FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Bezpieczna strona Zapraszam na forum http://katolik.us i do zapoznania się z REGULAMINEM FORUM oraz FAQ
                      Forum wykorzystuje ciasteczka jeżeli się nie zgadzasz opuść tę stronę!
Święty Michale Archaniele, wspomagaj nas w walce,
a przeciw niegodziwości i zasadzkom złego ducha bądź naszą ochroną.
Niech go Bóg pogromić raczy - pokornie o to prosimy.
A Ty, Wodzu Niebieskich Zastępów, szatana i inne złe duchy,
które na zgubę dusz ludzkich po tym świecie krążą
mocą Bożą strąć do piekła.
Amen.
Charlotte
Warszawa


Poprzedni temat «» Następny temat
Cabovery z USA
Autor Wiadomość
starex 

Dołączył: 24 Paź 2007
Skąd: Planeta ziemia
Wysłany: 18-11-07, 21:09   Cabovery z USA

Może zacznijmy od definicji caboverów:są to ciężarówki z kabiną wagonową, czyli silnik znajduje się pod kabiną, albo za, ale nigdy z przodu.

Cabovery są spotykane najczęściej w Europie, chociaż w Rosji i Szwecji popularne są również klasyczne kabiny.O ile Szwedzi praktykują to ze względów bezpieczeństwa, czasem stylistyki, to w przypadku naszych wschodnich sąsiadów chodzi oczywiście o...pieniądze, a raczej ich brak.Ciężarówki w układzie klasycznym są bowiem prostsze w budowie od caboverów, za to mają lepszy dostęp do silnika i są bezpieczniejsze dla kierowcy.

W Ameryce Południowej, co ciekawe, spotyka się prawie wyłącznie cabovery(np. Volvo VM).Dlaczego?Nie mam pojęcia!

Za to w USA cabovery są niemal nie spotykane, chociaż dawnemi laty były bardziej spotykane niż obecnie.
Wyjątkiem jest stan California, gdzie najczęściej farmerzy używają cabovery do transportu lokalnego (przewieź plony, itp.).
Jeszcze w 2005 roku schodził z taśm montażowych Kenworth...KW 100!
Za to produkcja Freightleinera Argosy trwała o wiele krócej.
Wiele caboverów "idzie" do Meksyku, są sprowadzane z USA.

Pierwszym caboverem w Europie po II WŚ był...polski Star 20!

Jeżeli chodzi ogólnie o cały świat, to jednak można zaryzykować stwierdzenie że pod względem popularności cabovery biją trucki w układzie klasycznym.
Co prawda nie dysponuję odpowiednimi źródłami, któe mogłyby mi to potwierdzić, ale "na oko" wydaje się że caboverów jest więcej.


Tekst własny

Źródło:własna głowa
_________________
Pozdrawiam wszystkich forowiczów i nie tylko!
Ostatnio zmieniony przez hiob 26-04-16, 19:20, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
hiob 
Administrator


Dołączył: 24 Paź 2007
Skąd: Północna Karolina, USA
Wysłany: 18-11-07, 23:18   Re: Cabovery

starex napisał/a:


Tekst własny

Źródło:własna głowa


Hehe, miło widzieć, że ktoś jeszcze używa tego niemodnego dzisiaj organu. :mrgreen: :lol: Teraz niech ktoś leci na ulicę i popstryka trochę fotek. Tylko nie wklejajcie mi tu nic z netu. Caboverów nie brakuje na ulicach, a komórkę każdy ma w kieszeni, więc do roboty! ;-)

A ja na początek dam parę raczej niecodziennych fotek, kilka caboverów koncernu Paccar. Jeden to jakaś śmieciarka marki Peterbilt, drugi to Kenworth z kabiną Leylanda (nawet ma kierownicę ze złej strony), mający służyć jako podwozie dla sprzętu wiertniczego na polach naftowych. Przy okazji zwróćcie uwagę jakie dziadostwo robi Paccar. Kabina jesr pięknie, luksusowo wykończona, ale to, co oni tu, w Ameryce dodają do tej kabiny wzbudza śmiech. Takiego prymitywu nawet w Rosji już chyba się nie spotka. Ta czarna blacha pod kabiną wygląda tak, jakbym to ja u siebie koło domu zrobił tę ciężarówkę. Przedłużenia drzwi kabiny nie wyglądają wcale wiele lepiej. Wstyd! Trzeci to mały Kenworth 13-210, z kabiną Volkswagena LT. To cudo było produkowane w Brazylii, o ile mnie pamięć nie myli, i sprzedawane tutaj dwadzieścia lat temu:

_________________
Popatrzcie, jaką miłością obdarzył nas Ojciec: zostaliśmy nazwani dziećmi Bożymi: i rzeczywiście nimi jesteśmy. (1 J 3,1a)
Ostatnio zmieniony przez hiob 19-11-07, 04:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
hiob 
Administrator


Dołączył: 24 Paź 2007
Skąd: Północna Karolina, USA
Wysłany: 19-11-07, 04:19   

A typowe i tak popularne tu cabovery, głównie Freightlinery i Internationale, wylądowały w Meksyku i na Białorusi. Tutaj kilka egzemplarzy, które przyjechały właśnie z Meksyku:



International Transtar, 30 lat temu zdecydowanie najpopularniejszy samochód na amerykańskich autostradach:

_________________
Popatrzcie, jaką miłością obdarzył nas Ojciec: zostaliśmy nazwani dziećmi Bożymi: i rzeczywiście nimi jesteśmy. (1 J 3,1a)
 
 
 
hiob 
Administrator


Dołączył: 24 Paź 2007
Skąd: Północna Karolina, USA
Wysłany: 19-11-07, 16:28   

kenworth2000 napisał/a:
Pozwole sobie zacząć " europejczyki "
Hiob do tego kenwortha specjalistycznego bardzo podobny jest nasz DAF ... deske rozdzilcza maja podobna nawed


Daf, Leyland i Foden to są marki należące do koncernu Paccar, produkującego także Kenworthy i Peterbilty, więc nic dziwnego, że jest pewna unifikacja części. Można śmiało w takim razie powiedzieć, że ten Kenworth ma kabinę DAFa. pisałem o Leylandzie, bo ma kierownicę z prawej strony, więc pewnie kabina sprowadzana z Anglii, ale zapewne także w Anglii można kupić ciężarówki marki DAF i one będą również miały kierownice z prawej.

starex napisał/a:
...

Bo Ruskie mają świra na punkcie wszytskiego, co pochodzi zza Oceanu...


Fakt, że jak przyjechałem tu 25 lat temu i zobaczyłem stare Fordy i inne ciężarówki, to od razu rzuciło się w oczy podobieństwo do ZiŁa, MAZa, KrAZa i innych radzieckich zdobyczy techniki. Stylistycznie bez wątpienia były one wzorowane na sobie i nie podejrzewam, żeby to Amerykanie ściągali design od Rosjan. :lol:
_________________
Popatrzcie, jaką miłością obdarzył nas Ojciec: zostaliśmy nazwani dziećmi Bożymi: i rzeczywiście nimi jesteśmy. (1 J 3,1a)
 
 
 
hiob 
Administrator


Dołączył: 24 Paź 2007
Skąd: Północna Karolina, USA
Wysłany: 19-11-07, 23:27   

Volvo FE z europejską kabiną:


_________________
Popatrzcie, jaką miłością obdarzył nas Ojciec: zostaliśmy nazwani dziećmi Bożymi: i rzeczywiście nimi jesteśmy. (1 J 3,1a)
Ostatnio zmieniony przez hiob 20-11-07, 17:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
hiob 
Administrator


Dołączył: 24 Paź 2007
Skąd: Północna Karolina, USA
Wysłany: 20-11-07, 07:23   

Peterbilt 362:



Peterbilt 372:



White Freightliner:


_________________
Popatrzcie, jaką miłością obdarzył nas Ojciec: zostaliśmy nazwani dziećmi Bożymi: i rzeczywiście nimi jesteśmy. (1 J 3,1a)
 
 
 
premier 


Dołączył: 24 Paź 2007
Skąd: POLSKA,TYCHY
Wysłany: 24-11-07, 15:32   

kenworth2000 napisał/a:
Pozwole sobie zacząć " europejczyki "
Hiob do tego kenwortha specjalistycznego bardzo podobny jest nasz DAF
To sa fotki najnowszego DAFA XF 105 Super Space


Nie ze jest podobny, tylko to te same auto, kabina skonstruowana i wyprodukowana przez holenderskiego DAFa, tak jak hiob napisal kenworth, Leyland i DAF naleza do grupy Paccar, nawet kenwort T2000 ma tą sama deske rozdzielcza co na tych zdjeciach.A przedstawiony kenwort specjalistyczny z leylandem nie ma nic wspolnego, tylko wlasnie z DAFem XF. Leyland nie produkuje juz ciezkich pojazdow, tylko lekkie samochody ciezarowe chyba do 6 ton i w nich montuje male kabiny DAFa LF,jest to najmniejsza kabina DAFa, bo takowe mozna spotkac na drogach Wielkiej Brytani,natomiast wszystkie cięższe pojazdy jezdza juz pod nazwa DAF.
_________________
"A DROGA DŁUGA JEST, NIE WIADOMO CZY MA KRES"
 
 
Lukasz1985r 


Dołączył: 24 Lis 2007
Skąd: Białystok PL
Wysłany: 24-11-07, 22:07   

Freightliner FLB niestety zbyt puzno go zobaczyłem więc nie mam fotki z przodu :-|
Ostatnio zmieniony przez Lukasz1985r 26-11-07, 00:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Artek
[Usunięty]

Wysłany: 24-11-07, 22:59   

._.
Ostatnio zmieniony przez Artek 02-12-07, 11:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Lukasz1985r 


Dołączył: 24 Lis 2007
Skąd: Białystok PL
Wysłany: 24-11-07, 23:24   

Artek napisał/a:
A gdzie go zfociłeś ?

Fotka zrobiona w UK .Z tego co pamiętam pisze sie FILXSTOWE ( po mojemu FELIKSTON :oops: :-D ) A dokładniej było to w porcie kontenerowym . Fredek miał blachy z TEXASu. No nie wiem czy bym go dogonił :-D
 
 
$młody$ 

Dołączył: 24 Lis 2007
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 25-11-07, 00:07   

sory za oftopa ale pewnie chodzi Ci o folkstone (czy jakoś w podobnie) miejscowość parę kilometrów zaraz za dover
 
 
Lukasz1985r 


Dołączył: 24 Lis 2007
Skąd: Białystok PL
Wysłany: 25-11-07, 01:14   

$młody$ napisał/a:
miejscowość parę kilometrów zaraz za dover

Raczej parę kilometrów obok HARWICH a nie DOVER . Nie FOLKSTONE jak napisałeś a FELIXSTOWE ( ale obydwa miejsca istnieją ) :-D
_________________
Бог сотворил ночь для сна,а идиот фары
 
 
hiob 
Administrator


Dołączył: 24 Paź 2007
Skąd: Północna Karolina, USA
Wysłany: 25-11-07, 05:10   

premier napisał/a:
[...] A przedstawiony kenwort specjalistyczny z leylandem nie ma nic wspolnego, tylko wlasnie z DAFem XF. Leyland nie produkuje juz ciezkich pojazdow, tylko lekkie samochody ciezarowe chyba do 6 ton


Premier, proszę Cię, żebyś się trzymał faktów. Pisałem w temacie opisującym moją podróż i powtórzę tutaj: Zakłady Leylanda produkują DAFy LF, CF i XF. Nie mów więc, że Leyland nie produkuje już ciężkich pojazdów, bo to po prostu nie jest prawda. Nie produkuje ich pod swą historyczną nazwą, lecz jako DAFy, ale ciągle są one produkowane przez Leylanda. A na dowód podaję Ci jeszcze raz adres strony tego producenta ciężarówek, gdzie masz wyszczególnione wszystkie pojazdy, jakie tam są produkowane:

http://www.paccar.com/products/leyland.asp

Cytat:
i w nich montuje male kabiny DAFa LF,jest to najmniejsza kabina DAFa, bo takowe mozna spotkac na drogach Wielkiej Brytani...


Według strony, do której zamieściłem wyżej link, samochód ten jest "zaprojektowany, rozwinięty i składany u Leylanda". Ponieważ był to "Truck of the Year" już w 2002. roku, to może raczej należałoby powiedzieć, że to DAFy mają kabiny Leylandów, a nie Leylandy DAFów? :lol: Oto odpowiedni cytat z ich strony:

"DAF LF ‘International Truck of the Year 2002’. Designed, developed and assembled at Leyland, the LF is a series of distribution trucks in the 6 to 21 tonnes GVW weight segments and complements the heavier models in the DAF range, the CF and XF."



Cytat:
natomiast wszystkie cięższe pojazdy jezdza juz pod nazwa DAF.


Najwyraźniej nie wszystkie, bo niektóre jeżdżą pod nazwą Kenworth. :-P Nie bądź więc taki pewny i zanim zaczniesz wszystkich naokoło pouczać, sprawdź fakty. Każdy może się pomylić, czy popełnić błąd. Jednak nie jest to powód, żeby takim tonem się tu wymądrzać. Zwłaszcza, że, jak widać i Twoje informacje są pełne nieścisłości.
_________________
Popatrzcie, jaką miłością obdarzył nas Ojciec: zostaliśmy nazwani dziećmi Bożymi: i rzeczywiście nimi jesteśmy. (1 J 3,1a)
 
 
 
premier 


Dołączył: 24 Paź 2007
Skąd: POLSKA,TYCHY
Wysłany: 25-11-07, 16:05   

Hej, witam, i widze ze rozgorzała nasza dyskusja z tym DAFem,ale myślę ze trzeba sprawę zakonczyć na tym forum stworzonym dla caboverow. Ku woli wyjasnienia, moze zabrzmiało trochę agresywnie ale wcale nie miałem zamiaru na nikogo krzyczec (bo nie używałem wykrzykników, jeśli Cię to uraziło to przepraszam ;-) ).
No wlasnie ale jak zakonczyc skoro spotkalo sie dwóch upartych oslow(bez obrazy ;-) ).Zauważ ze spieramy sie tutaj o markę a nie gdzie co jest produkowane,bo w dzisiejszych czasach części są produkowane w różnych częściach świata,i zwożone do jednego miejsca i montowane w calość.
Mianowicie naprawdę chce wyprowadzić Ciebie z błedu. Ty zaciagniete masz fakty ze strony internetowej Paccara, gdzie strony Leylanda, Dafa, wygladaja identycznie, nawet jak wejdziesz na polska stronę DAFa wygląda dokładnie tak samo, a ja mieszkam w europie i znam sytuacje z autopsji, sam miałem okazje jezdzić DAFem XF 430PS,jak i ze słabszym silnikiem 380PS, no i musisz mi uwierzyć, a nie upierać sie co tam Leyland pisze na swej stronie, bo to tylko czysty marketing, natomiast fakty maja sie tak:
Marka DAF powstała w 1928r i prawie od samego początku zajeła sie produkcja samochodów cieżarowych, Leyland oczywiście też firma z długimi tradycjami tak jak napisałeś, tutaj cytuje twoje słowa z innego tematu :"I nieprawdą jest, że Leyland jest znany tylko w Wielkiej Brytanii. Każdy chyba kto się choć trochę interesuje motoryzacją zna tę starą i pełną tradycji markę. ",no właśnie choć "trochę", bo w europie jak i w Polsce dawno zapomniana marka, kiedyś jak pamiętam chyba w latach 80tych produkowali polskie STARY z silnikami Leylanda, ale była to krótka współpraca tych firm.Niestety firma Leyland nie przetrwała ostrej konkurencji w produkcji samochodów ciężarowych i pochłoneła ją grupa Paccar, tak jak DAfa, z tą tylko rożnica ze firma DAF stanela na nogi i po kłopotach finansowych wyszła można by powiedzieć "na prosta" z gamą nowoczesnych produktów, oczywiście zrobiła to za pomocą zastrzyku finansowego od Paccara, czego nie można powiedzieć o Leylandzie, bo powiem Ci ze nawet na wyspach brytyjskich, owszem jest znana, bo przecież Anglicy to konserwatyści, ale już bardzo mało spotykana, a wręcz prawie w ogóle, własnie dlatego ze nie posiada własnych produktów.Na Wyspy Brytyjskie jeżdżę od 12 lat jako kierowca cieżarówki, a od 1,5 roku regularnie co tydzień, i naprawdę żeby spotkać Leylanda to chyba trzeba by sie wybrać do muzeum motoryzacji.
I tutaj mam prośbę abyś zrozumiał i rozdzielił dwa pojecia, ty piszesz ze jest produkowana w Leylandzie, niestety prawda jest taka ze w Leylandzie sa MONTOWANE cieżarowki DAF na rynki lewostronne,i tak jak pisałem te najlżejsze chyba,i tu jest cale sedno naszego sporu.Zapewniam Cie ze każdego europejskiego kierowce którego byś nie spytał jakiej produkcji jest cieżarowka DAF odpowie ci ze holenderska, a gdzie montowana to juz mało istotne no nie?? I o to własnie by sie mogli Holendrzy obrazić na Ciebie ze przypisujesz zaslugi innym, a nie na mnie ze pisze "holendrzy" z malej litery.
Dodam jako ciekawostke ze przy konstruowaniu najwiekszej kabiny DAF XF 95 Super Space Cab, ktora odniosla ogromny sukces,gdzie ciezarowki te zdobywały różne nagrody,min. ciezarowki roku, brali udzial zwykli kierowcy holenderscy, ktorzy na co dzien jezdza zawodowo, chodzilo o to aby stworzyc wygodna, funkcjonalna i przestrzenna kabine, i moim zdaniem sie im to juz udalo ale w nowym modelu DAF XF 105,gdzie obnizony zostal tunel silnika i tym sama stworzyli najwieksza kabine produkowana seryjnie, wieksza nawet od kwadratowej RENAULT MAGNUM.
Być może nieporozumienie wynika stąd, że upierasz sie przy tym swoim specjalisycznym Kenworth-cie który zostal stworzony i wyprodukowany może i w Leylandzie, ale przypuszczam ze kabina zostala sprowadzona z Europy do USA, niewazne juz z ktorej fabryki, bo jak piszesz "Poza tym byłoby zupełnie nielogiczne, gdyby Paccar sprowadzał kabiny z Holandii do USA (albo raczej z Belgii, bo tam, w Westerlo, są one produkowane) z kierownicą z prawej strony. :roll: Jak może wiesz, w USA jeździmy po prawej, więc kierownica powinna być z lewej.",a dla mnie jest to jak najbadziej logiczne, poniewaz w Belgii robią i takie i takie kabiny,ktore sa potem dostarczane jako polprodukty do rożnych fabryk,min. do Anglii,to i równie dobrze moga wysyłac do USA
No powiem, ze oswieciłes mnie z tym ruchem prawostronnym w USA :-D (żart;-)))

P.S Myśle, że rozwialem tutaj Twoje wątpliwosci co do marki DAF i Leyland,a przy najblizszej okazji wsadze pare fotek DAFa ktorym jezdzilem,bo w tej chwili zaraz sie pakuje i wyjezdzam w trase.
Pozdrawiam
_________________
"A DROGA DŁUGA JEST, NIE WIADOMO CZY MA KRES"
 
 
hiob 
Administrator


Dołączył: 24 Paź 2007
Skąd: Północna Karolina, USA
Wysłany: 25-11-07, 18:03   

premier napisał/a:
Hej, witam, i widze ze rozgorzała nasza dyskusja z tym DAFem,ale myślę ze trzeba sprawę zakonczyć na tym forum stworzonym dla caboverow. Ku woli wyjasnienia, moze zabrzmiało trochę agresywnie ale wcale nie miałem zamiaru na nikogo krzyczec (bo nie używałem wykrzykników, jeśli Cię to uraziło to przepraszam ;-) ).


Premier, chodzi mi tylko o to, że mnie po prostu irytujesz. Podajesz nieprawdziwe dane i kontynuujesz niepotrzebnie tę dyskusję. Napisałem raz, że uważam ją za zakończoną i nie wiem, czego tu nie rozumiesz. Nie chcę więcej na ten temat dyskutować. Odpowiem Ci tylko jeszcze na ten zbyt długi i niejasny post. A na przyszłość staraj się jakoś oddzielać akapity, stosuj kropki i przecinki i pisz krótsze zdania, to wszyscy będziemy mieli mniejszy problem ze zrozumieniem Twojego toku wypowiedzi. Natomiast co do samego meritum sprawy:


Cytat:
Mianowicie naprawdę chce wyprowadzić Ciebie z błedu. Ty zaciagniete masz fakty ze strony internetowej Paccara, gdzie strony Leylanda, Dafa, wygladaja identycznie, nawet jak wejdziesz na polska stronę DAFa wygląda dokładnie tak samo, a ja mieszkam w europie i znam sytuacje z autopsji, sam miałem okazje jezdzić DAFem XF 430PS,jak i ze słabszym silnikiem 380PS, no i musisz mi uwierzyć, a nie upierać sie co tam Leyland pisze na swej stronie, bo to tylko czysty marketing,



Wybacz, ale nie będziemy w ten sposób rozmawiać. Jeżeli fakty mówią co innego, niż Twoje przekonania, to, według Ciebie, tym gorzej dla faktów. W taki sposób możesz dyskutować sobie gdzie indziej, a na tym forum jednak będziemy zawsze trzymać się faktów, które można zweryfikować. Jeżeli producent jakiś ciężarówek podaje na swojej oficjalnej stronie, gdzie je produkuje, to będziemy to przyjmowali za prawdę. To, że Tobie się wydaje co innego, możesz podać jako swoję opinię, ale nie mów mi, że Paccar, DAF, czy Leyland nie wiedzą co robią w swoich fabrykach i że podają kłamliwe informacje na swoich stronach internetowych.

Cytat:
natomiast fakty maja sie tak:
[...] w europie jak i w Polsce dawno zapomniana marka, kiedyś jak pamiętam chyba w latach 80tych produkowali polskie STARY z silnikami Leylanda, ale była to krótka współpraca tych firm.Niestety firma Leyland nie przetrwała ostrej konkurencji w produkcji samochodów ciężarowych i pochłoneła ją grupa Paccar, tak jak DAfa, z tą tylko rożnica ze firma DAF stanela na nogi i po kłopotach finansowych wyszła można by powiedzieć "na prosta" z gamą nowoczesnych produktów, oczywiście zrobiła to za pomocą zastrzyku finansowego od Paccara, czego nie można powiedzieć o Leylandzie, bo powiem Ci ze nawet na wyspach brytyjskich, owszem jest znana, bo przecież Anglicy to konserwatyści, ale już bardzo mało spotykana, a wręcz prawie w ogóle, własnie dlatego ze nie posiada własnych produktów.



Pomieszanie z poplątaniem. Firma DAF i Leyland to teraz jest Paccar. Mówienie, że DAF stanął na nogi, a Leyland nie, jest nonsensem. Decyzje są podejmowane w centrali, w USA. Ze względów marketingowych w Europie (którą się pisze z dużej litery) ciężarówki sprzedawane są pod marką DAF. Opracowywane są natomiast w rożnych ośrodkach. Śrenie ciężarówki u Leylanda, duże u DAFa. Dzięki zastrzykowi gotówki z USA na nogi stanęły więc obie firmy. I obie w taki sam sposób montują takie same ciężarówki. Różnica polega na tym tylko, że Leyland stracił możliwość używania swej historycznej nazwy.

Cytat:
Na Wyspy Brytyjskie jeżdżę od 12 lat jako kierowca cieżarówki, a od 1,5 roku regularnie co tydzień, i naprawdę żeby spotkać Leylanda to chyba trzeba by sie wybrać do muzeum motoryzacji.


Rozumiem, ale to nie ma nic wspólnego z naszą dyskusją. Nikt nie neguje faktu, że zakłady Leylanda produkują ciężarówki ze znaczkiem firmowym DAF.

Cytat:
I tutaj mam prośbę abyś zrozumiał i rozdzielił dwa pojecia, ty piszesz ze jest produkowana w Leylandzie, niestety prawda jest taka ze w Leylandzie sa MONTOWANE cieżarowki DAF na rynki lewostronne,i tak jak pisałem te najlżejsze chyba,i tu jest cale sedno naszego sporu.


A ja mam prośbę, żebyś nie traktował mnie jak dziecko i żebyś mnie przestał pouczać. Jednak prawda jest taka, że każda fabryka samochodów wypuszczająca finalny produkt jest montownią. Nikt nie produkuje w jednej fabryce wszystkich podzespołów. Nawet w holenderskiej fabryce DAFa nie produkuje się kabin, ale sprowadza je z Belgii. W przeciwieństwie do Leylanda, który kabiny produkuje. :-D Poza tym zakłady Leylanda produkują nie tylko najlżejsze tylko samochody, ale jest tam produkowana cała gama samochodów DAF. Pisałem o tym parokrotnie, jest to faktem i nie wiem, czemu do tego ciągle wracasz.

Cytat:
Zapewniam Cie ze każdego europejskiego kierowce którego byś nie spytał jakiej produkcji jest cieżarowka DAF odpowie ci ze holenderska, a gdzie montowana to juz mało istotne no nie??


Po pierwsze jakie to ma znaczenie, co "każdy europejski kierowca" odpowie? Czy Ty w ogóle pamiętasz, od czego zacząłeś ten bezsensowny spór? Napisałem, że Kenworth spotkany w USA ma kabinę Leylanda. To tyle. Po czym wyjaśniłem, że nie wiedziałem, że duże europejskie ciężarówki produkowane w zakładach Leylanda nie używają już nazwy Leyland, ale DAF. I to powinno zakończyć naszą dyskusję. Nie chodziło o to, czy DAF to nazwa kojarząca się z Holandią, czy nie, ale o to, skąd sprowadzono kabinę Kenwortha.

Cytat:
I o to własnie by sie mogli Holendrzy obrazić na Ciebie ze przypisujesz zaslugi innym, a nie na mnie ze pisze "holendrzy" z malej litery.


Zasługi przypisuję tym, komu się one należą. A Ciebie ostrzegam pon raz ostatni i nie żartuję. Za pisanie małymi literami nazw państw, bo moim kilkakrotnym zwróceniu Ci uwagi, wylecisz z tego forum.

Cytat:
Być może nieporozumienie wynika stąd, że upierasz sie przy tym swoim specjalisycznym Kenworth-cie który zostal stworzony i wyprodukowany może i w Leylandzie, ale przypuszczam ze kabina zostala sprowadzona z Europy do USA, niewazne juz z ktorej fabryki


Ja się nie upieram przy niczym, ale chcę, żeby to forum podawało tylko prawdziwe wiadomości. Nie musisz "przypuszczać", że kabina została sprowadzona z Europy, jest to fakt. Takich kabin nie produkujemy tutaj, w USA. Strona Leylanda podaje, że eksportują je do USA. A jak nie jest dla Ciebie ważne, z której fabryki ją sprowadzono, to tym bardziej nie rozumiem, dlaczego ciągniesz ten wątek. cały bowiem spór był właśnie z tego powodu, że zanegowałeś fakt, że jest to kabina produkowana przez Leylanda.

Cytat:
P.S Myśle, że rozwialem tutaj Twoje wątpliwosci co do marki DAF i Leyland,a przy najblizszej okazji wsadze pare fotek DAFa ktorym jezdzilem,bo w tej chwili zaraz sie pakuje i wyjezdzam w trase.
Pozdrawiam


:shock: :roll: Trochę mnie nie doceniasz. Moja wiedza na ten temat jest jednak troszkę większa, a Twoje informacje albo nic do niej nie wniosły nowego, albo też mijały się z prawdą.

I to tyle na temat DAFa, Leylanda i Paccara. Każde kolejne próby podjęcia tego tematu zakończone będą usunięciem postów. Czasem wraz z ich autorami. :lol: :roll: :mrgreen: :-D

Lukasz1985r napisał/a:
:-D Scania w USA fotki są z strony http://www.truckpaper.com/ ...


Prośba: zapoznaj się z regulaminem. Nie chcę tutaj fotek z innych stron na necie. Czasem jest to nie do uniknięcia, ze względu na kontekst, ale w takim temacie jest to zupełnie zbędne. Każdy może sam iść na stronę truckpaper.com i pooglądać sobie tam tysiące zdjęć. Na tym forum pragnąłbym mieć tylko nasze, oryginalne fotografie. Dziękuję.
_________________
Popatrzcie, jaką miłością obdarzył nas Ojciec: zostaliśmy nazwani dziećmi Bożymi: i rzeczywiście nimi jesteśmy. (1 J 3,1a)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo