MEGACIĘŻARÓWKI

Tutaj są wszystkie tematy, które nigdzie nie pasują. Jednak ciągle proszę nie zaczynać wątków w żaden sposób nie związanych z generalnymi założeniami tego forum.
kami1996
Przyjaciel forum
Posty: 22
Rejestracja: 30-06-11, 14:28
Lokalizacja: POLSKA

Re: MEGACIĘŻARÓWKI

Post autor: kami1996 » 27-02-12, 16:34

Ja osobiście to wolałbym tak jak tu niektórzy żeby w Europie można było mieć cięzarówkę z USA bez żadnych problemów a przestrzeń ładunkową zostawić bez zmian. Chyba większość kierowców wybrałoby wygodną amerykańską cięzarówkę jak małą europejską. A może nie? każdy ma swój gust. :)
Ostatnio zmieniony 27-02-12, 16:35 przez kami1996, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Kapsiu
Przyjaciel forum
Posty: 79
Rejestracja: 03-02-10, 20:32
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Re: MEGACIĘŻARÓWKI

Post autor: Kapsiu » 27-02-12, 17:51

kami1996 pisze:Ja osobiście to wolałbym tak jak tu niektórzy żeby w Europie można było mieć cięzarówkę z USA bez żadnych problemów a przestrzeń ładunkową zostawić bez zmian. Chyba większość kierowców wybrałoby wygodną amerykańską cięzarówkę jak małą europejską. A może nie? każdy ma swój gust. :)
Kierowca może tak, ale przewoźnik już nie.

Sam
Przyjaciel forum
Posty: 147
Rejestracja: 24-06-11, 01:16
Lokalizacja: Polska

Re: MEGACIĘŻARÓWKI

Post autor: Sam » 27-02-12, 18:25

Anaheim pisze:Zwiększenie dopuszczalnej długości zestawu jest równoznaczne z możliwością posiadania dłuższej kabiny. Jeśli przepis dotyczył by większości krajów Europy producenci zdecydowali by się na większe kabiny bo napewno by schodziły.
Anaheim nie zrozumiałeś chłopie o co mi chodzi.
Ciężarówka z długą maską jest mniej praktyczna w europie.
A przestrzeń wewnętrzna jest przynajmniej przydatna.
I z tego co widziałem w internecie, zestawy 25 metrów mają zwykłe kabiny.
Więc błędne jest to co piszesz:
Anaheim pisze:Zwiększenie dopuszczalnej długości zestawu jest równoznaczne z możliwością posiadania dłuższej kabiny.
Ostatnio zmieniony 08-04-12, 17:22 przez Sam, łącznie zmieniany 1 raz.

kamilm94

Re: MEGACIĘŻARÓWKI

Post autor: kamilm94 » 27-02-12, 21:48

dobrze by było ,ale nasze drogi są niezbyt dobre ,gdyby były dobre drogi to czemu nie.

Anaheim
Przyjaciel forum
Posty: 728
Rejestracja: 24-10-07, 22:24
Lokalizacja: SBL

Re: MEGACIĘŻARÓWKI

Post autor: Anaheim » 28-02-12, 07:56

Sam pisze:
Anaheim pisze:Zwiększenie dopuszczalnej długości zestawu jest równoznaczne z możliwością posiadania dłuższej kabiny. Jeśli przepis dotyczył by większości krajów europy producenci zdecydowali by się na większe kabiny bo napewno by schodziły.
Anaheim nie zrozumiałeś chłopie o co mi chodzi.
Ciężarówka z długą maską jest mniej praktyczna w europie.
A przestrzeń wewnętrzna jest przynajmniej przydatna.
I z tego co widziałem w internecie, zestawy 25 metrów mają zwykłe kabiny.
Więc błędne jest to co piszesz:
Anaheim pisze:Zwiększenie dopuszczalnej długości zestawu jest równoznaczne z możliwością posiadania dłuższej kabiny.
Nie każdy musi latać na 25 a ten co lubi z maską bąź z dłuższą kabiną będzie mógł wtedy już jezdzic legalnie na pełnowymiarowej naczepie ;-)

Awatar użytkownika
hiob
Administrator
Posty: 11191
Rejestracja: 24-10-07, 22:28
Lokalizacja: Północna Karolina, USA
Kontakt:

Re: MEGACIĘŻARÓWKI

Post autor: hiob » 08-04-12, 17:30

Endriu pisze:Ja jestem za wprowadzeniem nie większych zestawów tylko większych pieniędzy za kilometr.
Problem polega na tym, że nikt nie "wprowadza pieniędzy za kilometr". Stawki za przewóz ustala rynek. Przewoźnik szuka najdroższych ładunków, spedycje najtańszego przewoźnika i się gdzieś w połowie drogi spotykają.

Dłuższe zestawy nie spowodują ani większych zarobków kierowców, ani większego zysku firm transportowych. Stawka za tonokilometr automatycznie spadnie, bo spedycje odkryją szybko, że można więcej towaru upchać na ciężarówkę. Zysk będzie tylko dla innych użytkowników dróg (mniejszy ruch tirów) i dla producentów i klientów transportu (tańsza stawka za tonokilometr przewiezionego towaru). Dla kierowców będzie gorzej, bo trudniejsza praca, cięższe ładunki i mniej towaru na rynku, więc więcej czekania, więcej bankructw przewoźników i trudniej o znalezienie pracy.
Popatrzcie, jaką miłością obdarzył nas Ojciec: zostaliśmy nazwani dziećmi Bożymi: i rzeczywiście nimi jesteśmy. (1 J 3,1a)

ODPOWIEDZ