:

Świadectwo Rafała

Post autor: hiob » 28-10-07, 11:40

</h2>
<br>
<h1>Świadectwo Rafała</h1>
Trudno mi zaczynać pisać o moim życiu, trudno zebrać myśli, ale postaram się to zrobić, bo chcę żeby wszyscy, którzy nie wierzą uwierzyli w obecność Pana.

Świadectwo Rafała.

Mam 23 lata, jestem studentem 4 roku. Moje życie nie było kiedyś takie jak jest teraz. Urodziłem się w rodzinie katolickiej, mam wspaniałych rodziców i siostrę. Zawszę mogę na nich liczyć, nigdy nie było w mojej rodzinie jakichś poważnych problemów. Zawszę jakoś żyliśmy w szczęściu i w radości. Pewnego dnia ja zacząłem być problemem, tzn. moje złe uczynki stanowiły ten problem.

Moja relacja z moim ojcem nigdy nie była dość dobra, ale wiedziałem że mnie bardzo kocha. On jakoś nigdy nie umiał okazać mi miłości i ja też nie umiałem mu tego okazać, teraz już wiem że przyczyną tego było jego wychowanie, bowiem moja babcia też jest dość oschłą osobą i nie umiała przelać tej miłości na swojego syna, a ojciec w perspektywie na mnie. Ja też nie jestem bez winy bowiem nie umiałem z nim rozmawiać.
Zupełnie inna jest moja matka, ona jest przeciwieństwem ojca w kwestii okazywania uczuć. Jej miłość matczyna jest wspaniała. Z racji tego że nie umiałem jakoś zbliżyć się do ojca, zacząłem szukać przyjaźni u innych mężczyzn.