FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Bezpieczna strona Zapraszam na forum http://katolik.us i do zapoznania się z REGULAMINEM FORUM oraz FAQ
                      Forum wykorzystuje ciasteczka jeżeli się nie zgadzasz opuść tę stronę!
Święty Michale Archaniele, wspomagaj nas w walce,
a przeciw niegodziwości i zasadzkom złego ducha bądź naszą ochroną.
Niech go Bóg pogromić raczy - pokornie o to prosimy.
A Ty, Wodzu Niebieskich Zastępów, szatana i inne złe duchy,
które na zgubę dusz ludzkich po tym świecie krążą
mocą Bożą strąć do piekła.
Amen.
Charlotte
Warszawa


Poprzedni temat «» Następny temat
TOUR DE USA! Archiwalne posty.
Autor Wiadomość
hiob 
Administrator


Dołączył: 24 Paź 2007
Skąd: Północna Karolina, USA
Wysłany: 22-02-09, 08:10   

Wiikiitor napisał/a:

Hiob czy w USA pociągi mają po 3 - 4 lokomotywy ? ...


Tak, typowy skład ma trzy lokomotywy, ale widziałem już pociągi mające po osiem lokomotyw: pięć ciągnęło zestaw i trzy pchały. Takie pociągi można spotkać w okolicach Gór Skalistych, gdzie mają ciężką pracę pokonując wzniesienia. Typowy skład amerykańskiego pociągu ma około 150 wagonów, więc jest co ciągnąć.

Wiosna, na południu USA już kwitną pierwsze drzewa, a wiosenny deszczyk (albo raczej ulewa) nie przeszkadza motocyklistom. Tym bardziej takim, którzy mają po trzy koła w swych GoldWingach. :-D



Volvo VN z dużą sypialnią.



Nie wiem jak to delikatnie powiedzieć… Są pewne rzeczy, o których nie śniło się filozofom. I biały człowiek nigdy tego nie zrozumie. :mrgreen:



Jeszcze jedno Volvo, tym razem model VN 730. Pierwszy raz widzę taki model z dodatkową owiewką na dachu. Jest to bowiem auto ze średniej wysokości sypialnią, ale ten ma dodatkową aerodynamiczną owiewkę.

_________________
Popatrzcie, jaką miłością obdarzył nas Ojciec: zostaliśmy nazwani dziećmi Bożymi: i rzeczywiście nimi jesteśmy. (1 J 3,1a)
Ostatnio zmieniony przez hiob 22-02-09, 20:36, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Wiktor 

Dołączył: 29 Sty 2008
Skąd: Ziemia
Wysłany: 22-02-09, 10:46   

Dzięki Hiob za odpowiedź :) U nas to tak maksymalnie mają po 60 - 80, niedaleko mnie są tory, i średnio przez moje miasto pociągi przejeżdżają od 15km'h do 43km'h bo takie tu są warunki złe, że szok.

Wracając do fotek, to jak zawsze ładnie. Ładne te Volvo z dużym Sleeperem :-) Moim zdaniem to trochę dziwny ten Cadillac, ale każdy ma inny gust. Ładne te Volvo, ale i tak lepsze :-)
 
 
Konrad Wilusz 

Dołączył: 09 Lis 2008
Skąd: wrocław
Wysłany: 22-02-09, 11:54   

hiob napisał/a:
Jeszcze jedno Volvo, tym razem model VN 830. Pierwszy raz widzę taki model z dodatkową owiewką na dachu. Jest to bowiem auto ze średniej wysokości sypialnią, ale ten ma dodatkową aerodynamiczną owiewkę.

Ten VN830 jest większy niż Twój vn 780, Hiobie?
Poza tym zwróćcie uwagę, jak w tym Volvo wyglądają zakrętki kół. Znając postęp w technologii, to mogą być nawet super-precyzyjne pociski ziemia-powietrze z mini głowicami atomowymi. :-D :-) :mrgreen: :mrgreen: :!:
_________________
Kenworth w 900- the best tuck ever made
Ostatnio zmieniony przez Konrad Wilusz 22-02-09, 12:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wiktor 

Dołączył: 29 Sty 2008
Skąd: Ziemia
Wysłany: 22-02-09, 12:16   

Konrad przecież Hiob napisał, że ten sleeper jest średniej wielkości. A Hiob ma duży sleeper. Więc pewnie te Volvo jest mniejsze. Nie jest to do końca potwierdzone, ale mi się tak wydaje ;-)
 
 
Piotrek_ 


Dołączył: 20 Gru 2008
Skąd: Bierutów
Wysłany: 22-02-09, 12:34   

Wiikiitor napisał/a:
Konrad przecież Hiob napisał, że ten sleeper jest średniej wielkości. A Hiob ma duży sleeper. Więc pewnie te Volvo jest mniejsze. Nie jest to do końca potwierdzone, ale mi się tak wydaje ;-)


Długość jest chyba ta sama (tak się wydaje)
A Hiob napisał ,że ŚREDNIEJ WYSOKOŚCI z dodatkowymi owiewkami.
_________________
"Nie daj się zwyciężyć złu, ale zło dobrem zwyciężaj."
 
 
Konrad Wilusz 

Dołączył: 09 Lis 2008
Skąd: wrocław
Wysłany: 22-02-09, 14:04   

Wiikiitor napisał/a:
Konrad przecież Hiob napisał, że ten sleeper jest średniej wielkości. A Hiob ma duży sleeper. Więc pewnie te Volvo jest mniejsze. Nie jest to do końca potwierdzone, ale mi się tak wydaje ;-)

Zmyliło mnie oznaczenie: VN830. Dlatego myślałem, że jest większe niż VN780
_________________
Kenworth w 900- the best tuck ever made
 
 
Szulc t660 


Dołączył: 13 Paź 2008
Skąd: Polska
Wysłany: 22-02-09, 15:02   

Hiob sie pomylił volvo na zdjęciu to VN730 takie jak tutaj http://www.truckpaper.com...ze/76396197.jpg :-P te volvo ma mniejszy sleeper od volva Hioba tylko ktoś założył na dach owiewkę aby zmniejszyć opór powietrza ponieważ ciągnie standardowa naczepę która jest wyższa od ciagnika ;-)
 
 
Wiktor 

Dołączył: 29 Sty 2008
Skąd: Ziemia
Wysłany: 22-02-09, 15:50   

No właśnie wiedziałem, że jest coś nie tak. Szulc T660 ma racje ;-)
 
 
hiob 
Administrator


Dołączył: 24 Paź 2007
Skąd: Północna Karolina, USA
Wysłany: 22-02-09, 21:11   

Konrad Wilusz napisał/a:

Ten VN830 jest większy niż Twój vn 780, Hiobie?

Wiikiitor napisał/a:
Konrad przecież Hiob napisał, że ten sleeper jest średniej wielkości. A Hiob ma duży sleeper. Więc pewnie te Volvo jest mniejsze. Nie jest to do końca potwierdzone, ale mi się tak wydaje ;-)

Piotrek_ napisał/a:
Długość jest chyba ta sama (tak się wydaje)
A Hiob napisał ,że ŚREDNIEJ WYSOKOŚCI z dodatkowymi owiewkami.

Konrad Wilusz napisał/a:

Zmyliło mnie oznaczenie: VN830. Dlatego myślałem, że jest większe niż VN780

Szulc t660 napisał/a:
Hiob sie pomylił volvo na zdjęciu to VN730

Wiikiitor napisał/a:
No właśnie wiedziałem, że jest coś nie tak. Szulc T660 ma racje ;-)


No właśnie. Namieszałem i się zrobiło nieporozumienie. Szulc t660 ma rację, pomyliłem oznaczenia i już poprawiłem się w moim poście. Ale nie jest to aż tak istotne, bo Volvo VT 830 ma identyczną kabinę z Volvo VN 730. Dlatego może warto by to jakoś wyjaśnić.

Volvo oferuje auta z kabiną dzienną i z trzema długościami sypialni. Pomijam tu model VHD, który ma tylko dzienne kabiny. Zajmiemy się modelami VNL64T (popularnie zwanymi VN) i modelem VT, czyli "klasykiem".

VNL64 T300 (VN 300) i VT 800 to auta z dzienną kabiną, bez sleepera.
VN 420 i VN 430 to małe, czterdziestodwucalowe i niskie sypialnie. (Pierwsze oznaczenie miały auta z pierwszej serii, z poziomymi lampami, drugie to oznaczenie po faceliftingu, ale rozmiar sleepera jest taki sam)
VN 610 i VN 630 to auto z średnią sypialnią. Długość 61 cali, wysokość "midi".
VN 660 i VN 670 to sypialnia 61-calowa, ale wysoka. Najpopularniejsza wersja i jest to "amerykański standard". Właśnie takiej wielkości jest większość aut na drogach. Bezpośredni konkurent Century Class, Columbii i Cascadii, T200, 387, czy ProStara z wysoką kabiną.
VN 730 i VT 830 to długa sypialnia, siedemdziesiąt cali, ale średnio wysoka, rozmiar "midi"
VN 770, VN 780 i VT 880 to największa sypialnia, taka jak w moim aucie. 70 cali długości i maksymalnie wysoka.

Mam nadzieję, że to wyjaśni wszystkie nieporozumienia. Zamieszczę też to samo w temacie Volvo VN.

Konrad Wilusz napisał/a:
Poza tym zwróćcie uwagę, jak w tym Volvo wyglądają zakrętki kół. Znając postęp w technologii, to mogą być nawet super-precyzyjne pociski ziemia-powietrze z mini głowicami atomowymi. :-D :-) :mrgreen: :mrgreen: :!:


To oczywiście są tylko plastikowe nakładki na śruby. Dość popularna sprawa tutaj, chyba większość ownerów je zakłada. Nawet wielu kierowców jeżdżących firmowymi autami przyozdabia je w taki sposób.
_________________
Popatrzcie, jaką miłością obdarzył nas Ojciec: zostaliśmy nazwani dziećmi Bożymi: i rzeczywiście nimi jesteśmy. (1 J 3,1a)
Ostatnio zmieniony przez hiob 22-02-09, 21:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
trailer 


Dołączył: 24 Paź 2007
Skąd: Rawicz,Wielkopolska(PL)
Wysłany: 22-02-09, 23:48   

on wyglada mega fajnie :-) :-) :-) na tle innych wyglada jak jakis kosmita z wszechswiata ;D taki kosmiczny ten Truck !! :-) :-) zupelnie nowa jakosc , cos czego nigdy nie bylo :p
odwaznie poszli producenci ;) :-P :-)

http://www.fotosik.pl/pok...562851e91c.html
http://www.fotosik.pl/pok...0f9e754c30.html
Ostatnio zmieniony przez trailer 22-02-09, 23:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
bartekiwan 

Dołączył: 26 Sty 2009
Skąd: BEDFORD/UK
Wysłany: 22-02-09, 23:59   

bardzo podoba mi sie twoje Volvo HIOB to http://www.fotosik.pl/pok...54f3cdf587.html tez jest bardzo ładne pozdrowienia
_________________
IWAN POZDRAWIA
 
 
hiob 
Administrator


Dołączył: 24 Paź 2007
Skąd: Północna Karolina, USA
Wysłany: 23-02-09, 00:31   

Dziś niedziela, a więc rano kościół. To jest w miasteczku Troy, w Alabamie:



A wracając z Mszy zobaczyłem przed firmą truckerską małe muzeum. Co prawda już przypomina raczej składnicę złomu, ale i tak niektóre samochody są całkiem ciekawe.



White Freightliner. To w sumie najmniej interesujący tu pojazd. Podobnym to ja sam jeszcze jeździłem, zaraz po przyjeździe do USA:



Autokar. To kiedyś był bardzo popularny truck, zwłaszcza na wschodzie USA. A teraz już historia, czas "przeszły, dokonany".



Kilka Macków. Niektóre całkiem rzadkie. Prawdę mówiąc nie pamiętam, bym kiedykolwiek wcześniej widział np. taki model, jak Mack H67:



Albo inna rzadkość, Mack L:



Natomiast Mack B spotykany jest dość często. Nie na drogach, ale na złomowiskach. Jest to także często restaurowany model, więc widać je w muzeach i na pokazach.




Ten International DCOF 405 "Emeryville", to poprzednik Transtara. Produkowany był w okolicach roku 1960:



Kenworth z wczesnych lat pięćdziesiątych, a może nawet z lat czterdziestych. Protoplasta modelu W900:



Peterbilt 350. To praktycznie pierwszy model tej firmy, produkowany na szerszą skalę. Lata 1949-1957. Przodek dzisiejszego 389:



Dodge:



GMC:



A to już nie "muzeum", ale samochód na parkingu, Dodge Monaco:

_________________
Popatrzcie, jaką miłością obdarzył nas Ojciec: zostaliśmy nazwani dziećmi Bożymi: i rzeczywiście nimi jesteśmy. (1 J 3,1a)
Ostatnio zmieniony przez hiob 23-02-09, 00:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
ŁukaszR620 

Dołączył: 22 Lut 2009
Skąd: Piła
Wysłany: 23-02-09, 01:04   

Szkoda tych ciężarówek no ale co zrobić każdy kiedyś kończy swój żywot nawet maszyna ale ja z chęcią bym je wszystkie odrestaurował wiem że jest to niemożliwe
 
 
TLS 


Dołączył: 06 Lut 2009
Skąd: Tychy
Wysłany: 23-02-09, 07:20   

Piękne ciężarówki , moim marzeniem jest odrestałrowanie zarówno pojazdów użytkowych jak ciężarówki ale też starsze auta typu Doge Charger , Ford Mustang Camaro SS , I wystawił bym wszystko ludzie mogliby robić zdjęcia a raz na jakiś czas były by pokazy :lol: Niestety to kosztowne , A szkoda bo według mnie to np taki Peterbilt 350 powinien być pokazany jako Klasyk a nie sypiąca się ciężarówką :mrgreen: .
_________________
"Ci co zaufali Panu odzyskują siły, otrzymują skrzydła jak orły " Iz 40,31
 
 
Konrad Wilusz 

Dołączył: 09 Lis 2008
Skąd: wrocław
Wysłany: 23-02-09, 13:19   

Piękne maszyny. Ten international ma nawet sleeper, wię sprawdziłby się i dziś. Hiobie, wiesz może, jaki silnik miał ten dodge?
_________________
Kenworth w 900- the best tuck ever made
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo